46 881 besökare online
1 030 954 medlemmar • 53 893 671 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Tv-serier och tv-program
Svara på ämne
Ämnesverktyg
gurkelurkan
Medlem
gurkelurkans avatar
Jag har svårast för operasångaren som ständigt spärrar upp ögonen och dessutom fläker ut sig i olika TV-program. Han som åkte ut var den jag gillade mest. Vi som tittar på Masterchef Australien och den brittiska varianten med John, Gregg och Monica kan ha svårt att se glansen i dom svenska deltagarna. Däremot har juryn blivit bra och en eloge till denna.

Trueless
Medlem
Jag följer "Sveriges Mästerkock" med spänning, men ACK vad jag saknar Morberg...

Kirk.Douglas
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Trueless
Jag följer "Sveriges Mästerkock" med spänning, men ACK vad jag saknar Morberg...
Varför? Morberg drog ner professionaliteten. Han saknade fullständigt bedömningsförmåga likt de andra (topp)kockarna och Mischa med tränat smaksinne.

rovmun
Medlem
rovmuns avatar
Vet inte om denna länkats tidigare. 360-video där man kan se lite bakom kulliserna.

http://box.tv4.se/vr/videos/sveriges...ing/index.html

PrinceMeandor
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Varför? Morberg drog ner professionaliteten. Han saknade fullständigt bedömningsförmåga likt de andra (topp)kockarna och Mischa med tränat smaksinne.

Morberg tillförde en annan aspekt. Han är trots allt en framgångsrik tv-kock med flera egna program och många fans runtom i landet. Många av de som söker till programmet har säkert som mål att bygga upp ett varumärke så som Per Morberg gjort.

cosmic_dancer
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Oddball
Artisten/rapparen Petter som f.ö har en identisk mun som Paul och är rätt lik i övrigt också på något vis har också en sån där fjantig mössa, så jag gissar på att det är en Södermalmsgrej - lika illa det.

http://www.vf.se/sites/vf.se/files/i...t/sz67d969.jpg

Tack. Har alltid tänkt att Paul är rätt lik Måns Herngren men att han även påminner om en annan jag sett förut. Nu kan jag gå vidare, det är Petter. En blandning av Petter och Herngren.

Kirk.Douglas
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Morberg tillförde en annan aspekt. Han är trots allt en framgångsrik tv-kock med flera egna program och många fans runtom i landet. Många av de som söker till programmet har säkert som mål att bygga upp ett varumärke så som Per Morberg gjort.
Jo men där finns också lite av problemets kärna; alla har Morberg, en snabbkäftad medioker tv-kock/skådespelare, som "förebild". Många svenskar kopierar bara varandras åsikter och hittar inget eget/egen inspirationskällan bortom den inkörda mittfåran.

allanmadsen
Medlem
skönt som fan å slippa den fan

spoiler
Spoiler:
Hassan

liiiisaaaa
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av allanmadsen

spoiler
Spoiler:
Hassan

vaaa sjukt tråkigt ju ingen idé att titta mer

FannyFruxo
Medlem
FannyFruxos avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av allanmadsen

spoiler
Spoiler:
Hassan

Oh no, trodde det var våpet.

Cohiba
Medlem
Cohibas avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av FannyFruxo
Oh no, trodde det var våpet.

Nej, vårt lilla gosetroll Elin ska med ända in i kaklet. Annars är tevevåren slut.

xcom
Medlem
xcoms avatar
Fy satan va jobbig Elin är att lyssna på usch

Svara på ämne
Svara Topp Dela