2015-11-27, 16:47
Medlem
CoopColas avatar
Jag är ute efter efedrin! Om man googlar "efedrin inrikes", så kommer fler sidor upp. Någon som har erfarenhet av efedrinhandel på detta sätt??
2015-11-27, 19:29
Bannlyst
Nu är det min tur att gröna a-grossisten. Jag beställde deras Vita amfetamin i tisdags och fick hem det idag (fredag). Här följer en klassisk SR/flugsvamp review:

Paketering 3/5: Diskret paket med handskriven etikett. Varan var ej vakuumpackad vilket för inrikeshandel inte är ett måste men hade varit ett plus. Det såg helt enkelt ur som ett helt vanligt brev och jag tror att risken är liten att det skulle fastna någonstans.

Kundkontakt 5/5: Snabb och effektiv kundkontakt. Har sett här i tråden att folk stör sig på att de är korta i tonen men i denna typen av verksamhet är ofta stressen stor och risken hög. Jag nöjer mig med den informativa och raka svar jag får (deras hemsida har dessutom bra info om vanliga frågor.)

Pris/Mängd 5/5: Priset låg på 400 kr (med frakt) och vikten låg på exakt 1 g (utan påse). För denna kvaliteten är det ett utmärkt pris

Kvalitet 5/5: Som utlovat håller amfetaminet en väldigt hög kvalitet. Det luktar starkt och rent (vilket är varför jag skulle föredra en vakuumförpackning) och slår hårt och skönt. Det känns som att det kan finnas lite koffein i det (inte ovanligt att källorna bankar ut lite) men produkten är definitivt värd att kallas A++. Observera att jag intar produkten nasalt och att jag inte kan säga något om effekterna vid oralt intag eller injicering.

Kort och gott: bra produkt, bra killar att ha att göra med och definitivt en ny stjärna inom inrikeshandeln.
2015-11-27, 23:08
Bannlyst
Fick mitt kalas paket idag från A-Grossen! Amfetaminet var rätt bra drag faktiskt. Såg precis med att dom fått in något mer vitt som ska vara ännu starkare än det här och då blir man ju faktiskt riktigt köpes glad om det är bättre än det här så måste det näst intill vara 100% kan jag tycka, får se senare hur pass bra det nya är har tummen upp för det hela tinget, bra packat och kontakten är ypperligt god hela vägen.

påsen vägde 5,8 (beställde 5g) så det bör vara nästan rätt exakt på fitthåret
2015-11-28, 12:50
Medlem
playboy7s avatar
God dag
Gjorde själv en beställning från a-grossen för första gången här igår.
Blev 10 st ritalin samt lite verktyg. Hoppas på samma grymma ankomst tid som andra isf har dom funnit en stadig kund..
2015-11-29, 15:48
Medlem
beställt några gubbar vit ++ tjack o lite x2or från A-g.net fan kommer bli härliga tider.
2015-11-29, 19:16
Medlem
Alltså, det står såhär på sidan:

Vad ska man då hålla på och mejla för? Jag måste väl ändå skapa en användare och beställa som vanligt? Fattar inte vad de menar. :/
2015-11-29, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopski
Alltså, det står såhär på sidan:

Vad ska man då hålla på och mejla för? Jag måste väl ändå skapa en användare och beställa som vanligt? Fattar inte vad de menar. :/
Lägg beställningen på deras sida resten faller på plats om du kollar mailen
2015-11-29, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Lägg beställningen på deras sida resten faller på plats om du kollar mailen

Ahaaaa, tror jag fattar. Är det säkert då, utan proxy och sån skit tänker jag?
2015-11-30, 00:13
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ahaaaa, tror jag fattar. Är det säkert då, utan proxy och sån skit tänker jag?
Finns alltid risker man lämnar mer spår än ip, bara banköverföring ger mig kalla fötter! Burr burr!
2015-11-30, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl
Finns alltid risker man lämnar mer spår än ip, bara banköverföring ger mig kalla fötter! Burr burr!

Aah precis. Iofs så skiter jag i om jag åker dit. Jag har fast jobb och jag har råd med böter, bögjävlar.
2015-11-30, 13:47
Bannlyst
Tack för en snabb leverans TT50
Lyrican från dig är som alltid BÄST!
2015-11-30, 20:35
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Aah precis. Iofs så skiter jag i om jag åker dit. Jag har fast jobb och jag har råd med böter, bögjävlar.

O andra har jobb man blir av med om man torskar hehe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in