Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-24, 09:26
  #1621
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntresa
Viasat är sju gånger bättre än fyran på sport. Viasat är dem i Sverige som äger nästan all sport. Viaplay är mycket bra dock inget bibliotek, alltså att saker ligger kvar. I dagsläget på all sport så finns det bara kvar i åtta timmar efter sändning dock så visas allt många gånger i repris på deras kanaler och förmodligen kommer en Kampsportaskanal. Så då kör dem säkert galor i efterhand på söndag eftermiddag då det vore optimalt.
Jag vill då inte betala 249kr eller något åt det hållet för sport jag inte kommer kolla på rentav.

Kostar det fortfarande 79/99kr månaden så det väl en rolig bonus, men knappast något jag personligen tänkt betala för.

Hamnar det i 249kr/månaden prisklassen och det är fortfarande en rejäl delay på streamen köper jag nog fan hellre en PPV när jag väl tänkt se en PPV mitt i natten.
__________________
Senast redigerad av Dirty. 2015-12-24 kl. 09:28.
Citera
2015-12-25, 15:10
  #1622
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Jag vill då inte betala 249kr eller något åt det hållet för sport jag inte kommer kolla på rentav.

Kostar det fortfarande 79/99kr månaden så det väl en rolig bonus, men knappast något jag personligen tänkt betala för.

Hamnar det i 249kr/månaden prisklassen och det är fortfarande en rejäl delay på streamen köper jag nog fan hellre en PPV när jag väl tänkt se en PPV mitt i natten.

"Vi är glada att kunna meddela att vi numera kan erbjuda UFC till samtliga av våra kunder. Inte nog med det så kommer UFC-matcherna inledningsvis finnas tillgängliga utan att du behöver ha ett aktivt abonnemang!"

Så exakt hur länge det kommet vara så vet jag inte men det är iallafall något så här i jultider.
Citera
2015-12-25, 16:27
  #1623
Medlem
storbondens avatar
Hyfsat värdelöst att Viasat sänder på Viaplay, bara. Jag hade hellre sett att de sände event på någon tv-kanal.
Citera
2015-12-25, 16:42
  #1624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storbonden
Hyfsat värdelöst att Viasat sänder på Viaplay, bara. Jag hade hellre sett att de sände event på någon tv-kanal.

Det kommer komma på TV. Det är bara att Viasat precis har köpt det och det är galor hela tiden. Lite enklare att lansera en TV kanal om rättigheten började till våren som de andra sporterna gör.
Citera
2015-12-25, 18:02
  #1625
Medlem
Vilken är eran favorit fight i UFC år 2015?

Lite förslag:
Citera
2015-12-25, 18:35
  #1626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamie_L
Vilken är eran favorit fight i UFC år 2015?

Lite förslag:

Lawler vs McDonald är helt klart nästa matchen och bästa titel fighten.
Citera
2015-12-25, 23:16
  #1627
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Hamnar det i 249kr/månaden prisklassen och det är fortfarande en rejäl delay på streamen köper jag nog fan hellre en PPV när jag väl tänkt se en PPV mitt i natten.
Varför är delay ett problem mitt i natten? För att kunna chatta samtidigt eller
Citera
2015-12-26, 13:22
  #1628
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Varför är delay ett problem mitt i natten? För att kunna chatta samtidigt eller
Livebetting
Citera
2015-12-26, 21:48
  #1629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Jag vill då inte betala 249kr eller något åt det hållet för sport jag inte kommer kolla på rentav.

Kostar det fortfarande 79/99kr månaden så det väl en rolig bonus, men knappast något jag personligen tänkt betala för.

Hamnar det i 249kr/månaden prisklassen och det är fortfarande en rejäl delay på streamen köper jag nog fan hellre en PPV när jag väl tänkt se en PPV mitt i natten.

Vi är alla olika. För mig är det fantastiskt då Viasat äger alla sporter jag set på vilket är alla sporter dem visar förutom NFL.
Citera
2016-01-02, 23:14
  #1630
Medlem
Lacerdas avatar
Det är ofta man läser kommentarer som "var ska ni se kvällens gala?" "Någon som vet en stream?".... Vad fan jag skriver bara "ufc stream" på google och inom en minut eller två så har jag hittat något! Klicka förbi lite reklam och sen är biffen fixad!
Citera
2016-01-03, 03:11
  #1631
Medlem
Skapa ett konto på viaplay så kan man se galan gratis. Vet inte hur länge dom kommer ha det så men just nu funkar det.

''*Notera att detta evenemang visas kostnadsfritt förutsatt att du har ett konto på Viaplay. Skapa ditt konto här.'' Från deras hemsida.
Citera
2016-01-03, 18:58
  #1632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Det är ofta man läser kommentarer som "var ska ni se kvällens gala?" "Någon som vet en stream?".... Vad fan jag skriver bara "ufc stream" på google och inom en minut eller två så har jag hittat något! Klicka förbi lite reklam och sen är biffen fixad!



Brukar också alltid finnas streamar på Youtube. Bara att när galan börjar skriva in exempelvis ufc 195 och sen klicka i alternativet live där nere vid sökalternativen och du får upp en stream. Inte alltid i bästa kvalitén men det funkar. Vid en fight är det viktiga att se vad som händer och inte att det är 1080p i kvalité.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback