33 744 besökare online
1 015 844 medlemmar • 53 103 463 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Samhälle Organiserad brottslighet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
DirtyWhiteBoy
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av veritatem
Lite väsen mellan mongoler och hattar i Denver, under en mc "mässa", minst en död.
Nej

Mongols vs Iron order(grisklubben)

bighustler
Medlem
Det va en dokusåpa kändis som hade blivit misshandlad av sin kille (fd bandidosmedlem) i Helsingborg, hon ska vara 25 år och han 33, fick en stark känsla av att det är saga scott, vet att hon hänger i såna kretsar och har en crush för badboys, nån som kan bekräfta?

My name is Earl
Medlem
My name is Earls avatar
Nääh, det tror jag inte, det skedde i Ålborg (Danmark) http://ekstrabladet.dk/112/eks-rocke...oeshed/5931237

oilslick
Medlem
oilslicks avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av bighustler
Det va en dokusåpa kändis som hade blivit misshandlad av sin kille (fd bandidosmedlem) i Helsingborg, hon ska vara 25 år och han 33, fick en stark känsla av att det är saga scott, vet att hon hänger i såna kretsar och har en crush för badboys, nån som kan bekräfta?
Enligt hennes blogg verkar det inte ha hänt något.
Är det den där Adam som skulle ha varit med i BMC?

My name is Earl
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:

Citat:
 Ursprungligen postat av My name is Earl
Nääh, det tror jag inte, det skedde i Ålborg (Danmark) http://ekstrabladet.dk/112/eks-rocke...oeshed/5931237

Citat:
 Ursprungligen postat av oilslick
Enligt hennes blogg verkar det inte ha hänt något.
Är det den där Adam som skulle ha varit med i BMC?
Jag tror att hustlern har missuppfattat detta, annars har det hänt i BÅDE Hbg. och i Ålborg och mellan två personer i samma ålder.

bighustler
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag tror att hustlern har missuppfattat detta, annars har det hänt i BÅDE Hbg. och i Ålborg och mellan två personer i samma ålder.
Märkligt i kvällsposten stod det Helsingborg o inget om nån dansk kändis

My name is Earl
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Märkligt i kvällsposten stod det Helsingborg o inget om nån dansk kändis
Kan du inte leta reda på artikeln? Jag har sökt på KVP. men inte hittat den.

distans
Medlem
distanss avatar
Har BMC övergett Bunkeflo (Malmö)?

Svara på ämne
Svara Topp Dela