En kompis som stod still med sin moped och skulle plocka upp lite pengar som trillat ur hans ficka, jag stod kanske 100m längre fram och väntade. Då kommer en Saab i uppskattningsvis 150-170km/h, pallnitar, får sladd över på hans sida och klipper hans moped bakifrån sett, kompisen som hann se bilen, satt sig så långt fram mot styret han kunde, vilket antagligen räddade hans ben. Han flög som en raket flera meter rakt upp i luften och landade i ett krondike och fick en kvist genom vaden.

Bilen fortsatte och stannade i en bajshög på en åker. Kompisen klarade sig hyfsat, förutom vaden då.
Efter en kräftskiva ute i skogen begav sig ett par som övernattade på samma stugtomt som oss hem till sovstugan de lånat. Några timmar senare anländer jag och dåvarande, jag skulle bara gå på utedasset, när jag öppnade dörren möttes jag av en syn av skit jag sällan skådat, det var bajs från sitsen, längst planket under, ut på höger vägg sen ner på golvet.. Samtidigt gick min sambo runt och plockade papperstussar på stugtomten (deras släkts stugtomt f.ö). Jag sa att hon måste komma och se detta.
Nåväl, jag förstår ju vem som skitit, så jag traskar med bestämda steg upp mot sovstugan det andra paret använde. Jag gick in och slet sonika av täcket och därunder låg karln och kvinnan, karln helt näck med bajs ÖVERALLT, fy helvete så vidrigt (hur hans sambo kunde lägga sig där vettefan, hon hade iaf kläder på sig). Bad han gå ut och svabba toan..
Det jag kommer på nu, kanske inte så spännande men man vill ju bidra.