2015-12-07, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I.am.ADHD
är det någon som har hört nånting mer om det här? väldigt tyst här på tråden

Undrar detsamma eftersom det varit väldigt tyst om detta, skrivs nada i tidningarna.
Citera
2015-12-08, 07:34
Medlem
Rillejaevels avatar
http://www.smalanningen.se/article/m...gs-av-polisen/
Citera
2015-12-08, 12:39
Medlem
Rykten i staden går att GM skurit av öronen och näsan på BO. Har även läckt ut att de som sett BO efter brottet sagt att dem aldrig tidigare sett något så fruktansvärt.

Har dock ingen aning om detta stämmer men har hört detta av några olika personer. Håller med folk i tråden att det är konstigt detta mord inte fått någon uppmärksamhet.
Citera
2015-12-08, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whoppwhopp
Rykten i staden går att GM skurit av öronen och näsan på BO. Har även läckt ut att de som sett BO efter brottet sagt att dem aldrig tidigare sett något så fruktansvärt.

Har dock ingen aning om detta stämmer men har hört detta av några olika personer. Håller med folk i tråden att det är konstigt detta mord inte fått någon uppmärksamhet.

BO ska ha varit såpass sargad att familjen endast kunnat känna igen honom på näsan. Med det inte sagt att den satt fast på ansiktet men det är vad jag antagit i alla fall..
Citera
2015-12-09, 21:27
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infectsj
BO ska ha varit såpass sargad att familjen endast kunnat känna igen honom på näsan. Med det inte sagt att den satt fast på ansiktet men det är vad jag antagit i alla fall..

du skojar va... Helt sinnessjukt om det stämmer.. Helt otroligt att han ens var vid liv när ambulans kom
Citera
2015-12-10, 06:20
Medlem
De skulle aldrig be anhöriga göra en identifikation på en så förstörd kropp. Kläder, tatueringar som det tas kort på mm är vad anhöriga får se. Hur fan tror du själv du skulle må om du fick se en anhörig läggas upp framför dig som ett paket köttfärs? Att tantan som bor i samma trappuppgång som MG går och snackar en massa skit till höger och vänster gör inte saken bättre. Enligt henne var dom ihop och hur hon kommit fram till detta undrar man. Intrigernas drottning, Leil* har talat. Till grannen har hon dessutom berättat att MG gillade " hårda tag". Jamen då är det nog så Lei*a. Din käft är större än dina läppar. Ring hans familj och berätta samma skit som du häver ut dig på stan.
Citera
2015-12-10, 10:26
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atcjoooo
De skulle aldrig be anhöriga göra en identifikation på en så förstörd kropp. Kläder, tatueringar som det tas kort på mm är vad anhöriga får se. Hur fan tror du själv du skulle må om du fick se en anhörig läggas upp framför dig som ett paket köttfärs? Att tantan som bor i samma trappuppgång som MG går och snackar en massa skit till höger och vänster gör inte saken bättre. Enligt henne var dom ihop och hur hon kommit fram till detta undrar man. Intrigernas drottning, Leil* har talat. Till grannen har hon dessutom berättat att MG gillade " hårda tag". Jamen då är det nog så Lei*a. Din käft är större än dina läppar. Ring hans familj och berätta samma skit som du häver ut dig på stan.

är hon någon som brukar läsa eller skriva här? tror nog att dom flesta snackar massa skit så att rykten uppstår.
Citera
2015-12-10, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atcjoooo

Jag tror hennes mun gå utan att tänka eller gillar hon uppmärksamheten.
"Gillar lite hårdare tag"?? Hur vet hon det om hon bara e en granne??
Alla dessa ryckten e så löjliga. Fixa fakta först och tro inte på allt du hör på stan. Visst kan ju vara någon/några som stämmer.. Men vilka vet vi inte. Så håll käft då ryckterna bara bli värre och värre.
Citera
2015-12-10, 11:43
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ausi85
Jag tror hennes mun gå utan att tänka eller gillar hon uppmärksamheten.
"Gillar lite hårdare tag"?? Hur vet hon det om hon bara e en granne??
Alla dessa ryckten e så löjliga. Fixa fakta först och tro inte på allt du hör på stan. Visst kan ju vara någon/några som stämmer.. Men vilka vet vi inte. Så håll käft då ryckterna bara bli värre och värre.

det där med hårda tag, står på hans badoo. Där har han även skrivit andra saker om sig själv
Citera
2015-12-10, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I.am.ADHD
det där med hårda tag, står på hans badoo. Där har han även skrivit andra saker om sig själv

Jo det vet jag men är ändå en tolknings fråga!!
Den jag känner är oxå väldigt ömsint. Men det står ju inte eller hur!! Tror man överdriver sina presentioner oxå.
Citera
2015-12-10, 14:42
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ausi85
Jo det vet jag men är ändå en tolknings fråga!!
Den jag känner är oxå väldigt ömsint. Men det står ju inte eller hur!! Tror man överdriver sina presentioner oxå.

Ja det har du rätt i
Citera
2015-12-10, 20:08
Medlem
Lei*a är granne med F och helsike vad hennes käft går om det som hände denna natt. Hon säger själv att hon gått in här och läst och sedan för hon detta vidare så hälften av det är inte sant men nu kommer det till saken att haggan är runt 70 bast och hennes krets av vänner tror jag inte läser flashback utan deras öron ihop med Leil*s historier spär bara på detta ännu mer och tragiken växer och växer. Det slutar väl med att det endast var två fötter som låg på båren som bars ner från lägenheten. Fakta säger klart och tydligt att minnet av en händelse som denna aldrig är tillförlitlig och för varje gång man ska minnas något och berätta det i ord så lägger man till eller drar ifrån. Som exempel kan jag berätta om en trafikolycka där vittnen bestämt hävdade att ambulansen tog mer än tjugo minuter på sig innan den kom. Vid utredningen vissde det sig att den kom fram på åtta minuter. Kläder, hårfärg, antal personer mm kan variera i det oändliga om man ställer två personer bredvid varandra som bevittnar EXAKT samma sak. Tycker bara det är jävligt onödigt att snacka bara för snackandes skull och att det mesta inte stämmer som tanten säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in