2015-07-23, 22:15
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Haha, du skojar nu va? Kvinnor har väl aldrig någonsing haft så lite ansvar som de har idag. Kvinnor skiljer sig från sina män för att de har tråkigt eller liknande. Jag vet en kvinna som lämnade sin 3-årige son och man här i Sverige för en strandraggare, bara för att hon hade tråkigt i förhållandet. Vilken man skulle göra nåt sånt?

Kvinnor är generellt värdelösa och irrationella varelser.

Kvinnor tar fortfarande det större ansvaret, skillnaden är att idag kan de klara sig utan mannen, de har sina egna pengar.

Finns det fler ensamstående mammor med full vårdnad än män? Är skillnaden relativt stor?

Är du nationell och gay?
Citera
2015-07-23, 22:20
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elsydeon
Bara för att man inte trivs så är det inte okej att göra slut. Man får försöka lösa det på ett mer ansvarsfullt sätt.

Och? Bara för att män säger att de vill göra abort så blir det inte rätt att göra abort.

Varför inte det, bara man gör det bra för barnen, kvinnan har inte på sitt samvete att se till att en man hon vantrivs med har det bra. Det är mannens eget, he' grown aint he?

Det kan vara rätt med abort många ggr, bra för alla parter.
Citera
2015-07-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför inte det, bara man gör det bra för barnen, kvinnan har inte på sitt samvete att se till att en man hon vantrivs med har det bra. Det är mannens eget, he' grown aint he?
Vi har alla ett ansvar att älska varandra och komma överens med varandra, utan att skapa hat och konflikter, eftersom annars påverkas samhället och världen negativt.

Männens ansvar är att ta hand om kvinnor och kvinnors ansvar är att ta hand om barnen.

Det är så det borde vara alltså, men eftersom samhället har bestämt sig att kvinnor måste ha en dubbel börda, och ta hand om sig själva också (genom jobb och egna pengar, så att kommunisterna kan ta hand om barnen och indoktrinera dom i gratis kommunala skolor och dagisar), så har det maskuliniserat kvinnor, så att kvinnor till exempel inte är så pigga att ta hand om barnen.

För männen är det tvärtom, att de har nu nästan ingen börda, eftersom de behöver inte ta hand om sina kvinnor, och ofta tar de inte hand om barnen i stor utsträckning heller, eftersom de inte ha den naturliga förmågan. Därför har män blivit feminiserade (eller det är en av anledningarna, alltså).
Senast redigerad av elsydeon 2015-07-23 kl. 23:13.
Citera
2015-07-23, 22:52
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Kvinnor tar fortfarande det större ansvaret, skillnaden är att idag kan de klara sig utan mannen, de har sina egna pengar.

Finns det fler ensamstående mammor med full vårdnad än män? Är skillnaden relativt stor?

Är du nationell och gay?

1. Nej. Är du dum?

Kvinnor skiter generellt i barnen och sin mans välmående, medan männen alltid sätter kvinnan och barnen först. Kvinnor tar oftare ut skiljsmässa och klagar bara om de får ta merparten av ansvaret i hemmet och om barnen.

Barn som bara blir uppfostrade av kvinnor har dessutom högre risk att bli kriminella och annat.

2. Det vet du väl att det finns? Alla domstolar i det här landet är superfeministiska och dömer till kvinnans fördel. Är barnen under 12 år så brukar dessutom alltid kvinnan få full vårdnad.

3. Är du jude och bög?
Citera
2015-07-23, 23:14
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
1. Nej. Är du dum?

Kvinnor skiter generellt i barnen och sin mans välmående, medan männen alltid sätter kvinnan och barnen först. Kvinnor tar oftare ut skiljsmässa och klagar bara om de får ta merparten av ansvaret i hemmet och om barnen.

Barn som bara blir uppfostrade av kvinnor har dessutom högre risk att bli kriminella och annat.

2. Det vet du väl att det finns? Alla domstolar i det här landet är superfeministiska och dömer till kvinnans fördel. Är barnen under 12 år så brukar dessutom alltid kvinnan få full vårdnad.

3. Är du jude och bög?

1 och 2 finns det statistik på, även om vi tar bort domstolsfallen så är det vanligare att fäder lämnar sina barn helt. Det är såklart bättre att ha två föräldrar som älskar varandra men ifall den ene föräldern inte älskar den andre så blir nog allt dåligt iaf.

3. Jag frågade eftersom du uttryckte att kvinns var värdelösa allt som oftast? Asexuell?
Citera
2015-07-23, 23:41
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
1 och 2 finns det statistik på, även om vi tar bort domstolsfallen så är det vanligare att fäder lämnar sina barn helt. Det är såklart bättre att ha två föräldrar som älskar varandra men ifall den ene föräldern inte älskar den andre så blir nog allt dåligt iaf.

3. Jag frågade eftersom du uttryckte att kvinns var värdelösa allt som oftast? Asexuell?

1. Tänker du på negerhannar? Isf stämmer det garanterat. Om du menar att vita män lämnar sina barn oftare så ljuger du.

2. Man stannar för barnens skull.

3. Varför är ni judar alltid intresserade av att ställa frågor om ens sexuella läggning? Min sexualitet har ingenting med trådens ämne att göra.
Citera
2015-07-23, 23:58
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
1. Tänker du på negerhannar? Isf stämmer det garanterat. Om du menar att vita män lämnar sina barn oftare så ljuger du.

2. Man stannar för barnens skull.

3. Varför är ni judar alltid intresserade av att ställa frågor om ens sexuella läggning? Min sexualitet har ingenting med trådens ämne att göra.

1. Snälla vän, jag menar att det är vanligare att män väljer att inte ha barnen än att kvinnor väljer att inte ha barnen.

2. Tror du barn mår bra av att ha föräldrar som inte älskar varandra?

3. Jag frågade eftersom du hävdade att kvinnor generellt är värdelösa, tycker att homosexuella nationella är en intressant subgrupp. Får man inte fråga?
Nej, jag är inte jude. Rötterna i Norrland sen eoner tillbaka, inte tillstymmelse till nån fräsig bakgrund, tyvärr.
Citera
2015-07-24, 13:03
Medlem
BetongNasses avatar
Nationalkommunisterna förnekar sig inte i sin semitiska pedofila homosexualitet.
Kvinnor ska inte vara jämlikar, abort ska förbjudas för öka överbefolkningen för att hjälpa de globalistkapitalistiska utilitarist ekonomerna att förstöra planeten.
De nöjer sig inte med annat än total ödeläggelse av svensk natur och kultur, inte konstigt då de är finansierade av icke-svenskar för att tjäna globalistkapitalistiska syften, plan B.
Vi vet alla att det tredje riket var det tredje judisk-romerska riket

De har ingen respekt för germansk äganderätt, germansk syn på kvinnor, och framför allt delar de inte den germanska/nordiska synen att ättens fortlevnad är lika viktig för jordens fortlevnad som jordens fortlevnad är för ättens fortlevnad.

Istället vill man bara fyll på med idioter och får till erosionen är total och allt är en nationalkommunistisk mellanöster.
Citera
2015-07-24, 14:10
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetongNasse
Nationalkommunisterna förnekar sig inte i sin semitiska pedofila homosexualitet.
Kvinnor ska inte vara jämlikar, abort ska förbjudas för öka överbefolkningen för att hjälpa de globalistkapitalistiska utilitarist ekonomerna att förstöra planeten.
De nöjer sig inte med annat än total ödeläggelse av svensk natur och kultur, inte konstigt då de är finansierade av icke-svenskar för att tjäna globalistkapitalistiska syften, plan B.
Vi vet alla att det tredje riket var det tredje judisk-romerska riket

De har ingen respekt för germansk äganderätt, germansk syn på kvinnor, och framför allt delar de inte den germanska/nordiska synen att ättens fortlevnad är lika viktig för jordens fortlevnad som jordens fortlevnad är för ättens fortlevnad.

Istället vill man bara fyll på med idioter och får till erosionen är total och allt är en nationalkommunistisk mellanöster.
Israel har hittat en lösning på problematiken du tar upp, fosforbomba andra länder och ta över deras landområden. Otroligt hur många psykopater det finns som förespråkar fostermord, antar att media och skola spelar roll men tycker ändå folk borde inse hur barbariskt abort är.

Nordens levnadsrum räcker antagligen för betydligt fler personer, men på sikt(kanske om 100 år) kan det bli nödvändigt att utvidga gränserna. Ett första steg är att skicka hem rasfrämlingar.
Citera
2015-10-12, 17:12
Medlem
Durcherrss avatar
Andrew Anglin tar upp ett fall med en vit riddare som mördade en falskt anklagad våldtäktsman:

Citat:
This story is from back in 2009. But it shows the depths to which the deranged White Knight will go in order to defend the princess.

All women are princesses in his mind, and it is his sworn duty to protect their honor with his life. Well, this one didn’t give his whole life, but he gave 7 years of it, for some lying slut.

This story is in Canada, where the White Knights run loose.

CBC:

A 19-year-old man from Courtenay, B.C., has been sentenced to seven years in prison for a vigilante killing sparked by a false allegation of rape.

Clifford Frederic Martin pleaded guilty to manslaughter after he admitted to beating 19-year-old Cory Headen in the head with a baseball bat as he lay sleeping in his bed.

The incident began last September when a 13-year-old girl and her friend told Martin and his girlfriend that Headen had sexually assaulted her while the two were drinking with some other young people at Headen’s home.

Martin broke into Headen’s home that night with the girl and his girlfriend and struck Headen three times in the head and torso with an aluminum baseball bat as he lay sleeping in his bed.

Headen was rushed to hospital in critical condition and later died of his injuries. The girl’s allegation of rape was later proven untrue.

‘Stupid, drunken, immature girls’

In delivering the sentence, Provincial Court Judge Peter Doherty described the teens who accused Headen of rape as “stupid, drunken, immature girls” who delivered a vile message.

Doherty wondered why Martin had accepted their words without question.

The judge imposed a lesser sentence than the nine years requested by the Crown because Martin had no criminal record, co-operated with police and apologized to the victim’s family in court.

This is standard, and I’m surprised it doesn’t happen more often. I guess most White Knights are too big of cowards to even swing an aluminum baseball bat at a sleeping man. No doubt they all fantasize about this though: when they finally become the hero for stopping the evil man who wanted sex and they are rewarded with… sex.

Det här är nånting som feministiska nationalister drömmer om: Ha ihjäl babbar som "våldtagit"/"gruppvåldtagit" svenska tjejer (egentligen så har de gladeligen haft sex med babbarna frivilligt) på fyllan… Sedan så tror de att de ska bli belönade med germanskt valkyrie-sex
Citera
2015-10-12, 22:12
Medlem
hgfdsas avatar
mer strategiskt att lyfta fram de patrialkarla tillkortakommanden med brister., vilka beror mycket på induztrialismen och kyrkan som inte tillät frigående kulturer.

blir svårt att gråta ut och samtidigt behålla ryggraden. Bättre att släppa vissa delfrågor och låta enskilda ta på vesten.
Citera
2016-02-12, 10:58
Medlem
Magnet83s avatar
Det är sällan jag skriver i trådar för att hänvisa till andra FB-skribenters inlägg men det här var så pass bra att jag postar det. Det är den mycket duktige användaren infidel som i veckan skrivit några beaktansvärda och genomtänka texter när klåfingriga svartfolks "uppvaktningar" av svenska kvinnor varit på tapeten:
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Alltså jag kan inte kommunicera något vettigt till dig för jag har redan skrivit allt du behöver veta i mitt tidigare inlägg. Du verkar delvis ha förstått vad jag skrivit av döma av dina senare inlägg. Du har en romatisk bild av kvinnor som antyder en viss bristande erfarenhet av hur de faktiskt fungerar. Kollar man under huven på en svensk kvinna så ser det inte så snyggt ut.

Jag föreslår att du börjar studera svenska kvinnor och blattar, du kommer att upptäcka att svenska kvinnor är enormt bortskämda och blattar har en genetiskt betingad sexdrift som är enorm. Det är som upplagt för en våldtäktsvåg när bortskämda svenneprinsessor med en "jag har rätt att gå var jag jag vill, knulla vem jag vill och klä mig hur jag vill sådeså" attityd möter kaosblattar med permanent erektion. Det räcker att en svenneprinsessa av hundra knullar en blatte för att blattarna ska tro att alla svenska tjejer vill knulla blattar, och det är betydligt fler än en av hundra som knullar blattar eller har blandbarn.

Vi kan inte korrigera blattarnas gener men vi kan korrigera bortskämda svenska prinsessors omvärldsattityd, och de som är bäst placerade för att göra detta är just svenska kvinnor som inte är prinsessor, fast de är väldigt sällsynta. Om du vill hjälpa till så kan du sluta visa sympati för våldtagna svenneprinsessor, visar du sympati så fortsätter svenneprinsessan bara med sitt självdestruktiva beteende för det som hände var ju inte hennes fel på något sätt. Hon kommer att fortsätta bräka alla lika alla olika, det är individer som våldtar, vi måste ta emot folk som behöver hjälp (med utlösningen då antar jag), snälle Muhammed hjälpte mig med barnvagnen på bussen, vi måste ha bättre integration och assimilation, det handlar om värderingar och annat SD/kulturmarxistrams.

Du kan läsa inläggen från användaren "pripps3.5" för ett exempel på svenneprinsesstänkande. Hon är inte intresserad av en problemanalys och en handlingsplan, det är manligt att tänka i sådana termer, hon vill bara älta och gnälla på kvinnors vis, sedan återgår hon till att tänka och bete sig precis som tidigare.

Tankar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in