Riktigt jävla gött med EM-kvalifikation, kan inte förneka det. Det enda som oroar är väl hur fan det ska gå där? Danmark har inte varit bra dem senaste matcherna och Sverige är inte mycket utan Zlatan. Vi får hoppas på en lätt grupp, Blatter kanske kan fixa det om man ger han lite cash?
Bättre att vara med..än att inte vara det...Släpp det där trötta "hur fan ska det gå där".
Hamrén har gjort mig likgiltig inför landslaget och jag kan knappt känna glädje över segern. Dock måste jag säga att jag unnar Zlatan att få spela EM. Det är så jävla vackert när ett lands största stjärna, oavsett vem och vilken nation, kliver fram och levererar på det sättet när det behövs som mest.
Nu ser vi fram emot ett EM med Albanien, Ungern, Slovenien och Nordirland. Skjut mig. Eller skjut UEFA.
Om man bortser från lagets och individuella spelares insatser; visst måste ungefär ett halvt decenniums landslags-flyt ha koncentrerats i den här matchen? Tror nog aldrig att vi har haft marginalerna på vår sida lika mycket som ikväll.
Hamrén har gjort mig likgiltig inför landslaget och jag kan knappt känna glädje över segern. Dock måste jag säga att jag unnar Zlatan att få spela EM. Det är så jävla vackert när ett lands största stjärna, oavsett vem och vilken nation, kliver fram och levererar på det sättet när det behövs som mest.
Nu ser vi fram emot ett EM med Albanien, Ungern, Slovenien och Nordirland. Skjut mig. Eller skjut UEFA.
utan zlatan hade hamren fått sparken för flera år sedan. Maken till dålig fingertoppkänsla
utan zlatan hade hamren fått sparken för flera år sedan. Maken till dålig fingertoppkänsla
Det borde han fått ändå. Det värsta med avancemanget är att vi får stå ut med scarfen ett år till. Mardrömmen, och döden för landslaget för lång tid framöver, vore om Sverige gör ett hyfsat EM och Scarfén får förlängt. Jag är helt seriös med det. Jag tror att ett lyckat EM kan innebära väldigt många dystra år för svensk landslagsfotboll.
Kom på en hypotetisk fråga under matchen. Vad hade hänt om första matchen slutat 4-0 till Danmark och en fylledansk sprungit in på planen idag exakt som den berömda 0-3-matchen? Hade Danmark gått vidare med 4-3 då?
Det borde han fått ändå. Det värsta med avancemanget är att vi får stå ut med scarfen ett år till. Mardrömmen, och döden för landslaget för lång tid framöver, vore om Sverige gör ett hyfsat EM och Scarfén får förlängt. Jag är helt seriös med det. Jag tror att ett lyckat EM kan innebära väldigt många dystra år för svensk landslagsfotboll.
nu går lustig ut och gnäller att media klagat på generationsväxling. Är han dum eller?