Citat:
Ursprungligen postat av
mushymushy
Lustig är nog efter Zlatan, Källström och Isak och i ihop med Granqvist den mest givna i startelvan. Har dessutom varit riktigt bra sedan han kom tillbaka från skadan. Att Salomonsson skulle knipa hans plats efter 1-2 bra träningsmatcher är fullkomligt orealistiskt. Ungefär som att hoppas på att Milosevic tar Granqvists plats till EM eller Carlgren tar Isakssons plats. Aint gonna happen.
Socialkonservativ är rätt ute. Salomonsson är tänkt som högerback #2 till truppen och så lär det bli om Hamren väljer att inte ta ut VNL på den positionen istället, men då hade VNL rimligen testats på högerkanten i någon match också då kanske.
Jag instämmer men jag hoppas ändå att Salomonsson presterar så bra att det blir ett skifte.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohnbauerGrisen
Lustig är ursolid på sin kant. vad har du emot honom?
Det är inte det att jag har något emot honom men jag tycker Emil är en mer komplett ytterback med egenskaper som jag vill se i landslaget. Outtröttlig och alltid ett alternativ i offensiven utan att försaka defensiven, bra inlägg, bra skott, trygg med boll och ett jävlar anamma.
Sen om han får ut det i landslaget ja det återstår ju att se.