Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-08, 21:37
Medlem
Åkte tåg från huvudstaden en gång när tågen plötsligt började sakta ner utan att vara nära en station. Jag var väldigt bakis och sliten efter att ha festat i Stockholm och undrade vad fan som var på gång. Sen kom personal på tåget och berättade att nån hoppat framför tåget och snart kom räddningstjänsten och började plocka kroppsdelar utanför vagnen. De plockade med en sådan där gripklo som gamlingar annars använder för inte behöva böja sig ner.

Var rätt sjukt att se hur de plockade kroppsdelarna. Alla kvinnor och barn i tåget grät och snart var det typ 30 poliser på plats som skulle leda oss till en busshållplats. Det jag reagerade mest på var hur rutinmässigt det hela fortlöpte. Det var som om detta händer dagligen, vilket det också gör kom jag på, bara att media inte talar om sådant.
Citera
2016-02-08, 22:22
Medlem
En dag kom det in en kille på jobbet som var så ful att jag inte trodde det var sant. Han går till nyckelskåpet och tar en bilnyckel och jag frågar undrande vem han var. Han svarade kort att han ska jobba istället för Jocke. När jag såg hans spretiga tänder klarade jag inte mer utan fick springa in på toan och vrida mig av skratt. När jag sen går tillbaka är mannen borta. Jag brydde mig inte mer om det resten av dan. Nästa morgon när jag står o tar en cirre med en jobbarpolare o snackar om vad som hänt. Då dyker snubben upp igen, säger inget utan går förbi oss, in i lokalen mot nyckelskåpet. Jag vek mig dubbelt och vi båda började asgarva.

När han åkt iväg med jobbarbilen ringer vi Jocke o frågar vad det är som händer svarar han att snubben heter Benny, inte ser så snygg ut men är en jävel på festa o får jöka hur mycket som helst. Jocke säger han han ska på fest hos Benny till helgen o frågar om jag vill haka på. Det lät ju för sjukt för o vara sant tänkte jag.

Jag dyker upp på festen, Jocke öppnar dörren o säger "haha kom in, han är helgalen...han dricker allt!" När jag går upp på övervåningen se jag Benny står o dricker ur en flaska t-röd och sprutar ut eld med munnen samtidigt som han säger "jag är en drake!" Runt omkring är det massa tjejer, ser ut som fotomodeller allihopa.

Efter en stund när benny sätter sig ner i soffan och en av tjejerna sätter sig bredvid och säger typ ska vi hångla. Benny svarade då att han inte vill, tar sen fram en sax och klipper sig i skinnet på handen så det börjar blöda lite. Han slickar i sig lite blod och därefter sätter han sig gränsle över tjejen och slickar henne över hela ansiktet.

Jag blev helt paff, kan säga att det hände mycket sjuka saker på den festen men blir för långt o skriva här.

Det var sista gången jag såg dig Benny, du är fortfarande min idol.
Citera
2016-02-08, 22:25
Medlem
l150s avatar
Satt och drack öl i Laos för några år sen och såg en blöjunge komma dragendes med en kalkon i stjärtfjädrarna.
Helt plötsligt började kalkonen spöa på ungen nåt så in i helvete tills en kvinna kom ut och slog ihjäl kalkonen med en käpp .
Efter det dök massa män upp och skällde på kvinnan.
Och kvinnan började veva med sin käpp som värsta kendokrigaren.
Kanske inte det sjukaste jag sett , men var en komisk scen iaf .
Citera
2016-02-08, 22:40
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersnilllson
En dag kom det in en kille på jobbet som var så ful att jag inte trodde det var sant. Han går till nyckelskåpet och tar en bilnyckel och jag frågar undrande vem han var. Han svarade kort att han ska jobba istället för Jocke. När jag såg hans spretiga tänder klarade jag inte mer utan fick springa in på toan och vrida mig av skratt. När jag sen går tillbaka är mannen borta. Jag brydde mig inte mer om det resten av dan. Nästa morgon när jag står o tar en cirre med en jobbarpolare o snackar om vad som hänt. Då dyker snubben upp igen, säger inget utan går förbi oss, in i lokalen mot nyckelskåpet. Jag vek mig dubbelt och vi båda började asgarva.

När han åkt iväg med jobbarbilen ringer vi Jocke o frågar vad det är som händer svarar han att snubben heter Benny, inte ser så snygg ut men är en jävel på festa o får jöka hur mycket som helst. Jocke säger han han ska på fest hos Benny till helgen o frågar om jag vill haka på. Det lät ju för sjukt för o vara sant tänkte jag.

Jag dyker upp på festen, Jocke öppnar dörren o säger "haha kom in, han är helgalen...han dricker allt!" När jag går upp på övervåningen se jag Benny står o dricker ur en flaska t-röd och sprutar ut eld med munnen samtidigt som han säger "jag är en drake!" Runt omkring är det massa tjejer, ser ut som fotomodeller allihopa.

Efter en stund när benny sätter sig ner i soffan och en av tjejerna sätter sig bredvid och säger typ ska vi hångla. Benny svarade då att han inte vill, tar sen fram en sax och klipper sig i skinnet på handen så det börjar blöda lite. Han slickar i sig lite blod och därefter sätter han sig gränsle över tjejen och slickar henne över hela ansiktet.

Jag blev helt paff, kan säga att det hände mycket sjuka saker på den festen men blir för långt o skriva här.

Det var sista gången jag såg dig Benny, du är fortfarande min idol.

Nej nej nej det blir inte alls för långt, ge oss mer om denna king! Fick du reda på om det fanns nån särskild anledning bakom, typ att han hade 30+ eller att tjejerna var horor eller nåt sånt?

Får själv hjärnsläpp och prestationsångest av inläggen i denna underbara tråd, återkommer när den har lagt sej.
Citera
2016-02-08, 22:46
Medlem
grey.eagles avatar
Närt reifäll sa att alla skulle öppna sina hjärtan.
Citera
2016-02-08, 22:47
Bannlyst
Tjejkompis som haft trekant med två killar på en fest.
Citera
2016-02-08, 22:49
Medlem
Pashmaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugnbaralugn
I Ica-kön, lillbabs stod framför tappade ett paket skinka tror ba det var,när hon böjde sig va det som om hela världen stannade i nån sekund.. för det första var jag starstruck och för det andra så släpper hon en sån jävla rökare. Helvete vad chockad jag vart.

Håller på att svimma av skratt nu!
Citera
2016-02-08, 23:03
Medlem
Custom_mades avatar
När en britt stoppade lsd'n i ögat, "för att det slog bättre" för att sedan hamna i fight med en kanadensare över en jävla burgare.

En tjej somnade efter en partykväll, men det sista hon gjorde var att slänga i sig en lapp lsd, hon vaknade på morgonen och gick naken ut och satte sig i vardagsrummet där flera andra satt!

Kanske när Hitler, nalle puh samt ninja turtles satt och delade en joint på lsd.

När en hel spårvagn blev kapad av aboriginer och snuten kom dit med full riot-gear för att banka skiten ur dom.

Och ja det var vårat enda tåg hem.

Typ nära krockar har man sätt. Hajbett var inte så nice.

Kan faktiskt inte komma på det sjukaste. Eller jo, kanske när en polare ligger i sin soffa med spyhink, apgarvar samt blöder näsblod på samma gång. Dessutom tyckte jag det var roligt som fan!

Sprungit runt i Sidney centre kl 6 på morgonen utan kläder för att jag varit dum med tjejerna..

Rökt spice med en enbent gubbe som bodde i sin bil med sin katt.

Pingpongshow är rätt sjukt, men mestadels snuskigt.

Återkommer!
Citera
2016-02-08, 23:23
Medlem
På ett sommarjobb när jag var ungefär 16-17 år.
Denna dagen skulle jag klippa gräs på ett boende för förståndshandikappade.

Jag klipper framsidan av tomten för att sedan börja på baksidan.

När jag kommer med gräsklipparen (handjagare) runt hörnet är det en man med Downs syndrom som ståendes gungar i en gungställning. Assistenten står bredvid och pillar på sin telefon som allt vore normalt.

Det är kanske inte så konstigt?

Men det roliga är att mannen med Downs syndrom är kläd i enbart en gul regnrock/regnmössa samt gummistövlar. Regnrocken är inte knäppt, under är han helt naken och pitten svänger och slår när han gungar.

Denna dag var det kanonväder och det var säkerligen 25+ ute.

Jag tänker vad i helvete och stänger av gräsklipparen och tar av mig peltorlurarna.
Då hör jag även att snubben med Downs syndrom står och sjunger på Gyllende Tiders refräng "Jag går och fiskar" i repeat.

Jag vet inte vad jag ska göra, låtsas som att det vore något fel med gräsklipparen och går därifrån.
Det blir så illa att jag lägger mig på framsidan och gapskrattar i flera minuter.

En gång förut skulle jag hämta några vänner i en närliggande stad efter de varit på krogen.
Det är tidig söndagmorgon och jag hamnar efter en gammal Ford Mondeo som åker sakta och vinglar efter vägen. Den är och åker på fel sida vägen, samt åker in i vägräcken så det slår rejäla gnistor.

Jag ringer polisen och anmäler. Efter en 15 minuter dyker det upp hela tre polisbilar som stänger in honom och stannar bilen i en rondell. Jag svänger av och stannar för att bevittna spektaklet.

Med dragna vapen går de fram till förardörren och ur bilen släpar de ut en uppenbart påtänd blåneger iklädd enbart sidenkalsonger med Garfield motiv.
Senast redigerad av framstjart 2016-02-08 kl. 23:26.
Citera
2016-02-08, 23:30
Medlem
Trashtextats avatar
En av de första gångerna jag gjorde en ute kväll var det med en väninna som var väldigt rar och snäll men lite utav en dum blondin, bara av hennes sätt att se på allt sådär oskyldigt med ljus oskuldsfull blick. Som sagt en go tjej men med en utstrålning lite som en bimbo. Vi sminkade oss, satte på oss något linne till de typiska jazzbyxorna man hade på den tiden och med handväskorna under armarna och klackar på fötterna stack vi iväg till en klubb, köpte något att dricka och satte oss vid ett tomt bord i den förövrigt så gott som tomma lokalen. Tittade på ingenting som två små skolflickor, jag 18 hon yngre. Medan musiken spelades och något discoljus gick som om dansgolvet inte var tommare än resten av stället. Bredvid längan med bord fanns en längre avskiljningsvägg uppställd. En sådan där med små fyrkantiga hål. Samtidigt som jag satt och pratade fick jag i ögonvrån syn på något som rörde sig. En liten kille, typ en tvärhand hög och späd, kikade fram. Sedan började han klättra omkring medan jag trodde att väggen ska välta eller något där han rörde sig precis som en liten apa i ett nintendospel över väggen. Upp och ner, åt sidorna medan han tryckte sitt lilla ansikte genom hålen, mycket tydligt för att kika på min väninna. Inte kika, snarare råglo. Hon lade inte märke till någonting utan satt glatt pladdrande. Jag hade riktigt svårt att försöka se oberörd ut. Även med mina mått var killen grymt konstig och jag var den enda av oss som ens upptäckt honom, vad nu än han pysslade med där han klättrade omkring. Till slut kunde jag inte hålla mig utan sa uppmanande åt henne. "Jag tror att du har en beundrare..." med en nick mot hans håll. Förvånat såg hon på honom, varpå han slank ner och försvann. Senare när vi gått från bordet och genom lokalen kom han fram till henne, och sluddrade om och om igen något han ville ha sagt. Utan att lyckas, ansträngde hon sig för att lyckas höra vad han sa. Hon återvände till mig medan hon med väldig inlevelse härmade. "Haahhuhowe!"snabbt, "Haaahhwwuu oooe!"lite långsammare och såg allmänt rolig ut medan hon formade munnen efer de ljud hon hört, under tiden som jag försökte knäcka betydelsen. "Haaaww uu åå e "någonstans klickade det till för mig, något osäkert börjar jag lite tveksamt. "Alltså... jag tror att han frågar om du har E?" Varpå hon stirrade förbluffat på mig,"Jo jag tror att han vill ha E av dig!" envisades jag och drog henne ifrån honom och resten av tiden innan vi stack undvek vi honom. Mycket riktigt så bad killen henne uppriktigt om ursäkt när de möttes igen vid ett senare mer tillfälle, för att han hängt efter henne den kvällen och för att försöka köpa droger av henne. Han hade varit övertygad om att hon var där för att deala

Åtminstone det sjukaste kontaktförsöket jag bevittnat någonsin. Och jag har liksom aldrig riktigt förstått varför han trodde att av alla dem där, så skulle just hon ha varit langare.
Senast redigerad av Trashtextat 2016-02-08 kl. 23:34.
Citera
2016-02-08, 23:31
Medlem
Smatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vir
Är väl inte direkt sjukaste jag sett i mitt liv, men något som åtminstone var väldigt roligt.

Jag var kanske 10år gammal eller nåt sånt och var på väg hem till en kompis, så helt plötsligt såg jag en kvinna i 40-50årsåldern komma cyklande ned för en backe i OTROLIGT hög hastighet. Man kan tänka sig att hon tagit fart allt vad hon kan för att sedan bränna ner för en ganska lång backe. Problemet är bara att där backen slutar så slutar även den gatan så man måste svänga antingen åt höger eller vänster. Jag blir förvånad över att hon håller så hög hastighet vilket innebär att hon kommer få göra tiderna sladd och sväng för att överhuvudtaget klara ta svängen, förvånat ställer jag mig och kollar på, ganska nära ska sägas. Jag står dock på trottoaren så det är inte så att jag står i vägen.

Det som sker dock är att när hon är ca 5 meter från korsningen så börjar hon skrika: "AAAAAAAHHHHHHH" ja ni kan tänka er. Utan att ens försöka bromsa eller svänga så dundrar hon rakt in i trottoarkanten, ett däck är givetvis inte byggt för att klara en sådan otrolig impact så däcket ger vika direkt, man kan säga att det formades till en packman för att man ska fatta ungefär vad som hände. Därefter så slår cykeln så klart runt men hon har sån otrolig fart att hon flyger över trottoaren, över en bitgräs och landar inne i ett buskage (hon flög säkert 5-6 meter). Väluppfostrad som jag var visste jag att det var högst förbjudet att skratta samt att man ska hjälpa till. Jag var lite chockad då hon hade kunnat dö av en sån krock om hon landat in i en byggnad/stolpe eller liknande. Hur som helst springer jag fram till henne och frågar om det gick bra med henne, hon svarar "oj oj oj vad hände??? ja det gick bra". Givetvis blev jag lättad av att höra att hon klarat sig bra men det gjorde också att chocken la sig och jag omöjligt kunde hålla mig för skratt längre, jag började därför gapskratta... Vilket jag även tyckte var frukantsvärt pinsamt så jag sprang därifrån allt vad jag kunde samtidigt som jag knappt kunde andas för jag skrattade så hårt. Kan tänka mig att hon tyckte att även mitt agerande var aningen märkligt..

Jag har för övrigt aldrig sett ett däck formas på det sättet, har sett att däck kan vrida sig åt sidan om dom får en rejäl smäll men detta däcket vek sig snarare in.

Fick precis en bild i huvudet av hela situationen. Fyfan vad jag garvar. Tack för ett gott skratt

Mitt bidrag:
Sett mina föräldrar ha sex
Citera
2016-02-08, 23:51
Medlem
Stridsplanets avatar
Såg två små apor knulla när jag var i Thailand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in