Jag är verkligen inte imponerad av grafiken på de läckta bilderna/videona. Är ingen grafikbög, men fan det ser ju knappt bättre ut än Skyrim?
Ja, det vore ju konstigt annars med tanke på att det är samma utvecklare, samma grafikmotor, och att det skiljer fyra år mellan The Elder Scrolls V: Skyrim och Fallout 4.
EDIT: Läste fel. Trodde du skrev att du var imponerad av grafiken och att det såg bättre ut än Skyrim.
Senast redigerad av PUSClFER 2015-11-04 kl. 13:26.
ok så det här spelet är så fult att du måste klaga men du kunde spela:
skyrim
csgo
heartstone
dragon age
lol
tibia
wow
guitar hero
har alla de bättre grafik eller va e problemet?
Haha skön stalkning du har på gång. Nej alltså som du ser av min spelhistorik så är grafiken inte så viktigt för mig, men tycker ändå att ett spel 2015 som utvecklats av en av de största spelutvecklarna i världen borde ha bättre grafik än spel från 2010-2011... Missförstå mig inte, tror FO4 kommer vara grymt och kommer köpa det på release.
Haha skön stalkning du har på gång. Nej alltså som du ser av min spelhistorik så är grafiken inte så viktigt för mig, men tycker ändå att ett spel 2015 som utvecklats av en av de största spelutvecklarna i världen borde ha bättre grafik än spel från 2010-2011... Missförstå mig inte, tror FO4 kommer vara grymt och kommer köpa det på release.
men varför e fo4 så grymt då? för att det e en stor öppen värld där man kan plocka upp nästan alla saker man hittar o prata med alla osv? tar du väck allt de där kan du göra ett spel som the last of us men hur kul hade fallout varit om de inte hade en öppen karta o man bara kunde gå dit man skulle gå? kan du berätta om ngt snyggare spel som är open world + saker du kan plocka upp på samma sätt
---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------
Sidenote: Någon som vet om man kommer kunna få alla perksen i spelet? För jag har hört att det inte finns någon lvl cap och antar då att det innebär att man kan få alla perksen?
Såg när han visade hela kartan i ena reddit videon och jag tyckte den såg ganska liten ut, nån annan som tycker likadant? Fast den måste ju vara rejält större än vad den ser ut att vara i pipboy
Jag är ny inom Fallout-serien och Fallout 4 blir mitt första, har spelat Skyrim såklart men hur likt är det Fallout gällande levling och speccing? Är det som så att man kan bygga på sina perks varje gång man levlar?
Och är det quester man gör i Fallout för att levla?