2015-11-15, 23:08
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagheeera
Har svårt för att slita mig från datorn då jag hela tiden vill vidare i spelet, tycker storyn är bra och en massa intressanta karaktärer samt uppdrag att göra men....det är för många valmöjligheter i spelet!!

Blir galen hahaha!

Förtjusningen med fallout
Citera
2015-11-15, 23:10
Medlem
Bagheeeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Förtjusningen med fallout
Hädanefter ska jag singla slant
Citera
2015-11-15, 23:13
Medlem
Hirvis avatar
Slutet här då.

Citera
2015-11-15, 23:24
Medlem
EastClintfoods avatar
Saatanan hirvi, har ni redan spelat så mycket?

Jag gör som med drickat, ta då och då i rädsla av att tröttna på..

Kommer att ha lång men tillfredställande äventyr, där man ej stressar sig fram till målet utan man vill upptäcka alla hålor
Citera
2015-11-15, 23:33
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagheeera
Hädanefter ska jag singla slant

Seså, det behövs inget slantande med mynt, erkänn.. Spelet har hög spelvärde, eller ska man säga spelglädje? Vissa bugg och sånt gör inget, ty det är synonymt med fallout, det ska krascha sig då och då

Sparkade ut hunden då man tröttnade på behöva leta efter den, sen med "ede" han stör en än värre när man tar fram snipern.. Saatana! tack och lov för quicksave
Citera
2015-11-15, 23:38
Medlem
Marwolaeths avatar
Så, har lyckats fixa det nu så det inte tar livet av min dator medans jag spelar.. Inte helt ok ännu men tillräckligt bra.

Har dock ett annat problem nu, in game:

Citera
2015-11-15, 23:41
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
'Idle' settlers verkar inte göra något, bara gå runt.
En settler kan endast hantera 9 grödor, så vill du ha mer mat så får du göra fler till bönder.
Du kan flytta settlers mellan baser, gå in i workshop modet och gå till en settler och kolla på nedre delen av guin så ser du vilken knapp det är. Du kan endast flytta settlers, inte namngivna NPCer.

Tack för detta. Jag var inte medveten om att det maximala antalet för en settler är 9 grödor.
Går det att se på något sätt vilka settlers som är assignade till vilket jobb? Eller är det bara att gå till stället där de arbetar och manuellt räkna på det?
Citera
2015-11-15, 23:52
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glaucius
Tack för detta. Jag var inte medveten om att det maximala antalet för en settler är 9 grödor.
Går det att se på något sätt vilka settlers som är assignade till vilket jobb? Eller är det bara att gå till stället där de arbetar och manuellt räkna på det?
Jag är nästan helt säker på att maxantalet är 6 grödor per person. För att se vem som jobbar på vad kan du kommendera personen. När du sedan ska ge ut en beordring kommer du se vad (om något) denne jobbar på genom att sysslorna (i detta fall grödorna) är grönmålade.
Citera
2015-11-15, 23:55
Medlem
Är det någon patch/uppgradering till PC på gång från Bethesda? Det känns fanimej inget bra att lira F4 med stutter, fps-drop och annat helvete hela tiden - jag får ingen feeling alls. Soldiset måste ju också bara bort...
Citera
2015-11-15, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Slutet här då.

Satan!
Rutan var tydligen öppen, såg bara första raden dock

När jag ändå är här, hur kommer det sig att spelet oftast buggar/glitchar under omladdningar av sparfiler?
Ingenting där, save, dör, laddar om, kameran helt innanför skallen bakom ögonen!

Xbox One.
Senast redigerad av Sakrasonto 2015-11-15 kl. 23:59.
Citera
2015-11-15, 23:56
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glaucius

Bra fråga, vissa av mina settlers gör jobbet, undrat över om man sagt åt dom tidigare på fyllan (minneslucka) happiness är nu på väg till 70, det borde anses ok. defensiv 20,, väntar på raids a la isis, har jag byggt för bra försvar, strategiskt utlagda turrents?
Citera
2015-11-16, 00:12
Medlem
Reggaemans avatar
Jag har vart bortrest och kunde inte börja spela Fallout förrän idag, någon som känner till några hjälpsamma eller bra moddar som släppts? Grafikmoddar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in