Citat:
Ursprungligen postat av
MrHugo
Den här snubbens tankeapparat är rätt olik de flesta andras. Troligen saknar han helt
förståelse för andra människor. Då kan han inte heller ha någon känsla för moral, rätt, och fel.
De begreppen handlar ju om hänsyn till andra människor.
Kvar blir den småbarnsaktiga tanken "Jag vill ha X. Om jag inte får det så tar jag det."
Min uppfattning är att han gick ut med tanken att få sig ett ligg denna kväll.
Eftersom det inte fanns i hans världskarta att attrahera en tjej på normalt sätt,
så återstod möjligheten att ta vad han ville ha. Han fattar att en tjej som just blivit
överfallen inte kommer att ligga still och vara tyst, så den praktiska lösningen blir
att börja med att strypa henne, bara för att kunna göra det han egentligen vill.
Angående det anala är han som en femåring som kommits på med något bus;
Han erkänner det han är helt överbevisad om, men han vet att det anala är skämmigt,
så där nekar han in absurdum. Däremot är det lätt att erkänna mordet, för det var ju
bara en sidohändelse i hans bild av det som hände. Han fick göra det han tänkt sig,
och för honom är det ingen skillnad på ett levande eller dött offer.
Nja men tror dock som du i vissa anseenden. Snygg brud ? Ingen betydelse. Kunde det vara vem som oavsett kön eller en levande person ? Ingen betydelse. Ta i beaktande hans problematik
Nu tror du, tror påtalar jag. Istället för att tala om en seriemördare bör du tala om vad som drev denne "pöjk" över kanten. Jag pratar också utifrån en tro men har man en FUP och det RP - uttalandet, (det sistnämda som aldrig lämnas ut i min värld men nu gjorde det så i detta fall) så kan man läsa mellan de mörkade raderna.
Här handlar det om en grabb vars sociala förmågor är illa, så illa. Gällande nekrofili finns inte allt för mycket att tillgå men det viktiga här verkar vara iatt tjejen var död. Var hon död ? Där finns berättelsen men såklart kan vi ta den "uddes" historia med en nypa salt men jag tror någonstans att det var "motivet".
Längtan, kanske fel ordval, att få ha sex ifall man är nekrofil är en kropp som är apatisk, tyst ,
kan inget känna, säger inget om tillvägagångssättet, ger ingen respons, tom kall o s v. Samtliga nekrofiler har en del personlighetsstörningar. Flertalet cirka 50 % ( lite mindre än så) mördar för att komma åt ett lik. Så jävla lätt är det inte att ha tillgång till en död. Ifall du inte har en viss sorts tjänst.
Beträffande analsex så tror jag inte KJ tycker ämnet är tabu, så är det inte i dagsläge. Tabu alltså. Inget fult alltså. Däremot kan "aspiens" få en uppfattning att det innebär "bög"sex. Detta "böguttalande" kommer jag att få skit för men kör, jag har kunskapen via både det ena och det andra på min sida o s v och tar därav debatten i rätt tråd om så behövs. Aspiens "sociala" sexuella spel är ett ämne i sig. Vill påminna att jag inte här bara talar om aspergare ensamma i sin "diagnos" utan "diagnosen" med ett flertal symbioser.