Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-21, 18:12
  #10129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorneman
Tji fick jag. Blev rejält risig i magen efteråt.

Trist...bra att förebygga med omeprazol eller nåt.
Citera
2015-11-21, 19:19
  #10130
Medlem
hubbe92s avatar
Tänkte editera lite då jag har fått en uppfattning om hur det fungerar efter att ha läst på utländska forum.
Men om någon här har erfarenhet av det jag pratar om så vore ett svar väldigt uppskattat.
Citera
2015-11-22, 05:03
  #10131
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbe92
Tänkte editera lite då jag har fått en uppfattning om hur det fungerar efter att ha läst på utländska forum.
Men om någon här har erfarenhet av det jag pratar om så vore ett svar väldigt uppskattat.

vänta tills nästa helg å kör hårt!
Citera
2015-11-22, 15:17
  #10132
Medlem
hubbe92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
vänta tills nästa helg å kör hårt!
Japp, får nog bli så. Ska ändå köra ett litet test redan på tisdag och se vad som händer. Har säkert kastat bort 60-70g av olika cs-droger för att jag har hoppats att någon ska fungera tillsammans med skitmedicinen. Köpte 3g 2-mec för ett tag sedan och brände allt på 12 timmer och det enda jag upplevde vad oro och ångest
Citera
2015-11-22, 22:07
  #10133
Medlem
Jag tar 600mg (elementärt heter det va?) magnesium direkt efter mat på kvällen varje dag sen en tid.
Säg att jag tar 600mg magnesium 22:00, är det då möjligt att ta mer, och i så fall, hur mycket ungefär 10-14 timmar senare? Och räcker det att ta en multivitamintablett per dag man håller på, eller beror det mer på vad och hur mycket man ätit i övrigt? Tänker mest på om det är skadligt på något sätt (man kör CS i dagar, men vågar inte ta 2 multivitamintabletter )?

Just det, hur är det med antioxidanter? Om man kör flera dagar (med lite sömn emellanåt), bör man ta kanske 2, eller t.om 3 c-vit om dagen? Eller räcker en? Tar också NAC (n-acetylcystein).

Mvh
Citera
2015-11-24, 08:06
  #10134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Om glukosen tar slut så går man in i ketos, och har det blivit väldigt mycket amfetamin så kan man gå in i metabolisk acidos och i värsta fall avlida. Fast detta är egentligen bara aktuellt när amfetaminet är rent eller mycket rent, och man tar för stora doser. Om man inte vill gå in i svältläge så måste man äta och dricka hela tiden. Som tur är så är det mesta amfetaminet utblandat i gatuledet.

Visst, men det är inte nödvändigt att svulla så förbannat mycket ändå. Ketos är inte överdrivet farligt och metabol acidos tar LÅNG tid att drabbas av. Whatever floats tour boat dock.
Citera
2015-11-24, 17:04
  #10135
Medlem
Är det bara jag som ofta får brutalt ont i hjärnan när jag snortar? Snortar jag i vänster näsborre så gör det ont i vänster hjärnhalva, och tvärtom om jag snortar i höger näsborre. Det känns fan som om något håller på att brista där uppe i hjärnan.. Föredrar att snorta alla dagar i veckan, men på sistone är det (ibland, olika pulver varje gång ju) så smärtsamt att jag måste svälja det med vatten.

Edit: Utbankat skitpulver utan något ös i gör inte ont, det är de riktigt bra grejerna som man blir märkbart påtänd på av en enda lina som gör så förbaskat ont i hjärnan att snorta.
__________________
Senast redigerad av Klopski 2015-11-24 kl. 17:15.
Citera
2015-11-24, 17:39
  #10136
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservoarpenna
Visst, men det är inte nödvändigt att svulla så förbannat mycket ändå. Ketos är inte överdrivet farligt och metabol acidos tar LÅNG tid att drabbas av. Whatever floats tour boat dock.

Som sagt, det är aktuellt när det är rent amfetamin och man tar överdos efter överdos. Det är verklighet för mig, eller var rättare sagt. Metabolisk acidos är svinenkelt att gå in i om man speedar sönder sig på amfetamin.
Citera
2015-11-25, 16:05
  #10137
Medlem
Tjena!

Hade behövt lite hjälp. Tog några linor tjack för första gången för 4 dagar sen och har haft ont i min vänstra pungkula sen dess. Ingen rejäla smärta men känner de hela tiden. Vad ska jag göra ?
Citera
2015-11-25, 16:20
  #10138
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adamnilssonnn
Tjena!

Hade behövt lite hjälp. Tog några linor tjack för första gången för 4 dagar sen och har haft ont i min vänstra pungkula sen dess. Ingen rejäla smärta men känner de hela tiden. Vad ska jag göra ?
Gå till doktorn är ett bra tips.
Citera
2015-11-26, 17:29
  #10139
Medlem
Tja! Har en bekant som köper in tjack i större partier, vet inte exakt hur mycket han köper men han har kontakt med MC-folk och säljer vidare hekton. Jag var hos honom och skulle köpa nåt annat när han, tjackad och glad, mer eller mindre tvångsbjöd mig på lite som var från hans "privata" som han inte hade bankat ännu och det jag fick var två klumpar (visade sig vara 0.25 på våg). Gillar inte tjack egentligen men har jag nåt hemma så tar jag det Tog ca hälften 14:30 sedan resten nyss (snortar bara) men känner inte direkt av något.. Tidigare idag så hade jag en jävla ångest och tog 5mg alprazolam samt 10-20mg diazepam, påverkar det att jag inte känner något?

Hoppas på snabba svar från vaket folk med snabba fingrar

Snorta lugnt!
Citera
2015-11-27, 00:28
  #10140
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltgalentok
Tja! Har en bekant som köper in tjack i större partier, vet inte exakt hur mycket han köper men han har kontakt med MC-folk och säljer vidare hekton. Jag var hos honom och skulle köpa nåt annat när han, tjackad och glad, mer eller mindre tvångsbjöd mig på lite som var från hans "privata" som han inte hade bankat ännu och det jag fick var två klumpar (visade sig vara 0.25 på våg). Gillar inte tjack egentligen men har jag nåt hemma så tar jag det Tog ca hälften 14:30 sedan resten nyss (snortar bara) men känner inte direkt av något.. Tidigare idag så hade jag en jävla ångest och tog 5mg alprazolam samt 10-20mg diazepam, påverkar det att jag inte känner något?

Hoppas på snabba svar från vaket folk med snabba fingrar

Snorta lugnt!

Ja,benzo dämpar ruset.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback