2015-12-07, 09:24
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livetarhart
Tycker att dreamfilm har blivit sämre och sämre.

Jag håller med dig, på grund utav en viss anledning så valde jag att streama istället för att ladda ned under helgen. Problemet var att alla filmer som jag ville se var borttagna och då menar jag bokstavligt alla filmer, letade upp 10-15 filmer som inte gick att se och då var det allt ifrån nytt till gammalt.
Citera
2015-12-07, 12:15
Medlem
Fjantors avatar
Verkar som att Dreamfilm gått i graven...
Inga filmer funkar att se alls..:
Dom har verkligen försämrats sista tiden..
Citera
2015-12-07, 12:18
Bannlyst
Finns det någon svensk ersättare till dreamfilm?
Citera
2015-12-07, 12:22
Medlem
Ockles avatar
Swefilmer är ju dock tillbaka, det har skaparen själv sagt, samt lagt upp video som spridits på facebook

http://www.swefilmerhd.se/
Citera
2015-12-07, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockle
Swefilmer är ju dock tillbaka, det har skaparen själv sagt, samt lagt upp video som spridits på facebook

http://www.swefilmerhd.se/
Fejksida, drivs av... Danskar möjligtvis? (samma som viussidorna swefilm.tv och sefilmdk.com) Trodde folk fattat det, men ack så fel man hade. Idioter överallt det märks...
Citera
2015-12-07, 16:31
Medlem
Ockles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HQSweden
Fejksida, drivs av... Danskar möjligtvis? (samma som viussidorna swefilm.tv och sefilmdk.com) Trodde folk fattat det, men ack så fel man hade. Idioter överallt det märks...

än är inte den sista idioten född. Det är inga danskar haha, det är skaparen av "orginalet"

Här har du källa till N24 http://existenz.se/out.php?id=134741

Inte trovärdigste men dom har källor i artikeln, Samt att jag har använt denna sida i cirka en månad o jag har då inte fått nå virus, o alla filmer fungerar
Citera
2015-12-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockle
än är inte den sista idioten född. Det är inga danskar haha, det är skaparen av "orginalet"

Här har du källa till N24 http://existenz.se/out.php?id=134741

Inte trovärdigste men dom har källor i artikeln, Samt att jag har använt denna sida i cirka en månad o jag har då inte fått nå virus, o alla filmer fungerar
Hahhahahaha. Orkar inte ta diskussionen för du kommer ändå inte fatta, men enkelt lagt: Swefilmers offciella konto dementerar uppgifterna, artikeln dementerar uppgifterna, dreamfilm dementerade uppgifterna förut men har tagit bort det, samt Ol* J*hanss*n själv dementerat uppgifterna. Det är med 100% säkerhet inte svenskar någonstans, ingen skriver med "google translate-brytning"...
Citera
2015-12-07, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HQSweden

Swefilm.tv är ju 100 gånger bättre än vad dreamfilm och swefilmer var/varit/är.
Alltid bra kvalité visserligen inte alltid textat men för mig man kan ladda in egen text snabbt och enkelt.
Dessutom buffrar det fortare hos dom om man nu gillar strömmad film
Citera
2015-12-08, 23:04
Medlem
Tycker dom bara lovar och lovar.

Dom borde lägga lite krut på att fixa så man kan köra AirPlay med svensktext.
Citera
2015-12-09, 07:26
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guxan
har du testat detta? Kommer ihåg att det fanns massa sådana tillägg till Youtube förut men inga som verkligen funkade felfritt
Jo jag har testat på dreamfilm och där har det alltid funkat, funkar inte lika bra på tex tv4 Play mm.
Citera
2015-12-09, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Finns en del om du googlar video downloader.
Använder du Chrome så kan du lägga till den här: https://chrome.google.com/webstore/d...enkahhlhccpdbc

Tack! Jag löste det dock, installerade idm (internet download manager)

Citat:
Ursprungligen postat av guxan
har du testat detta? Kommer ihåg att det fanns massa sådana tillägg till Youtube förut men inga som verkligen funkade felfritt

Idm fungerar
Citera
2015-12-15, 22:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paddingtonbear
Swefilm.tv är ju 100 gånger bättre än vad dreamfilm och swefilmer var/varit/är.
Alltid bra kvalité visserligen inte alltid textat men för mig man kan ladda in egen text snabbt och enkelt.
Dessutom buffrar det fortare hos dom om man nu gillar strömmad film
Nja utbudet på swefilmer var ju tusen gånger bättre än På Swefilm.tv. Fan på Swefilmer fanns det ju hur många serier som helst och dessutom alla säsongerna också. Swefilm.tv är ju blekt i jämförelse.

Fan va jag saknar Swefilmers enkelhet och utbud
Senast redigerad av Scamp 2015-12-15 kl. 22:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in