2015-11-04, 13:22
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Jag är verkligen inte imponerad av grafiken på de läckta bilderna/videona. Är ingen grafikbög, men fan det ser ju knappt bättre ut än Skyrim?

ok så det här spelet är så fult att du måste klaga men du kunde spela:

skyrim
csgo
heartstone
dragon age
lol
tibia
wow
guitar hero

har alla de bättre grafik eller va e problemet?
Citera
2015-11-04, 13:23
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Jag är verkligen inte imponerad av grafiken på de läckta bilderna/videona. Är ingen grafikbög, men fan det ser ju knappt bättre ut än Skyrim?
Ja, det vore ju konstigt annars med tanke på att det är samma utvecklare, samma grafikmotor, och att det skiljer fyra år mellan The Elder Scrolls V: Skyrim och Fallout 4.

EDIT: Läste fel. Trodde du skrev att du var imponerad av grafiken och att det såg bättre ut än Skyrim.
Senast redigerad av PUSClFER 2015-11-04 kl. 13:26.
Citera
2015-11-04, 13:28
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
ok så det här spelet är så fult att du måste klaga men du kunde spela:

skyrim
csgo
heartstone
dragon age
lol
tibia
wow
guitar hero

har alla de bättre grafik eller va e problemet?
Haha skön stalkning du har på gång. Nej alltså som du ser av min spelhistorik så är grafiken inte så viktigt för mig, men tycker ändå att ett spel 2015 som utvecklats av en av de största spelutvecklarna i världen borde ha bättre grafik än spel från 2010-2011... Missförstå mig inte, tror FO4 kommer vara grymt och kommer köpa det på release.
Citera
2015-11-04, 13:53
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Haha skön stalkning du har på gång. Nej alltså som du ser av min spelhistorik så är grafiken inte så viktigt för mig, men tycker ändå att ett spel 2015 som utvecklats av en av de största spelutvecklarna i världen borde ha bättre grafik än spel från 2010-2011... Missförstå mig inte, tror FO4 kommer vara grymt och kommer köpa det på release.

men varför e fo4 så grymt då? för att det e en stor öppen värld där man kan plocka upp nästan alla saker man hittar o prata med alla osv? tar du väck allt de där kan du göra ett spel som the last of us men hur kul hade fallout varit om de inte hade en öppen karta o man bara kunde gå dit man skulle gå? kan du berätta om ngt snyggare spel som är open world + saker du kan plocka upp på samma sätt

alltså om du kollar på bilden här kanske du fattar
http://vignette4.wikia.nocookie.net/fallout/images/3/35/FO3_CA_SOTM_Capitol.jpg/revision/latest?cb=20150421012937
på den bilden e de typ 7 grejer du kan plocka upp o flytta o lägga ner nån annanstans o typ 6 grejer till du kan loota. i de flesta andra spel o alla open world spel skulle de sakerna vara fastklistrade o istället för så många grejer att loota hade det varit 1 kista.
Citera
2015-11-04, 14:06
Medlem
iVanillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
https://i.imgur.com/Ipbu9Zh.png

Alla perks och ranks

Tack för länken, väldigt intressant

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------
Sidenote: Någon som vet om man kommer kunna få alla perksen i spelet? För jag har hört att det inte finns någon lvl cap och antar då att det innebär att man kan få alla perksen?
Citera
2015-11-04, 14:15
Medlem
WalterSullivans avatar
Såg när han visade hela kartan i ena reddit videon och jag tyckte den såg ganska liten ut, nån annan som tycker likadant? Fast den måste ju vara rejält större än vad den ser ut att vara i pipboy
Citera
2015-11-04, 14:50
Medlem
GolfWangs avatar
http://kotaku.com/fallout-3-vs-fallout-4-in-screenshots-1712122808

kolla skillnaden ni som säger att de e samma

finns de tunnelbana i boston btw?
Citera
2015-11-04, 15:20
Medlem
Sqrbankens avatar
Tjitt vad jag påmindes, när jag såg perk-listan, om hur svårt jag hade för att välja sånt i FO3 och Skyrim. Stora problem, haha

Får typ ångest

Finns det nån vedertagen "klok" väg att gå, eller fanns, i FO3 och som man kan ha i åtanke även nu i FO4?
Citera
2015-11-04, 15:33
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:

Du är nog trots allt en grafikbög
Citera
2015-11-04, 15:35
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Tjitt vad jag påmindes, när jag såg perk-listan, om hur svårt jag hade för att välja sånt i FO3 och Skyrim. Stora problem, haha

Får typ ångest

Finns det nån vedertagen "klok" väg att gå, eller fanns, i FO3 och som man kan ha i åtanke även nu i FO4?

Samma här, det är dock en del av förtjusningen med fallout..
Citera
2015-11-04, 16:51
Medlem
Tittade på system kraven och är det inte lite väl höga, grafiken ser ju inte jätte bra ut?

Tror ni jag kommer kunna lira med denna dator eller blir det bäst att inhandla det till ps4 istället?

Intel core i5 760 @ 2.8 GHz
Geforce gtx 660
16gb ram
Citera
2015-11-04, 17:11
Medlem
Noobfråga:

Jag är ny inom Fallout-serien och Fallout 4 blir mitt första, har spelat Skyrim såklart men hur likt är det Fallout gällande levling och speccing? Är det som så att man kan bygga på sina perks varje gång man levlar?

Och är det quester man gör i Fallout för att levla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in