Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-15, 14:02
  #1
Medlem
Nu vet jag inte riktigt vart ja ska kategorisera detta men någon som har provat iptvking.me ? är det något att ha? Ser ju riktigt riktigt bra ut, verkar va helt ny lanserat i Sverige därför jag undrar
2016-03-15, 14:13
  #2
Medlem
LiLWizs avatar
Eftersom att det är IPTV så kan du spela upp materialet i din dator via t.ex. VLC. Alltså kan du be om att få en "test" och se hur kvalitén är. Om de inte kan förse dig med en test så skulle jag se mig om på annat håll.
2016-03-15, 14:30
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiLWiz
Eftersom att det är IPTV så kan du spela upp materialet i din dator via t.ex. VLC. Alltså kan du be om att få en "test" och se hur kvalitén är. Om de inte kan förse dig med en test så skulle jag se mig om på annat håll.

ja har köpt de där 12 timmars testet för mindre belopp ja såg de nu =) tack som fan
2016-03-15, 15:19
  #4
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejka
ja har köpt de där 12 timmars testet för mindre belopp ja såg de nu =) tack som fan

Nå, hur funkar det?

Skriker olagligt lång väg.
2016-03-15, 16:37
  #5
Medlem
Beaver14s avatar
Based in Azerbaijan...

If it sounds too good to be true..
2016-03-15, 16:38
  #6
Medlem
morkfromorks avatar
Imponerande kanallista minsann

Samtliga sky-paket, samtliga discovery, bundesliga, fox, alla svenska betalkanaler och som om det inte var nog runt 30 porrkanaler, jojomen, finns inte en chans att detta kalleankaföretag har rättigheter till allt detta. Jag tror att inom kort stängs alla godsaker ner sedan kan man kolla på afrikanska kanaler som nog är gratis iallafall
2016-03-15, 18:22
  #7
Medlem
nu har jag testat ett bra tag och la till slut in en beställning på en box + 1 års för 2900kr. det var bättre än vad jag trodde. självklart inte lagligt det säger dom själv, men dom är baserade i azerbaijan och där ska de tydligen vara lagligt. min box skickas från tyskland och det tar 5-10 dagar för leverans. har fått tracking nummer så ser legit ut. ja ska tydligen maila när dom ja hämtat ut boxen från posten så får ja instruktioner hur den ska aktiveras, det handlade tydligen om att boxen inte kan passera sveriges gräns aktiverad att kund själv ska aktivera boxen pga något om lagar.
2016-03-15, 20:02
  #8
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejka
nu har jag testat ett bra tag och la till slut in en beställning på en box + 1 års för 2900kr. det var bättre än vad jag trodde. självklart inte lagligt det säger dom själv, men dom är baserade i azerbaijan och där ska de tydligen vara lagligt. min box skickas från tyskland och det tar 5-10 dagar för leverans. har fått tracking nummer så ser legit ut. ja ska tydligen maila när dom ja hämtat ut boxen från posten så får ja instruktioner hur den ska aktiveras, det handlade tydligen om att boxen inte kan passera sveriges gräns aktiverad att kund själv ska aktivera boxen pga något om lagar.

I call bullshit. Testat ett bra tag när du för 6 timmar sen skrev och frågar om det är nån som vet nåt om detta?
Står uttryckligen att man måste ha en box för att kunna köra 12-timmarstestet. Så då har du en box redan. Men du skriver att nu har du beställt och väntar på din box.

Ingenstans på hemsidan vad jag sett står det att det är olagligt (varför skulle de skriva det)?

Blåsning, och du är en av de som ligger bakom?
2016-03-16, 01:08
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
I call bullshit. Testat ett bra tag när du för 6 timmar sen skrev och frågar om det är nån som vet nåt om detta?
Står uttryckligen att man måste ha en box för att kunna köra 12-timmarstestet. Så då har du en box redan. Men du skriver att nu har du beställt och väntar på din box.

Ingenstans på hemsidan vad jag sett står det att det är olagligt (varför skulle de skriva det)?

Blåsning, och du är en av de som ligger bakom?


http://iptvking.me/index.php?route=p...&product_id=53

Där har du. Du måste va mentalt efterbliven? Du kan prova visst utan box Fan kolla lite innan du skriver en massa skit. Och nej de står inte på hemsidan att det är olagligt? Skrev Ja de? De fick ja i ett mail av dom
2016-03-16, 06:01
  #10
Medlem
cyber_zekes avatar
Tar nog inte lång tid innan detta är nedsläckt. Boxen skickas "från egen depå i Karlskrona", då finns det någon att hänga i Sverige även om servern finns utomlands.

Dessutom konstig prisbild. Boxen kostar tydligen 2000:- sen kostar ett års abonnemang 900kr medans ett 6 mån abonnemang kostar 400:- Det tyder på att det är amatörer inblandade. Ytterligare en anledning att hålla sig borta.
2016-03-16, 07:14
  #11
Medlem
morkfromorks avatar
Boxen kostar 1000-1200 i inköp, resten delas mellan företaget och säljarna, antar att de 900 också delas mellan företaget och jepparna i azerbadjan som rimligen har ett äkta fungerande kort och sedan stramar ut video... Hursomhelst de är nerstängda inom kort.
2016-03-16, 07:31
  #12
Medlem
Allt detta kan man köpa på aliexpress för ca 900kr inkl box, har själv köpt det från ali. Grattis för överpriset.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback