2016-01-22, 12:35
Bannlyst
tydligen e det en zigenare aka eu medborgare enligt polisen varför inte 291?
Citera
2016-01-22, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RonnieHerel
Jag tycker jävligt illa om båda dessa aktörer, känner inte sympati för någon. Hon för att hon lägger sina jävla vantar i sådant som inte har med henne att göra, och han för att han fysiskt misshandlar och förnedrar en kvinna.

Är du helt jävla marxist skadad i skallen eller? Det här kvinna gjorde är något som alla både göra hindra ett brott. Däremot skall GM gripas, och märkas för livet.
Citera
2016-01-22, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Menar polisen på allvar att man skall följa efter en uppenbart farlig man och försöka fota honom?

Det rådet har jag aldrig sett från polisen förut .
helt sjukt polisen säger alltid dra därifran oring oss p samhället haller pa att lösas upp
Citera
2016-01-22, 12:39
Medlem
polaren pers avatar
Det här hände den 5 januari. Undrar varför bilderna kommer fram mer än två veckor efter händelsen?
Citera
2016-01-22, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av polaren per
Det här hände den 5 januari. Undrar varför bilderna kommer fram mer än två veckor efter händelsen?
291 pa det för övrigt ser han ut som en chef har väl haft ansvar för tiggarna i omradet och samlat in pengarna fran de anställda tiggarna. han e nog irumänien nu alternativt pa autonahn ien bmw eller mercedes lämna över ärendet till den effektiva rumänska polisen som har ett zigenarregister
Citera
2016-01-22, 12:46
Medlem
sajebiss avatar
Troligen finns det också någon ziggekramare som håller koll på media och dessutom läser här i tråden och uppdaterar packet om vad som händer och sker. Skulle inte förvåna mig om jackan nu sitter på en kvinna som tigger i t ex Enköping och mannen nuförtiden är renrakad och med stubbat hår och att också han lämnat Stockholm.

Citat:
Jag tycker jävligt illa om båda dessa aktörer, känner inte sympati för någon. Hon för att hon lägger sina jävla vantar i sådant som inte har med henne att göra, och han för att han fysiskt misshandlar och förnedrar en kvinna.

Det här mina damer och herrar är typisk arablogik, fick själv en redig utskällning en gång av ett par araber när jag avbröt ett rånförsök av en man som hade nickat till på krogen där jag jobbade. De menade ungefär som dåren ovan att man inte ska lägga sig i andras affärer och visa respekt för människor även om de gör fel. Ut åkte de ifall någon undrar.
Citera
2016-01-22, 12:47
Medlem
RemeronDreamss avatar
Citat:

Ja, håller med.

Får en stark känsla av att han kan vara misstänkt för andra saker också, men man tar honom till att börja med för detta.

Enormt pådrag för en spark annars. Vill inte förminska zigenarens brott, men i vanliga fall skiter väl polisen i sånt här.

Om man ger sig på en kvinna med barn helt öppet, vad gör man inte då när ingen ser? Kan nog finnas en del kvinnoöverfall etc. på denna zigenare, det tror jag är orsaken till pådraget.
Citera
2016-01-22, 12:47
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
tydligen e det en zigenare aka eu medborgare enligt polisen varför inte 291?
Antagligen för att 291 gäller när man ska mörka flykting/invandrarbrott. Denne man är troligen inte ett ensamt flyktingbarn utan sannolikt en rom, alltså kringvandrande "migrant". Man har inte bestämt ännu vilken sifferkombination som ska gälla för att mörka här. Den kommer snart, Aina håller på och tänker..
Citera
2016-01-22, 12:49
Medlem
Citat:

håller med, frallt den beniga, bortskämda lattemamman. ger ett väldigt osympatiskt intryckt. Mannen har uppenbarligen inte alla hästar hemma, men om det är en tiggare är frågan hur han krånglade sig genom spärren? Var det där bråket med tanten startade? Har svårt att tro att han betalat för sig.
Citera
2016-01-22, 12:50
Medlem
drsthlms avatar
Citat:

Vore ju inte förvånande om snubben hunnit plocka både en och annan väska under tiden som gått.
Samtidigt är han bara en i mängden, hans sort finns det gott om i centrala Stockholm.
Idioter som driver omkring å letar tillfällen att sno från både företag och privatpersoner.
Hoppas han gör något liknande mot någon som är jävligt trött på dessa människor och deras beteende nästa gång och att han åker på en jävla omgång som placerar honom på intensiven med brutna ben och utslagna tänder så får läkare och sjuksköterskor chansen att spotta honom i ansiktet när han ber om hjälp!
Citera
2016-01-22, 12:52
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:

Vet inte om du är efterbliven eller ett troll.

Det är människor som du som gör att bluringar kan härja fritt på festivaler och andra allmänna platser.

Hoppas någon bara går förbi och tittar den dagen du blir utsatt.
Citera
2016-01-22, 12:54
Medlem
Har detta uppmärksammats i europa eller världen, på breitbart eller liknande ?
Senast redigerad av Cleit 2016-01-22 kl. 12:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in