Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-12, 02:02
  #889
Medlem
För övrigt... För er som vill bomba hans snapchat... Inget jag rekommenderar dock

http://www.instagramonlineviewer.com/ahmad*lihajali/

*a
Citera
2016-01-12, 02:03
  #890
Medlem
Hultabultans avatar
Hoppas Litauens media beger sig till Broby, för att reda ut vad som hänt deras landsman.

Detta är nog enda hoppet som finns, för att få en trovärdig framställning av händelsen!
Citera
2016-01-12, 02:03
  #891
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenneMelon
Ja vad händer med en i Sverige ICKE STRAFFMYNDIG person när denne begår ett brott?
Den frågan svarar sig självt

Psykiatri och utvisning vid 18
i hope
Citera
2016-01-12, 02:08
  #892
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -88-
Är detta BO?

https://minfil.org/29e7l9b1b0

Ja. Och den som har lagt ut bilden skrattar så hen gråter...
Citera
2016-01-12, 02:11
  #893
Medlem
Zickan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Äppelkäck
Ja. Och den som har lagt ut bilden skrattar så hen gråter...

Gammal skärmdump antar jag.
Citera
2016-01-12, 02:13
  #894
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Vill faktiskt minnas att GW sa i veckans brott att Polisen kan driva fall som detta i en mordutredning, samt att det kan bli tal om rättegång pga de hänsynslösa brottet i sig. Givetvis blir det ingen vidare påföljd men man döms för mord alternativ dråp..
I ett av dom senaste programmen 2015 skall den frågan ha tagits upp.

Pja, om jag inte har helt fel så får väl åklagare begära att ett visst brott ska prövas i domstol även om den tilltalade är under 15, men inga eventuella straff kan utdömas på grund av åldern.
Citera
2016-01-12, 02:13
  #895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Var det första eller andra generation på GM?
Klockrent att så fort GM är vit, publiceras bild o namn i media, men ack o ve, inte här eftersom han har fel pigment i ansiktet.

folk med lite förnuft fattar att man aldrig nånsin bör hänga ut ett barn i media.
Citera
2016-01-12, 02:15
  #896
Medlem
usb3s avatar
Så MENA-äcklet högg en kniv i hjärtat på vår europeiska broder när han försökte skydda våra svenska flickor.

#JeSuisArminas
__________________
Senast redigerad av usb3 2016-01-12 kl. 02:24.
Citera
2016-01-12, 02:18
  #897
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ungdomsvård ca 1 år är väl brukligt. Utöver det om han anses frisk i huvudet är han på fri fot efter det.


14 år och hugga ner någon är riktigt sjukt. Så sjukt att han måste klassas som allmänfarlig. Inlåst till myndig ålder och utvisad om så är. Annars psykvård till arton och ompröva fallet
Vore ett par bra alternativ
Citera
2016-01-12, 02:20
  #898
Avstängd
frusciantelos avatar
Tråden är för lång, men tydligen är brottsoffer vit och gärningsman blatte?
Efterfrågar en tydlig faktabaserad summering av vad som har hänt och eventuella omständigheter kring brottet. Jag har nyligen varit i en livlig debatt på fejjan med ett gäng hatiska blattar och några naiva svenskar så jag vill få klarhet i det hela. Fan vad less jag är på all den här skiten som händer! Jävla fittsamhälle!

Man måste fan stå på sig som vit Svensk i sånna här sammanhang alltså, helt sjukt vilket iq befriat motstånd man möter när man påpekar att våran kära lilla mångkultur kanske inte är så jävla bra.
Citera
2016-01-12, 02:38
  #899
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Koksalt2
GM ensamkommande, BO svensk nu avliden.
var är alla tal från statministern hur hemskt detta är?
Citera
2016-01-12, 02:44
  #900
Medlem
augusta66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Tråden är för lång, men tydligen är brottsoffer vit och gärningsman blatte?
Efterfrågar en tydlig faktabaserad summering av vad som har hänt och eventuella omständigheter kring brottet. Jag har nyligen varit i en livlig debatt på fejjan med ett gäng hatiska blattar och några naiva svenskar så jag vill få klarhet i det hela. Fan vad less jag är på all den här skiten som händer! Jävla fittsamhälle!

Man måste fan stå på sig som vit Svensk i sånna här sammanhang alltså, helt sjukt vilket iq befriat motstånd man möter när man påpekar att våran kära lilla mångkultur kanske inte är så jävla bra.

Tillåter mig att citera från enoroligtjej inlägg i tråden (han/hon verkar hyfsat insatt)....

Citat:
Ursprungligen postat av enoroligtjej
Hej, alla flashbackare som börjat spekulera i detta.
Jag VET vad som hände

__________________
Senast redigerad av augusta66 2016-01-12 kl. 02:50.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback