Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-05, 17:46
  #10441
Medlem
Bästa sätt att röka Metamfetamin om du inte har tillgång till en Meth-pipe.... och dom glödlampor jag har hemma inte går att gröpa ur och göra en glödlamps pipa utav..

hur kan jag endå röka detta på ett åtminstone någorlunda effektivt sätt? waste av produkt vid rökning gör mig inget då jag har en hel del men bara jag får i mig produkten och att den faktiskt vaporiseras/ryker nog att få i mig
Citera
2016-02-05, 20:05
  #10442
Medlem
pumathemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Bästa sätt att röka Metamfetamin om du inte har tillgång till en Meth-pipe.... och dom glödlampor jag har hemma inte går att gröpa ur och göra en glödlamps pipa utav..

hur kan jag endå röka detta på ett åtminstone någorlunda effektivt sätt? waste av produkt vid rökning gör mig inget då jag har en hel del men bara jag får i mig produkten och att den faktiskt vaporiseras/ryker nog att få i mig


Jag har rökt Metamfetamin med glödlampa. Första gången rökte jag med en riktigt Meth pipe
Citera
2016-02-06, 06:33
  #10443
Medlem
Stormakts avatar
Jag får sjukt ont i tungan efter några dagars race, varför och hur kan jag motarbeta det?
Citera
2016-02-06, 07:29
  #10444
Medlem
Det vet du nog bäst själv. Har du tuggat på tungan? Sugit på den? Är det skavsår eller muskelvärk? Håll uppmärksamheten vid tungan så kommer du nog snart märka vad som gör det.
Citera
2016-02-06, 20:00
  #10445
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Jag får sjukt ont i tungan efter några dagars race, varför och hur kan jag motarbeta det?
Jag med! Och den blir alldeles röd. Jag gurglar med Ramlösa. Tänker att det kanske är svamp?
Citera
2016-02-06, 20:46
  #10446
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenL
Jag med! Och den blir alldeles röd. Jag gurglar med Ramlösa. Tänker att det kanske är svamp?

Ja det kanske det är? 1177 är nog ingen vidare hjälp haha?
Citera
2016-02-06, 23:38
  #10447
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Jag får sjukt ont i tungan efter några dagars race, varför och hur kan jag motarbeta det?
Tugga inte på den, drick mycket vatten. Dra inte ner snor i munnen hela tiden (vet inte om det är ett vanligt ticks men själv så gör jag det hela tiden på tjack), typ det som jag kan komma på.
Citera
2016-02-06, 23:41
  #10448
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagundrar123
Har för första gången köpt Tjack på egen hand, detta även utan TOR. Dvs med countermail...

Har nu fått hem de och det är (för första gången) gulaktigt. Jag skulle säga att det är gulvitt, kollar man från avstånd ser de vitt - men ju närmare man kommer så är de desto gulare.

Brukar / kan tjack vara "gulvitt" ???

Luktar f.ö som tjack och den "smak" man får i halsen är densamma. Dock så tycker jag ruset jag har i skrivande stund, är liten för den mängd jag tog - Var även några månader sen jag tog tjack sist så borde ge bättre effekt.

Min största oro är att de är något annat, om de nu skulle vara "sämre kvalité" skiter jag i då det bara är att ta lite extra mkt. Hehe :


Tack på förhand.
Ingen fara, tjack behöver inte vara vitt. Rosa eller gult är inte ovanligt så kör på.
Citera
2016-02-07, 03:19
  #10449
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Ja det kanske det är? 1177 är nog ingen vidare hjälp haha?

Njaeee. Känns lite sådär att ringa om det 😂
Citera
2016-02-07, 05:37
  #10450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Jag får sjukt ont i tungan efter några dagars race, varför och hur kan jag motarbeta det?

Antagligen för att du kört ett tjackrace? Det sliter på kroppen och du kommer betala för det. Antagligen är problemet att du tuggar/suger på tungan utan att tänka på det, något som är mycket vanligt. Du lär dock få acceptera att du får ticks som gör att du kommer slita på munnen om du bestämmer dig för att racea, det finns en anledning varför tjackpundare tenderar att se jävligt risiga ut...
Citera
2016-02-09, 00:41
  #10451
Medlem
Amnias avatar
Kan någon förklara för mig varför varenda liten förortsunge säljer koks också, men INGEN kan ordna lite tjack? (Iaf i malmö.) Kollat bland aaaalla mina kontakter, och gräs, mdma, koks- inga problem, men tjack så är det helt plötsligt ingen som kan hjälpa en med? VAD FAAAN.

Är det tjacktorka i malmö just nu, eller är det ett specifikt "gäng" som hanterar just tjack?
Eller undviker alla smågangster just tjack av något annat specifikt skäl?
Citera
2016-02-09, 03:52
  #10452
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Fan behöver hjälp. Den sista timmen har jag ballat ur lite så vill bara kolla om någon benso fungerar extra bra vid at (har bara 6 st stesolid 5 mg). Har kört i tre dagar vaket nu och nästan ingen mat, tryckt i mig en gainomax ikväll så vill förebereda mig på at. Han jag bor med kommer hem den 15 och kan inte hålla på såhär när han kommer så vill ha det värsta av at:n överstökat innan han är hemma igen. Funderar på att beställa någon benso online men har ni förslag på vad som kommer funka bäst när crashen kommer?

Citat:
Ursprungligen postat av remedy4sanity
tjacket fuckar ju upp blodcirkulationen pårej, för det drar ihop dina blodkärl nåt överjävligt, simple as that. ju längre du är vaken desto sämre fungerar den ju.
Kanske är sömnbristen, märker av nojor osv nu också. Och en hjärtklappning utav bara helvete.

EDIT Ska jag försöka hålla något dygn till och se om jag kan fixa någon mer benso först eller ska jag bara ta smällen med det lilla jag har? tack
__________________
Senast redigerad av DenLilleTjocke 2016-02-09 kl. 04:04.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback