Citat:
Ursprungligen postat av
Potifar2
Sedan om han ville ha hennes död vid våldtäkten eller inte må vara osagt, men jag lutar åt det tidigare. Han ville inte ha motstånd, han ville bli av med sin oskuld på ett enkelt sätt, först genom att hetsas upp av våldet och sedan genom det tabu att ha sex med ett lik, både vaginalt och analt. Frågan är om han öht är intresserad av "normalt" vaniljsex, troligtvis inte. Han är nog rätt porrskadad som det heter.
Varför analsexet är så tabu för honom är f.ö extra intressant? Och att han hittat porr (?)på dagis vid 6-årsåldern??? Har han varit utsatt för någon form av analt övergrepp själv?
Den här snubbens tankeapparat är rätt olik de flesta andras. Troligen saknar han helt
förståelse för andra människor. Då kan han inte heller ha någon känsla för moral, rätt, och fel.
De begreppen handlar ju om hänsyn till andra människor.
Kvar blir den småbarnsaktiga tanken "Jag vill ha X. Om jag inte får det så tar jag det."
Min uppfattning är att han gick ut med tanken att få sig ett ligg denna kväll.
Eftersom det inte fanns i hans världskarta att attrahera en tjej på normalt sätt,
så återstod möjligheten att ta vad han ville ha. Han fattar att en tjej som just blivit
överfallen inte kommer att ligga still och vara tyst, så den praktiska lösningen blir
att börja med att strypa henne, bara för att kunna göra det han egentligen vill.
Angående det anala är han som en femåring som kommits på med något bus;
Han erkänner det han är helt överbevisad om, men han vet att det anala är skämmigt,
så där nekar han in absurdum. Däremot är det lätt att erkänna mordet, för det var ju
bara en sidohändelse i hans bild av det som hände. Han fick göra det han tänkt sig,
och för honom är det ingen skillnad på ett levande eller dött offer.