Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-05-24, 21:47
  #13
Moderator
Tystnads avatar
Skall ni upp på tak så var jävligt försiktiga vid rökluckorna en del öppnas inåt dvs neråt och ramlar man ner i en sådan är det kört.
Citera
2010-05-25, 17:30
  #14
Medlem
-Mackan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Skall ni upp på tak så var jävligt försiktiga vid rökluckorna en del öppnas inåt dvs neråt och ramlar man ner i en sådan är det kört.
Bra info! Detta är något jag verkligen ska lägga på minnet!
Fråga, hur fick du reda på det?
__________________
Senast redigerad av -Mackan- 2010-05-25 kl. 17:31. Anledning: Lade till frågan
Citera
2010-05-25, 19:27
  #15
Medlem
Running_mans avatar
Visst fan ska man ta det försiktigt där uppe, fattar man inte detta är man bra trög. Två städer har jag rekat i nu... men som vanligt så kommer man inte iväg så ofta.
Citera
2012-09-30, 15:37
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FettRandom
Om du befinner dig i hufvudstaden har jag 2 förslag,
1 Johanneskolans tak, rätt så högt och liten utmaning
2 ett tak nära kungsträdgården, vet inte exakt vilken byggnad men kollade på fotbollen i kungsan därfrån
man börjar med att klättra upp på gallerians tak iallafall

är inte så jätteinsatt på det här men dessa 2 har jag bestigit

Jag råkade komma in på det här inlägget och måste bara fråga. Hur är det möjligt att komma upp på gallerians tak? Verkar komplicerat.
Citera
2016-01-11, 21:48
  #17
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Skall ni upp på tak så var jävligt försiktiga vid rökluckorna en del öppnas inåt dvs neråt och ramlar man ner i en sådan är det kört.

Men det där låter ju inte bra, för att då skulle tillgängligheten av så fall inbrott vara lättare att göra. Förutsätter dock att man har lite skicklighet.
Citera
2016-02-15, 23:24
  #18
Medlem
sebbestaketets avatar
Vet nån om de kan gå larm när man är uppe på tak? och hur isånnafall?
Citera
2017-10-06, 19:57
  #19
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbestaketet
Vet nån om de kan gå larm när man är uppe på tak? och hur isånnafall?
Har aldrig träffat på larm när jag klättrat, däremot kan väktarbolag ronda i området eller så kan polis dyka upp om någon ringt. Be safe!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback