2016-01-07, 00:21
Medlem
Asså vafan får typ inga matchningar men lyckas få kalaspinglor om jag superlikar dom
Citera
2016-01-07, 00:29
Medlem
Kostar appen på något sätt? Måste man också verifiera sig med tex facebook?
Citera
2016-01-07, 00:31
Bannlyst
Tatueringar verkar vara populärt.
Citera
2016-01-07, 00:31
Medlem
Timedealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zipziz
Kostar appen på något sätt? Måste man också verifiera sig med tex facebook?

Appen är gratis och ja, du måste verifiera dig med Facebook.
Citera
2016-01-07, 00:36
Medlem
hagsatras avatar
Haha provade det där med lägga till vad man kör för bil (ljug). Tjejer jag matchat med för flera månader sen men aldrig pratat med skriver helt plötsligt, undrar vad det beror på
Citera
2016-01-07, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timedealer
du måste verifiera dig med Facebook.

Finns inga alternativ till det då? Hur gör dom som inte har face då? Tror knappast alla har verifierat sig med face?
Citera
2016-01-07, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timedealer
Appen är gratis och ja,

Nu tänker jag mer på om det förekommer köp i själva appen, så som skicka mejl eller något i den stilen, inte att själva appen kostar att ladda ner. Är du med?
Citera
2016-01-07, 00:49
Medlem
Timedealers avatar
Citat:
Finns inga alternativ till det då? Hur gör dom som inte har face då? Tror knappast alla har verifierat sig med face?

Inte mig veterligen. Nästan alla har väl Facebook numera?

Citat:
Nu tänker jag mer på om det förekommer köp i själva appen, så som skicka mejl eller något i den stilen, inte att själva appen kostar att ladda ner. Är du med?

Tinder är helt gratis men begränsat om man inte köper plusvarianten. Har man plus kan man ångra svepningar och får obegränsat antal svepningar.
Citera
2016-01-07, 00:54
Citat:
Du registrerar dig med din facebookinloggning. Verifierar dig gör du med en kod du får över sms. D.v.s. du måste ange ditt mobilnummer också. (Såvida de inte tagit bort detta i senaste uppdateringen, vilket jag inte tror)

Allt i appen är som sagt gratis men en Plus-version finns att köpa för X kr/månad.
Citera
2016-01-07, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Du registrerar dig med din facebookinloggning. Verifierar dig gör du med en kod du får över sms. D.v.s. du måste ange ditt mobilnummer också. (Såvida de inte tagit bort detta i senaste uppdateringen, vilket jag inte tror)

Allt i appen är som sagt gratis men en Plus-version finns att köpa för X kr/månad.

Ok. FB är ett måste, det går inte komma undan det? Nummer kan jag ge, inga problem men däremot så är FB ett problem. Kan man skapa ett fake konto men då kanske dom man chattar med klura ut att det är ett fake konto?
Citera
2016-01-07, 01:42
Bannlyst
Jag hade swipat ja på en tjej som jag känner till tidigare och hon känner till vem jag är. Träffade henne i måndags då jag var med arbetskamrater på mingel och hon kom fram och så hostade hon upp att jag minsann hade dissat henne men jag fattade inte hur. Om hon hade swipat ja också så hade vi ju fått matchning.

Förklarade för henne och hon bara: "jajaaaaaaaaa skyll på deeet duuuuu". Antingen så är det konstigt med tinder-matchingen, eller så ljög hon för att hon fick skuldkänslor och beehövde "förklara sig"

Jag tror på det sista, vad tror ni?
Citera
2016-01-07, 01:45
Citat:
Ok. FB är ett måste, det går inte komma undan det? Nummer kan jag ge, inga problem men däremot så är FB ett problem. Kan man skapa ett fake konto men då kanske dom man chattar med klura ut att det är ett fake konto?
Facebook är tyvärr ett måste.

Japp, jag använder mig själv av ett "fake-konto". Det enda "problemet" är att du inte kommer ha gemensamma vänner med någon av personerna du matchar. Det vill säga inget problem alls.

Edit: Luddigt formulerat. Gemensamma vänner kan du givetvis fortfarande ha, i verkligheten, bara det att det inte kommer visas i appen.
Senast redigerad av Ensamhet. 2016-01-07 kl. 01:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in