Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-02, 20:00
  #541
Medlem
Loyolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hallåj, va e grejen med alla dessa pyramidföretag? När ja kollat runt lite så verkar de mer eller mindre vara som olika sekter. Folk vägrar tala illa om sitt företag. Det är bara guld och gröna skogar inget dåligt alls. Varför blir det så? Skäms dem för att dem lurats in i skiten?

Har en bekant som jobbar på kyäni och han blev ju helt tosig när ja berättade att just hans jobbb verkade vara en bluff och ett pyramidföretag. Visade också några tidingsartiklar och då drog han till med att dem borde stämma tidningarna. I övrigt så är de inget fel på honom, lite ensamvarg kanske men med socialkompetens.

Var det gamla tidningsartiklar, eller har du hittat något nyligen? Länka gärna om du har möjlighet!
Citera
2016-02-04, 01:37
  #542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loyola
Var det gamla tidningsartiklar, eller har du hittat något nyligen? Länka gärna om du har möjlighet!

Detta va en gammal tidningsartikel! Men kan nog leta fram den om du vill Lär dock finnas en del och har du läst om företaget innan så har du med största sannolikhet läst den artikeln också.
Citera
2016-03-30, 11:10
  #543
Medlem
Vaginalketchups avatar
Hur går det för miljonärerna?
Har varit dött på Facebook från kyäni hållet, har de tagit tillbaka bilarna?
Citera
2016-03-30, 11:57
  #544
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Hur går det för miljonärerna?
Har varit dött på Facebook från kyäni hållet, har de tagit tillbaka bilarna?
dom är så upptagna med att miljona sig på franska kusten och bada i champagne så klart.
Citera
2016-04-02, 17:41
  #545
Medlem
svengörans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
dom är så upptagna med att miljona sig på franska kusten och bada i champagne så klart.

Eller så fick dom datorerna beslagtagna av kronofogden
Citera
2016-04-03, 02:53
  #546
Medlem
Var på ett Kyäni möte en gång. Var i stora drag en väldigt hemsk mardröm. Föreställ er sådana här "super-duper" checka människor som inte kan se något negativt, om man har en idé är den helt fantastisk! Oavsett hur efterbliven den är.

Hade varit roligt att gå på ett liknande möte igen! Minne för livet.
Citera
2016-05-05, 00:36
  #547
Medlem
Vaginalketchups avatar
Kioskmongona verkar ligga lågt på Facebook
Väntar de in nya mercedesar tro?
Citera
2018-02-25, 08:34
  #548
Avstängd
BusigaArnes avatar
Det har varit väldigt tyst om dessa från Kyäni det senaste året?
Själv kommer jag i håg när jag såg facebook uppdateringar med massa bilar som var strajpade och flashiga resor.

Ingen...?
Citera
2018-02-25, 10:43
  #549
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BusigaArne
Det har varit väldigt tyst om dessa från Kyäni det senaste året?
Själv kommer jag i håg när jag såg facebook uppdateringar med massa bilar som var strajpade och flashiga resor.

Ingen...?
såg en kyäni-mercedes förra veckan på stan, tänkte för mig själv, det där var fan inte igår, finns dom fortfarande.
Citera
2018-07-26, 12:39
  #550
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burobengen
Hur går de för dem?

Åt helvette

Pierre Gärd (Diamond och "Mr Halleluja") lämnade 2017

Sedan hoppade han på "Titus Coin" tillsammans med Maxim Moneta (Ytterligare ett klappmongo)

Nu verkar Pierre Gärd hoppat av Titus också (Han har nog insett att det var en fet bluff det med...)

Åter till Kyäni Sverige...

https://www.allabolag.se/5568340169/befattningar

VD: Roland Bernt Sjölund (f. 1959)

Kirkland Rigby Hansen (f. 1971) - bosatt utomlands
Michael Joe Breshears (f. 1946) - bosatt utomlands
Emil Edvard Eriksson (f. 1986)
Mohamad Idriss (f. 1977)

Boksluten är inte så snygga heller...

https://www.allabolag.se/5568340169/bokslut

Koncernredovisningen av anställda visar en "viss nedåtgående trend"
2015 - 105 anställda
2017 - 82 anställda
Citera
2019-12-02, 21:37
  #551
Medlem
Min brors kusins avatar
Några av höjdarna har dött i en flygolycka.....

https://www.eastidahonews.com/2019/1...n-kirk-hansen/
Citera
2021-02-19, 09:21
  #552
Medlem
"Mirakelblåbär direkt från Alaska", älskar hur man lyckas hitta de riktigt magiska urkrafterna från "skogens innersta". Akta er för Kyäni asså.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback