2015-12-05, 17:53
Medlem
Gym-Rats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Låter som gyno så det är nolva 10-20mg som gäller alternativt använda hjärnan och lägga till arimidex 0.25 ed/eod för att slippa det i framtiden.

Ok jag förstår. Hur snabbt bildas det en "knöl", och fortsätter denna växa om man inte behandlar?

Har du märkt av några biverkningar av medicinerna ovan?
Citera
2015-12-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gym-Rat
Ok jag förstår. Hur snabbt bildas det en "knöl", och fortsätter denna växa om man inte behandlar?

Har du märkt av några biverkningar av medicinerna ovan?
Adex har negativ påverkan på ditt kolesterol men jämfört med gyno är det småpotatis.
Citera
2015-12-05, 18:14
Medlem
Gym-Rats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BladusSpenatus
Adex har negativ påverkan på ditt kolesterol men jämfört med gyno är det småpotatis.

Ok, fan det är ju inget. Nolva har ju annars en lista lika lång som helvetet med biverkningar
Citera
2015-12-05, 23:25
Medlem
ojtbss avatar
Postar om mitt tidigare inlägg i hopp om att få svar:

Nu har jag precis avslutat min testo kur (1g test e e4d) som jag kört 16v. Har också kört 1000IU hcg eod senaste 4v som jag nu avslutat i samband med testokuren, har även legat på 0.5mg Arimidex eod senaste 4v.

Har beräknat att jag ska påbörja min PCT drygt 20 dagar efter sista sticket. Har både clomid och nolva hemma. Tänkte lägga upp det som följande:

Vecka 1: 100mg clomid och 20mg nolva ed.
Vecka 2-3 50mg clomid och 20mg nolva ed.
Vecka 4 20mg nolva ed.

Tankar? Bör man fronta clom och nolva första dagen? Har hört blandade åsikter angående PCT front.
Citera
2015-12-06, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Postar om mitt tidigare inlägg i hopp om att få svar:

Nu har jag precis avslutat min testo kur (1g test e e4d) som jag kört 16v. Har också kört 1000IU hcg eod senaste 4v som jag nu avslutat i samband med testokuren, har även legat på 0.5mg Arimidex eod senaste 4v.

Har beräknat att jag ska påbörja min PCT drygt 20 dagar efter sista sticket. Har både clomid och nolva hemma. Tänkte lägga upp det som följande:

Vecka 1: 100mg clomid och 20mg nolva ed.
Vecka 2-3 50mg clomid och 20mg nolva ed.
Vecka 4 20mg nolva ed.

Tankar? Bör man fronta clom och nolva första dagen? Har hört blandade åsikter angående PCT front.

Ha du kört nolva och clomid innan utan problem så varför inte? Annars nej börja nån dag innan och kör "extra" dagar ist för att se hur du reagerar
Citera
2015-12-06, 17:08
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Ha du kört nolva och clomid innan utan problem så varför inte? Annars nej börja nån dag innan och kör "extra" dagar ist för att se hur du reagerar

Börja nån dag innan vad? Alltså börja innan 20 dagar efter sista stick? Och sen förlänga PCTn till längre än 30 dagar? Är det vanligt?
Citera
2015-12-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Börja nån dag innan vad? Alltså börja innan 20 dagar efter sista stick? Och sen förlänga PCTn till längre än 30 dagar? Är det vanligt?

Ja skulle om du inte kört båda preparaten tillsammans innan börja 2 dagar innan istället för att fronta och på så viss komma upp i steadystate lite fortare, nej knappast vanligt men varför fronta nått man inte kört förut och inte vet hur man reagerar på? Så skulle jag göra, rätt eller fel vet ja inte !
Citera
2015-12-06, 19:14
Medlem
Hej, Någon som vet spårtiden på Clomid?
Citera
2015-12-06, 19:38
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silmar

2 månader brukar vara svaret man får, även på utländska brädor. Nolva brukar man räkna med 3 för att vara helt säker.

Skulle dock uppskatta någon seriös länk med spårtiden på både clomid och nolva.
Senast redigerad av ojtbs 2015-12-06 kl. 19:38. Anledning: stavningsfel
Citera
2015-12-06, 19:48
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silmar

Steroidal har skrivit följande:

https://www.steroidal.com/anti-estrogens-pct/clomid/
https://www.steroidal.com/anti-estrogens-pct/nolvadex/

Spårtiden ska vara 2 månader på båda. Jag kommer räkna med 3 bara för säkerhets skull.

Intressant att notera att det står halveringstiden på både clomid och nolva kan vara upp till 14 dagar. Bör inte halveringstiden alltid vara densamma?
Senast redigerad av ojtbs 2015-12-06 kl. 19:50.
Citera
2015-12-07, 11:30
Medlem
Somali4Jihads avatar
dem här knölarna man kan få i bröstet som en reaktion på gyno. Var ska dem sitta? Är det normalt ett par tre centimeter från bröstvårtan eller är det i direkt anslutning till bröstvårtan`?
Citera
2015-12-07, 12:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Somali4Jihad
dem här knölarna man kan få i bröstet som en reaktion på gyno. Var ska dem sitta? Är det normalt ett par tre centimeter från bröstvårtan eller är det i direkt anslutning till bröstvårtan`?

Omkring bröstvårtan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in