Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-04, 00:39
  #4345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rakmacka20
Jag hade nyss fyllt 17 när jag åkte dit, blev aldrig kollad. Inte när jag var på krogen eller köpte alkohol i en butik.

Så du kan vara lugn, hur gammal är du om jag får fråga?

Jag är 19. Men kommer ha med mig kompisar som är 17 och undrade om de blir tvungna att sitta o titta på eller om dom också kommer kunna joina. Tack för svaren!
Citera
2016-01-08, 21:29
  #4346
Medlem
Vilket ungdomshotell ska man satsa på om man vill kunna lira musik på rummet efter 12 utan att dom skäller ut en samt att dom har en hyfsad pool som man kan sola vid utan att behöva flytta sig hela tiden på grund av skuggan?
Citera
2016-01-16, 09:57
  #4347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bababababa362
Vilket ungdomshotell ska man satsa på om man vill kunna lira musik på rummet efter 12 utan att dom skäller ut en samt att dom har en hyfsad pool som man kan sola vid utan att behöva flytta sig hela tiden på grund av skuggan?

Pavlinia, alla dagar i veckan. Du kan stort sätt dunka musik hela natten lång om man nu vill göra det. Finns 2 st pooler som duger för lite sol.
Citera
2016-01-17, 20:21
  #4348
Medlem
Vart kan man åka ifrån i Sverige? Har sökt överallt men alla flyg kräver 1 byte minst. Hur gjorde ni?
Citera
2016-01-18, 16:14
  #4349
Medlem
Floridasidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maltenperssonva
Vart kan man åka ifrån i Sverige? Har sökt överallt men alla flyg kräver 1 byte minst. Hur gjorde ni?

Ja, vi åker från köpenhamn men där har jag aldrig hittat direktflyg heller. Vi har åkt med Austrian, ett byte i Wien om jag minns rätt...

Till många ställen får man titta på charterflyg (om man inte är helt charterallergisk) om man ska ha direktflyg, så kolla de vanliga Ving, Apollo, Fritidsresor....
Citera
2016-01-20, 16:41
  #4350
Medlem
Något skönt gäng som ska till ayia napa mellan 14-21 maj?
Citera
2016-01-20, 21:00
  #4351
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maltenperssonva
Vart kan man åka ifrån i Sverige? Har sökt överallt men alla flyg kräver 1 byte minst. Hur gjorde ni?

norwegian har direktflyg från köpenhamn, har bokat flyg för endast 650 kr
Citera
2016-01-24, 14:59
  #4352
Medlem
Kungenabous avatar
Har någon av er varit på hotellet Nelia Beach? Vi är tre polare som funderar på att åka ner dit under juli månad. Vårt syfte är givetvis att festa och ha allmänt kul. Vet ni om det är ett ungdomsanpassat hotell?
Citera
2016-02-02, 21:00
  #4353
Medlem
Tjena, tre grabbar på 17-18 bast som funderar på att dra ner sista veckan innan vi börjar trean (8-15 augusti). Första resan utan päronen, kommer bli jävligt fett!! Har kollat lite olika hotell och det vi fastnade för va Pavlinia (Charter med Ving) 4700/pers. Annars finns det ju alternativet att hyra en billig lägenhet med självhushåll och flyg för sig på runt 4k/pers. Räknar även med runt 5k i fickpengar. Och så ska man ju självklart ställa lite frågor också! Sen om ni tycker vi behöver veta nåt mer än det som redan står i forumet så får ni gärna tillägga det också!:D:rooleyes:

- Åldersgränser på klubbar? Kommer man in fast man inte fyllt 18 än? Blir ju lite tråkigt om en av oss inte kommer in. :innocent: :)
- När behöver man boka för att inte resorna ska ta slut? Hög tid nu? :o
- Är britterna och ryssarna så jobbiga som det sägs? Eller ska man bara ge fan i dom?:cool:
- Gör vi rätt val som åker till Napa?:p

Vill tillägga att vi har lätt för att prata med folk, så det kommer nog inte bli några problem att vi åker bara tre pers. Eller vad tror ni?

Vilka ser man där? (Om nu någon vill umgås med 3 så kallade ynglingar) :D:D
Citera
2016-02-07, 16:35
  #4354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontsomfan
Tjena, tre grabbar på 17-18 bast som funderar på att dra ner sista veckan innan vi börjar trean (8-15 augusti). Första resan utan päronen, kommer bli jävligt fett!! Har kollat lite olika hotell och det vi fastnade för va Pavlinia (Charter med Ving) 4700/pers. Annars finns det ju alternativet att hyra en billig lägenhet med självhushåll och flyg för sig på runt 4k/pers. Räknar även med runt 5k i fickpengar. Och så ska man ju självklart ställa lite frågor också! Sen om ni tycker vi behöver veta nåt mer än det som redan står i forumet så får ni gärna tillägga det också!:D:rooleyes:

- Åldersgränser på klubbar? Kommer man in fast man inte fyllt 18 än? Blir ju lite tråkigt om en av oss inte kommer in. :innocent: :)
- När behöver man boka för att inte resorna ska ta slut? Hög tid nu? :o
- Är britterna och ryssarna så jobbiga som det sägs? Eller ska man bara ge fan i dom?:cool:
- Gör vi rätt val som åker till Napa?:p

Vill tillägga att vi har lätt för att prata med folk, så det kommer nog inte bli några problem att vi åker bara tre pers. Eller vad tror ni?

Vilka ser man där? (Om nu någon vill umgås med 3 så kallade ynglingar) :D:D

1-Finns ingen åldersgräns där nere! Du kan komma in om du är 15,16 de kollar inte leg
2- de är bra o boka så tidigt som möjligt, priserna kommer gå upp i pris !
3- britterna och ryssarna har egna barer, klubbar och är inte så nära den svenska bargatan! Och ja försök inte bråka med de, de kan sluta med att ni är på sjukhus hela semestern!
4- ja Ayia Napa är verkligen najs ! Bra barer GG, bra nattklubb Blue Moon! Så ni kommer inte bli besvikna !
Citera
2016-02-08, 18:34
  #4355
Medlem
några som ska till ayia napa 14-21 maj eller? blir det mkt folk då eller
Citera
2016-02-08, 18:35
  #4356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arviss
Något skönt gäng som ska till ayia napa mellan 14-21 maj?
ja vi blir ett gäng på ungefär 15 killar, lär bli kul o se er där
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f415312

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback