Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-31, 08:11
  #265
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
För att Roy är adopterad och helt knullad i huvudet. Han är otroligt dum. Adopterade brukar ligga högt i självmordsstatistiken och ha psykiska problem. Håkan har manipulerat Roy också. Så gör män som gång på gång slår sina tjejer eller fruar. duger inte detta som svar så ring upp Roy.

Duger som svar o duger som svar . . .
Min känsla för vissa saker är sällan fel. Det finns nog ett alkoholproblem med i bilden också!
Citera
2015-10-31, 15:48
  #266
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Duger som svar o duger som svar . . .
Min känsla för vissa saker är sällan fel. Det finns nog ett alkoholproblem med i bilden också!

men va fan vad du håller på. Du har inte haft ett enda rätt angående bögparet hittills.
Jag känner dem ej men känner flera som känner dem. sluta orera en massa dynga nu.
Citera
2015-10-31, 22:59
  #267
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
men va fan vad du håller på. Du har inte haft ett enda rätt angående bögparet hittills.
Jag känner dem ej men känner flera som känner dem. sluta orera en massa dynga nu.

Håkan är helgalkoholist. Det är jag hundra på.
Citera
2015-11-07, 07:29
  #268
Medlem
Burgesss avatar
Hörde vidare att Håkan aldrig fick frisedel.
Citera
2016-12-29, 08:01
  #269
Medlem
Hur står det till här då? har polisen gjort några framsteg i kampen mot de glada bögarnas vedersakare? Några spår av övergrepp mot småpojkar i grannskapet eller den närmare släkt- och vänkretsen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback