2016-02-25, 21:16
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Nej det är inte naturligt för män att våldta. Det är något man väljer att göra. Har man empati och impulskontroll så gör man inte det.
Det är naturligt för män för att få många barn. Det enda män behvöer göra är att befrukta kvinnan.
Citera
2016-02-25, 21:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej. Klarar inte mannen ett nej så är han störd och bör sitta inlåst.
Nej det är inte mobbning att säga "nej jag vill inte ha sex med dig".
Lär dig vad uttrycket mobbning betyder.

Ingen behöver ställa upp på saker om de inte vill. Då vi pratar om sex så är det ingen ide att dra upp att folk tvingas arbeta, gå i skola osv. Det hör inte hit.

Vill du inte ha sex ska ingen tvinga dig heller. Det är den som tvingar dig som gör fel, inte du som säger "nej jag vill inte".
Alla kalla någon för white knight bara för att han har en annan åsikt än du är f.ö. inget argument så det kan du sluta med.

1) Sluta tramsa nu. Jag talar inte om fall där mannen säger "vill du ha sex?" kvinnan säger "nej" och mannen våldtar kvinnan. Sånt förekommer inte.

2) Jag talar om fall där kvinnan cockteasar mannen under en längre tid för att få upp hans förhoppningar om att hon ska ha sex med honom och sen säger nej för att mobba honom. Då får kvinnan skylla sig själv om hon blir våldtagen.

3) Man kan ställa upp på sex även om man inte vill. Män ställer upp på sex för kvinnor även om de inte vill det är ingen som hävdar att det är hemskt för män.

Citat:
Under historiens lopp har mängder med barn kommit till som frukten av våldtäkt så nej, det är inte så ovanligt som Babianen hävdar. Det är extremt vanligt i dagens Sydafrika t.e.x.

För 100e gången kvinnor är bara fertila 3 dagar/månad och det är inte alltid som kvinan blir gravid även om hon blir creampied när hon är fertil. Risken att bli gravid om man bara blir våldtagen 1 gång är extemt liten.

Citat:
Alla kvinnor på FB som sagt emot Babianen beskylls för att vara män och avkrävs porträttbilder för att bevisa att de är kvinnor. You do the math..

Jag är villig att posta bilder + gå på cam. Jag är också villig att träffa folk IRL.
Senast redigerad av Babianen 2016-02-25 kl. 21:20.
Citera
2016-02-25, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Inte riktigt samma sak, eftersom det sägs att det är naturligt för män att våldta i många trådar här ville jag ta med det
Vadå "det sägs"? Det kanske är våldtäktsmän som säger det för att försvara sina gärningar?
Citera
2016-02-25, 21:23
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Vadå "det sägs"? Det kanske är våldtäktsmän som säger det för att försvara sina gärningar?
Jaha vad bra då.
Citera
2016-02-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Sluta tramsa nu. Jag talar inte om fall där mannen säger "vill du ha sex?" kvinnan säger "nej" och mannen våldtar kvinnan. Sånt förekommer inte.

2) Jag talar om fall där kvinnan cockteasar mannen under en längre tid för att få upp hans förhoppningar om att hon ska ha sex med honom och sen säger nej för att mobba honom. Då får kvinnan skylla sig själv om hon blir våldtagen.

3) Man kan ställa upp på sex även om man inte vill. Män ställer upp på sex för kvinnor även om de inte vill det är ingen som hävdar att det är hemskt för män.

För 100e gången kvinnor är bara fertila 3 dagar/månad och det är inte alltid som kvinan blir gravid även om hon blir creampied när hon är fertil. Risken att bli gravid om man bara blir våldtagen 1 gång är extemt liten.

Jag är villig att posta bilder + gå på cam. Jag är också villig att träffa folk IRL.
Hur länge är en "längre tid"? Vem/vad bestämmer när en våldtäkt är befogad? Får en bög våldta mig, om han upplever att jag lockat honom en "längre tid"? Jag är man och hetero, men en bög kan ju ha fått "fel" signaler från mig.
Citera
2016-02-25, 21:27
Medlem
Citat:
Jaha vad bra då.
Nej, det tycker jag inte. Våldtäkt är fegt.
Citera
2016-02-25, 21:28
Medlem
Citat:
Det är naturligt för män för att få många barn. Det enda män behvöer göra är att befrukta kvinnan.
Det är även naturligt för män att få ett barn. Eller inget barn.
Citera
2016-02-25, 21:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Hur länge är en "längre tid"? Vem/vad bestämmer när en våldtäkt är befogad? Får en bög våldta mig, om han upplever att jag lockat honom en "längre tid"? Jag är man och hetero, men en bög kan ju ha fått "fel" signaler från mig.

1) Det kan vara allt från att en kvinna cockteasar en man under kväll till att hon har en man i friendzone i flera år. Det som räknas är att kvinnan medvetet ger mannen intrycket att hon vill ha sex med honom fast hon har 0 intentioner att göra det.

2) Om du medvetet lockar bögar får du räkna med att någon tvingar dig till sex förr eller senare right?
Citera
2016-02-25, 21:35
Medlem
Citat:
Hej fulgubbe. På vilket sätt skulle kroppen känna skillnad på frivillig och ofrivillig penetration?
Det mesta som är ofrivilligt, reagerar kroppen annorlunda på.
Citera
2016-02-25, 21:39
Medlem
Citat:
1) Det kan vara allt från att en kvinna cockteasar en man under kväll till att hon har en man i friendzone i flera år. Det som räknas är att kvinnan medvetet ger mannen intrycket att hon vill ha sex med honom fast hon har 0 intentioner att göra det.

2) Om du medvetet lockar bögar får du räkna med att någon tvingar dig till sex förr eller senare right?
Ska man alltså fråga, "lockade du mig medvetet"? "För i så fall får du skylla dig själv om jag våldtar dig"? Hur avgör du om våldtäkten är befogad? ( i min värld finns ingen sådan, men tydligen i din")
Citera
2016-02-25, 21:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det mesta som är ofrivilligt, reagerar kroppen annorlunda på.

Hur exakt skulle det fungera? Om man ändrar sig från frivilligt till ofrivilligt slutar det att vara skönt och börjar det att göra ont då?

Citat:
Ska man alltså fråga, "lockade du mig medvetet"? "För i så fall får du skylla dig själv om jag våldtar dig"? Hur avgör du om våldtäkten är befogad? ( i min värld finns ingen sådan, men tydligen i din")

Det framgår av situationen.
Citera
2016-02-25, 21:48
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Är det jag som tramsar? Jag påstår inte att kvinnor njuter av våldtäkt, jag påstår inte att kvinnor vill bli slagna och att det inte spelar någon roll, jag påstår inte att allt dåligt är kvinnors fel. Det är du som gör det.

Fattar du inte att de flesta som deltar här på FB är helt ointresserade av dina camvideos?
Senast redigerad av Cineasten 2016-02-25 kl. 21:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in