2016-01-02, 20:23
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Han var i spåret 2 veckor efter sitt illdåd,det kanske bara är ren tur att ingen ny tjej råkade ut för denna tok
Eller kille. Kristoffer säger ju att han hade kunnat överfalla vem som helst
Citera
2016-01-03, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Jag kollade igenom FUP men hittade inte en enda bild på henne där överhuvudtaget. Läste igenom lite och den här Chrstofer är ju i princip en nekrofilsadist. Jag menar ha vaginal och analsex med ett lik , dessutom under en svettig joggingtur. Mer vidrigar individe får man leta efter.

Riktigt jädra vidrigt! Hur kan man ens få upp den????
Citera
2016-01-03, 16:06
Medlem
[quote=hallongrottan|55892687]Riktigt jädra vidrigt! Hur kan man ens få upp den????[/QUOThan lyckades inte få till det på något annat sätt,han hade säkert gjort om det om han ej hade åkt fast
Citera
2016-01-03, 22:16
Medlem
bigpetes avatar
Någon som vet var på nätet man kan hittade den omaskade bilden, eller var/hur man plockar fram den själv i FUPen?
Citera
2016-01-03, 23:16
Medlem
Den omaskerade bilden på, ida runby mordet

https://minfil.org/T3Xck8b2bf/image.png

Hoppas det funkar,
tack bigpete!
Citera
2016-01-04, 12:28
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Absolut behövs en påföljd som är att likna vid förvar. Den finns i Norge och Breivik sitter på den. Uppenbart störd autist han också men psykvården, den är för medicinering av psykos och ångest-sjukdomar, inte autism. pedofili eller nekrofili. Det finns ingen bot och kanske ingen lindring men samhället måste skydda sig mot farliga individer.
Varför envisas då samhället med att normalisera dessa? Lasermannen. breivik, sune mangs brorson (finns ett flertal fall här på flashback där aspergare dödat sin granne för hon för oväsen, sin syster för att han störde sig på henne m.fl). Bakom i princip varenda skolskjutning i USA döljer sig asperger.
När skall vi börja tala om kevin?
Citera
2016-01-04, 13:41
Medlem
Slöläste bara FUP, men uppfattade bara att två personer, pappan och kompisen vetat om att GM varit i spåret den aktuella tidpunkten. Tror det var pappan som tipsade? Familjen hade ju pratat om mordet flera gånger, nästan lite "för ofta" i mina ögon.Pappan måste ju någonstans omedvetet fattat att sonen var inblandad, skum son med diagnos(er) och psykvårdsbesök råkar befinna sig i spåret samtidigt som en ung tjej mördas, ingen förälder kan då med bästa vilja inte förstå att man borde bli misstänksam mot sin egen avkomma.

Kan tänka mig att farsan mår riktigt dåligt. Sonen uppger ju att han tog ut sina aggressioner efter ett bråk med pappan på Ida. Tror inte heller Ida var en slump, då spelar man inte "rape-spel" och är intresserad av "tabusex". Ingen slump alls att ingen "Arne 58 år" blev strypt. Nej, han avvaktade givetvis tills en ung tjej som kunde hetsa upp honom sexuellt kom springande. Sedan om han ville ha hennes död vid våldtäkten eller inte må vara osagt, men jag lutar åt det tidigare. Han ville inte ha motstånd, han ville bli av med sin oskuld på ett enkelt sätt, först genom att hetsas upp av våldet och sedan genom det tabu att ha sex med ett lik, både vaginalt och analt. Frågan är om han öht är intresserad av "normalt" vaniljsex, troligtvis inte. Han är nog rätt porrskadad som det heter.

Varför analsexet är så tabu för honom är f.ö extra intressant? Och att han hittat porr (?)på dagis vid 6-årsåldern??? Har han varit utsatt för någon form av analt övergrepp själv?
Senast redigerad av Potifar2 2016-01-04 kl. 13:44.
Citera
2016-01-04, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formsvacka
Som den ynkrygg han är! Undrar hur resten av hans liv kommer att se ut. Han är ju trots allt bara 19 år.. vad ska han göra i 50-60 år liksom?

Den här killen blir nog förtidspensionerad eller va fan det heter nuförtiden efter att han frigivits. Tror inte heller han får jättemånga kärleksbrev när han sitter inne, möjligen några och att han då hittar någon matchande galen kvinna att sedan gifta sig med.

Hans liv såg rätt dystert ut redan innan händelsen, säkert en bidragande orsak. Han hade tagit studenten (eller som mamman uttryckte det: "klarat skolan med några F", WTF liksom, några F innebär väl att man INTE klarat skolan?) och hade inget sommarjobb, var asocial och pappan hade "funderat" på att hjälpa till med att ge honom ett väktarjobb utan så mkt mänsklig kontakt, varför han inte snackade med sin son om det kan man fundera över. Det kanske hade fått grabben att må bättre. Kan ju inte känts uppmuntrande att sitta hemma efter studenten med diagnos(er), psykkontakt,språkstörning, rött hår, överviktig, oskuld, arbetslös och datanörd. Lite framtidshopp hade INTE skadat.
Senast redigerad av Potifar2 2016-01-04 kl. 13:53.
Citera
2016-01-04, 14:19
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Eller kille. Kristoffer säger ju att han hade kunnat överfalla vem som helst
Han säjer det ja, den lille lögnaren.

Hoppas att nämndemännen fattar att han ljuger. Vore ju förfärligt om han åker dit för dråp.
Citera
2016-01-04, 17:23
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Slöläste bara FUP, men uppfattade bara att två personer, pappan och kompisen vetat om att GM varit i spåret den aktuella tidpunkten. Tror det var pappan som tipsade? Familjen hade ju pratat om mordet flera gånger, nästan lite "för ofta" i mina ögon.Pappan måste ju någonstans omedvetet fattat att sonen var inblandad, skum son med diagnos(er) och psykvårdsbesök råkar befinna sig i spåret samtidigt som en ung tjej mördas, ingen förälder kan då med bästa vilja inte förstå att man borde bli misstänksam mot sin egen avkomma.

Kan tänka mig att farsan mår riktigt dåligt. Sonen uppger ju att han tog ut sina aggressioner efter ett bråk med pappan på Ida. Tror inte heller Ida var en slump, då spelar man inte "rape-spel" och är intresserad av "tabusex". Ingen slump alls att ingen "Arne 58 år" blev strypt. Nej, han avvaktade givetvis tills en ung tjej som kunde hetsa upp honom sexuellt kom springande. Sedan om han ville ha hennes död vid våldtäkten eller inte må vara osagt, men jag lutar åt det tidigare. Han ville inte ha motstånd, han ville bli av med sin oskuld på ett enkelt sätt, först genom att hetsas upp av våldet och sedan genom det tabu att ha sex med ett lik, både vaginalt och analt. Frågan är om han öht är intresserad av "normalt" vaniljsex, troligtvis inte. Han är nog rätt porrskadad som det heter.

Varför analsexet är så tabu för honom är f.ö extra intressant? Och att han hittat porr (?)på dagis vid 6-årsåldern??? Har han varit utsatt för någon form av analt övergrepp själv?
Säg inte det. Föräldrarna till Igor Suprunyuck och Victor Sayenko hävdar fortfarande att deras barn är oskyldiga trots både bild- och filmbevis på morden de begick.
Citera
2016-01-04, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Sedan om han ville ha hennes död vid våldtäkten eller inte må vara osagt, men jag lutar åt det tidigare. Han ville inte ha motstånd, han ville bli av med sin oskuld på ett enkelt sätt, först genom att hetsas upp av våldet och sedan genom det tabu att ha sex med ett lik, både vaginalt och analt. Frågan är om han öht är intresserad av "normalt" vaniljsex, troligtvis inte. Han är nog rätt porrskadad som det heter.

Den här snubbens tankeapparat är rätt olik de flesta andras. Troligen saknar han helt
förståelse för andra människor. Då kan han inte heller ha någon känsla för moral, rätt, och fel.
De begreppen handlar ju om hänsyn till andra människor.
Kvar blir den småbarnsaktiga tanken "Jag vill ha X. Om jag inte får det så tar jag det."

Min uppfattning är att han gick ut med tanken att få sig ett ligg denna kväll.
Eftersom det inte fanns i hans världskarta att attrahera en tjej på normalt sätt,
så återstod möjligheten att ta vad han ville ha. Han fattar att en tjej som just blivit
överfallen inte kommer att ligga still och vara tyst, så den praktiska lösningen blir
att börja med att strypa henne, bara för att kunna göra det han egentligen vill.

Angående det anala är han som en femåring som kommits på med något bus;
Han erkänner det han är helt överbevisad om, men han vet att det anala är skämmigt,
så där nekar han in absurdum. Däremot är det lätt att erkänna mordet, för det var ju
bara en sidohändelse i hans bild av det som hände. Han fick göra det han tänkt sig,
och för honom är det ingen skillnad på ett levande eller dött offer.
Citera
2016-01-04, 23:46
Medlem
Jag tror också att för Kristoffer så var mordet bara en bisak mot målet. Att få knulla en snygg brud. Det var det var han var ute efter om han så skulle döda henne först. Jag tror att när det gäller seriemördare så är det sexuella en stor drivkraft till morden. Makt, upphetsning, kontroll, kicken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in