Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-13, 19:49
  #1
Medlem
Ibiza80s avatar
Om det redan finns trådar - ursäkta, jag sökte men hittade inte.

Var kan man se UFC-galor? Jag vet att Viaplay sänder galorna gratis tills vidare om man har något av deras paket, och att de har en gratis månad.

Men i övrigt? Jag har för mig att det finns något amerikanskt paket som man kan köpa för x antal dollar per månad. Hur är det med den saken? Någon som vet, någon som testat?
Citera
2016-03-13, 20:40
  #2
Medlem
Ibiza80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metallpicka
Jag kör med Fight pass.

https://www.ufc.tv/page/fightpass
Va? 7.99 euro per månad? För alla galor? Kan det stämma?
Citera
2016-03-13, 20:47
  #3
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
Va? 7.99 euro per månad? För alla galor? Kan det stämma?
Nej, för det priset får du se underkorten och ett fåtal Fight Night-galor i sin helhet. Du kan ju köpa galor styckvis och rätt dyrt men det billigaste lagliga alternativet är Viaplay.

Jag kör Fight Pass och Viaplay. Vet inte vad priset kommer landa på än.
Citera
2016-03-13, 20:47
  #4
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
Va? 7.99 euro per månad? För alla galor? Kan det stämma?

Nej inte PPV, då är det "bara" prelims. Men det är alla fight night-galor om jag inte minns fel. Sne är det ju mycket annnat, bland annat har dom ju fångat upp Glory och deras Super Fight Series.
Citera
2016-03-13, 20:48
  #5
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Nej, för det priset får du se underkorten och ett fåtal Fight Night-galor i sin helhet. Du kan ju köpa galor styckvis och rätt dyrt men det billigaste lagliga alternativet är Viaplay.

Är det bara vissa av dom?
Citera
2016-03-13, 21:01
  #6
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Är det bara vissa av dom?
Ja, jag tror det. Inte helt hundra dock.
Citera
2016-03-13, 21:14
  #7
Medlem
Jag tror att det är alla Fight night galor i Europa som man får se hela, sedan som andra skrivit preliminaris. Sedan är det ala säsonger av TUF ,Knockout collections och en jävla massa annat, alla pride matcher you name it. VÄL SPENDERADE PENGAR för oss nördar !!! sedan går det att uppgradera ufc fightpass också för den delen.

Så för att svara på ts fråga FIGHT PASS !!!
Citera
2016-03-13, 21:22
  #8
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Jag tror att det är alla Fight night galor i Europa som man får se hela, sedan som andra skrivit preliminaris. Sedan är det ala säsonger av TUF ,Knockout collections och en jävla massa annat, alla pride matcher you name it. VÄL SPENDERADE PENGAR för oss nördar !!! sedan går det att uppgradera ufc fightpass också för den delen.

Så för att svara på ts fråga FIGHT PASS !!!
Uppgradera till vad och till vilken kostnad?
Citera
2016-03-13, 22:14
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
Om det redan finns trådar - ursäkta, jag sökte men hittade inte.

Var kan man se UFC-galor? Jag vet att Viaplay sänder galorna gratis tills vidare om man har något av deras paket, och att de har en gratis månad.

Men i övrigt? Jag har för mig att det finns något amerikanskt paket som man kan köpa för x antal dollar per månad. Hur är det med den saken? Någon som vet, någon som testat?

Viaplay sänder galorna gratis tills vidare om du har registrerat ett konto. Du behöver inte betala något eller ens skriva in några kontouppgifter för att se galorna. Jag såg exempelvis UFC 196 på viaplay genom att bara skapa ett konto (som tog mindre än en minut). Jag blev rätt förvånad först o trodde precis som du att man behövde ha något paket eller nåt men det fungerade utmärkt och jag kunde dessutom se det med HD kvalitet. Man får även välja mellan engelska och svenska kommentatorer.

Dock vet jag inte hur länge detta kommer att vara
Citera
2016-03-13, 23:13
  #10
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Är det bara vissa av dom?
Det är Fight Night-korten som inte är på någon av de Amerikanska kontinenterna huvudsakligen.. Dvs Europa och Asien. Kan hända att någon från Sydamerika gått på Fight Pass men det är snarare undantag än regel isåfall.
Citera
2016-03-14, 07:38
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
Om det redan finns trådar - ursäkta, jag sökte men hittade inte.

Var kan man se UFC-galor? Jag vet att Viaplay sänder galorna gratis tills vidare om man har något av deras paket, och att de har en gratis månad.

Men i övrigt? Jag har för mig att det finns något amerikanskt paket som man kan köpa för x antal dollar per månad. Hur är det med den saken? Någon som vet, någon som testat?

Du behöver inget paket. Bara skapa konto hos viaplay.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback