2016-02-08, 15:37
Medlem
har sett människor bli dödade och sprängda i små bitar live .Det var ingen trevlig upplevelse.
Citera
2016-02-08, 16:01
Medlem
En hemlös människa som krälade i sin egen avföring i New Yorks tunnelbana, måste nog ha fått någon sorts psykos.
Citera
2016-02-08, 16:22
Bannlyst
mig själv med trasiga kläder pga slagsmål kraftigt påverkad av sömnbrist, , heroin, kaffe och 400ug LSD jagad av:
en polishelikopter
polisbilar
en mordisk langare på tjack + hans kumpaner med bil letandes efter mig
oroliga tonårsföräldrar från olika kompisgäng
min stackars rottweiler (som tyvärr dog under kvällen pga kyla *RIP*) med långt koppel släpandes

detta var under nyår på sent 90-tal. göteborg
Senast redigerad av FX5000 2016-02-08 kl. 16:25.
Citera
2016-02-08, 16:38
Medlem
link71s avatar
Var i Amsterdam för några år sedan så skulle vi köpa lite gräs så träffade vi på två andra svenskar som ville ha kola , några timmar senare ser vi dom på stan och så ser vi blod rinnandes så dom fick pulver som var glas , sen har jag sätt en kille som tagit självmord från 10 våningen , han studsade runt på nedre taket innan han kom till marken , sätt en hora blivit påsätt mitt på tåget framför allihopa . Lite wierd men naturen har ingen lag .
Citera
2016-02-08, 16:39
Medlem
Guitarsmokes avatar
Rysarfars på slutet äldreboende. Tänk Stefan & Christer med ett minutfärskt lik och dess psyksjuka barn på scenen.
Citera
2016-02-08, 16:40
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
En psykiskt sjuk man som lade sig mitt på gatan och skrek "baaaaajs", om och om igen.

Var på ett svartklubbsrejv i Malmö och det var på tredje våningen, under var det en reggeaklubb med enbart svarta människor. Jag var trippad på LSD och vi skulle dra ifrån rejvet. På vägen ner i trappan så flyger det ut en snubbe och fem till kommer efter och matade honom i huvudet med slag och sparkar. Detta hände väldigt fort och bara sekunder senare var det fullt slagsmål mellan 20 pers något sånt och jag lyckades precis smita under räcket och ta mig ut innan det var för sent. Höll med andra ord på att fastna mitt i smeten. Det sjuka är att vid minst tre andra tillfällen så har folk blivit skjutna utanför klubblokalen medans jag har varit där uppe och dansat helt väck. Detta i ett sunkigt område i Malmö för den som undrar.

Såg även en full killkompis tafsa på sin mamma Han smekte henne mellan benen mm, hon gjorde ingenting. Det var rätt så fuckt up faktiskt.

Snittade en snubbe i tinningen med en kniv en gång, han blödde som en gris. Paniken efteråt var galen men det var i självförsvar hur konstigt det än låter. Jag är inte en brud man ska jävlas med även fast jag är snäll och har lång stubin. Såg även en snubbe bli våldtagen av en hund men det var hans eget fel. Finns tusen sjuka saker till men detta var några av dem.
Senast redigerad av ReclaimYourMind 2016-02-08 kl. 16:44.
Citera
2016-02-08, 16:56
Medlem
PotatisLampans avatar
En gång när jag va 12 år så gick jag ut på stan med en kompis, sen mitt i stan bakom ett litet el hus eller vad det heter sitter en gubbe och skiter
Citera
2016-02-08, 17:00
Medlem
Bewnhurs avatar
Det konstigaste jag har sett nykter var klockan 05:30 en höstmorgon för kanske 10 år sedan eller så.

Jag hyrde en villa som min mormor och morfar äger, det låg precis intill en ganska stor skog och det fanns gott om äppelträd på gården. En morgon så hör jag att det låter som att någon försöker bryta sig in i huset.

Så jag går upp helt naken och yrvaken och tar ett brännbollsträ och smyger som en naken ninja ned för trappen för att titta vad fan det är som händer. Det var som tur ingen tjuv, utan en kalasfull älg som hade ätit jästa äpplen. Den hade tydligen totalförstört dörren i ett fylleraseri och irrat in sig på nedervåningen.

Efter omkring 10 minuter eller så av förstörelse och bröl så däckade älgen på golvet i vardagsrummet. När jag ringde den lokala myndigheten så trodde de att det var jag som var full eller något liknande för inte fan trodde de på mig och skickade någon hjälp.

Jag fick snällt ställa alla dörrarna öppna som ledde ut ur huset och hoppas på att bakfulla älgen skulle hitta ut själv vilket den gjorde när den sovit av sig ruset. Men han lämnande en present med älgskit på mattan som var arvegods sedan 200 år och skador som inte täcktes av försäkringen på omkring 20 000.
Senast redigerad av Bewnhur 2016-02-08 kl. 17:02.
Citera
2016-02-08, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iphone69
Var i Kroatien i yngre år, jag var runt 9-11 år gammal. Hade köpt mig lite pistasch nötter och gick och knapra på dessa vid en "arcade ute plats" . Ni vet med biljardbord air hockey och pinball etc.

När jag står där och kollar på några som spelar biljard så ser jag i ögonvrån två stycken män gå in i ett soprum bakom en stor soptunna. Ena mannen ser ut att vara en a lagare och den andra en vanlig kille i 40års åldern med en liten ölmage. Han har speedos på sig minns jag.

Jag beslutar efter några minuter att gå förbi där och när jag sneglar in så ser jag att den ena killen är på knä och suger av 40 års killen.

Blev såklart väldigt chokad och gick tillbaka till biljard bordet. Efter ytterligare några minuter så kommer han med speedos ut och sedan den andra killen.

Av någon anledning (nyfikenhet) så följer jag efter han med speedos ner till stranden. Det sjuka då är att han går och lägger sig på en handduk där hans fru och 3 småbarn sitter och äter majskolvar.

Jag går iväg och så var det med det.

Haha! WTF. Är detta sant? Får ta dina ord för detta! Shit alltså.
Citera
2016-02-08, 17:18
Medlem
MaxDLs avatar
Någt av det sjukaste mest episka jag sett var när jag var ung och gick i grundskolan.
Jag och min då bäste vän hamnade i lite skoj bråk med två andra grabbar. På denna tiden var bombarjackor populära så många hade dom. Efter det uppstått nåt mellan oss 4 så var vi av någon anledning jag inte kommer ihåg ute efter att ge igen för något. Så min barndomsvän hitta en äcklig genomskinlig påse med lite skräp och nåt brunt i sig. Han tog upp påsen och slungade den mot dom 2 andra grabbarna som försökte fly och det bruna i påsen lämnade påsen medan allt skräp flög åt alla möjliga håll, men det bruna kletet fortsatte flyga i en perfekt ark mot sitt mål. Det var verkligen som allt gick i slow motion då man såg hur kletet fortsatte flyga genom allt skräp och sen landade efter vad som kändes som en evighet rakt på de ena killens bombarjacka 10m bort, dessutom medan han sprang därifrån och försökte komma undan
Citera
2016-02-08, 17:35
Medlem
Deferos avatar
En gång tappade jag en porslinskopp i golvet utan att den gick sönder.
Citera
2016-02-08, 17:36
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReclaimYourMind
En psykiskt sjuk man som lade sig mitt på gatan och skrek "baaaaajs", om och om igen.

Var på ett svartklubbsrejv i Malmö och det var på tredje våningen, under var det en reggeaklubb med enbart svarta människor. Jag var trippad på LSD och vi skulle dra ifrån rejvet. På vägen ner i trappan så flyger det ut en snubbe och fem till kommer efter och matade honom i huvudet med slag och sparkar. Detta hände väldigt fort och bara sekunder senare var det fullt slagsmål mellan 20 pers något sånt och jag lyckades precis smita under räcket och ta mig ut innan det var för sent. Höll med andra ord på att fastna mitt i smeten. Det sjuka är att vid minst tre andra tillfällen så har folk blivit skjutna utanför klubblokalen medans jag har varit där uppe och dansat helt väck. Detta i ett sunkigt område i Malmö för den som undrar.

Såg även en full killkompis tafsa på sin mamma Han smekte henne mellan benen mm, hon gjorde ingenting. Det var rätt så fuckt up faktiskt.

Snittade en snubbe i tinningen med en kniv en gång, han blödde som en gris. Paniken efteråt var galen men det var i självförsvar hur konstigt det än låter. Jag är inte en brud man ska jävlas med även fast jag är snäll och har lång stubin. Såg även en snubbe bli våldtagen av en hund men det var hans eget fel. Finns tusen sjuka saker till men detta var några av dem.
Hur tusan går det till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in