2015-12-07, 01:35
Medlem
Nästan inget alls. Det kan ju hjälpa insomning men vid ordentlig ångest så behövs riktiga ångest medicin.
Citera
2015-12-07, 01:54
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
hur tycker ni theralen fungerar mot lättare till tyngre ångest?

Rätt dåligt. Mycket sämre än benso men betydligt bättre än skärpmedicinerna Atarax och Lergigan.
Citera
2015-12-11, 10:21
Medlem
Mr.Griffins avatar
Min ångest rår den inte på däremot beter jag mig som en hosrepundare och ögonlocket hänger så jag ser helt missbildad ut men ångesten är kvar. Kör jag fel dos 2 ml???
Citera
2015-12-13, 01:35
Medlem
Estranged62s avatar
Hade man inte fått sån otrolig trötthetskänsla i kroppen och huvudet dagen efter så hade det varit en bra medicin.. känns som en zombie ett dygn efteråt. och detta bara av 1 jäkla 5mg tablett. Med andra ord, jag är väldigt känslig för just denna medicin.
Citera
2015-12-16, 13:31
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Fungerar det bra att ersätta benzo med theralen?
Citera
2015-12-17, 15:39
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Fungerar det bra att ersätta benzo med theralen?
Det är bra om du kan det. Men har du tagit benzo länge, så är du kanske beroende o det hjälper knappt. Fick det på psyk när jag lades in på cold turkey-avgiftning på bl.a. benzo. Hjälpte inte mycket.
Citera
2015-12-29, 19:29
Medlem
mecca--villages avatar
Lyckades ta mig till läkare idag och fick theralen och atarax mot grov ångest!?! Tog en atarax 25mg och ett rör theralen och somnade till efter 40~min och hade rätt skumma drömmar. Vaknade efter en timme eller något och ångesten var kvar.
Jävla tramsläkare som bara avbryter när jag förklarar och påstår att han gett mig bästa medicin...
Citera
2016-01-07, 20:35
Funderar på att byta min Theralen mot Propavan nästa gång jag träffar läkaren. Står inte ut med muntorrheten man får på natten längre... Har ju ett glas vatten som jag kan vakna o ta en slurk av, men man hinner knappt somna om innan man är lika torr igen.
Citera
2016-01-09, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Lyckades ta mig till läkare idag och fick theralen och atarax mot grov ångest!?! Tog en atarax 25mg och ett rör theralen och somnade till efter 40~min och hade rätt skumma drömmar. Vaknade efter en timme eller något och ångesten var kvar.
Jävla tramsläkare som bara avbryter när jag förklarar och påstår att han gett mig bästa medicin...
Han vet inte vad han snackar om. Benso är den bästa gruppen mediciner mot ångest och inte skit som atarax och theralen.
Citera
2016-01-09, 17:24
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Hur fan kan man älska denna medicin? Den är ju som en fylla utan det glada humöret
Citera
2016-01-23, 01:03
Bannlyst
Jag håller med, den hjälper mot ångest och oro. Det är tack vare Theralen som jag har vågat gå utanför dörren den senaste tiden. Den verkar fort och är inte heller beroendeframkallande, nackdelen är dock att man kan sova lite väl länge och muntorrheten även om jag inte upplever så mycket muntorrhet...
Citera
2016-01-29, 14:43
Medlem
manodepressivs avatar
Är det någon av er Theralenfantaster som märker skillnad i dåsighet på flytande Alimemazin och tablettdito? Har ätit tabletterna väldigt länge, men fick flytande nu sist. Känner mig tröttare och segare på det flytande. Är det inbillning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in