Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-27, 07:20
  #1
Medlem
Guldkrakans avatar
Ett rykte går nu i Norrköping om en våldtäkt där tre förövare våldtagit en man i helgen.
Det skall ha skett efter en utekväll.
Våldtäkten skall enligt källa ha utförts under knivhot.
Två av gärningsmännen skall ha gripits direkt.
Enligt källan så är det locket på, eftersom det varit mycket rubriker om grov kriminalitet i Hageby på sista tiden.

Någon som hört något och vill dela med sig?
Citera
2015-10-27, 08:47
  #2
Medlem
fittsoppas avatar
Låter äckligt.. Knullade de honom i arslet eller tvingade att suga kuk eller både och?
Citera
2015-10-27, 08:59
  #3
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldkrakan
Ett rykte går nu i Norrköping om en våldtäkt där tre förövare våldtagit en man i helgen.
Det skall ha skett efter en utekväll.
Våldtäkten skall enligt källa ha utförts under knivhot.
Två av gärningsmännen skall ha gripits direkt.
Enligt källan så är det locket på, eftersom det varit mycket rubriker om grov kriminalitet i Hageby på sista tiden.

Någon som hört något och vill dela med sig?



Finns det någon artikel??
Citera
2015-10-27, 10:03
  #4
Medlem
Vart har du hört talas om detta rykte då?
Citera
2015-10-27, 16:57
  #5
Medlem
slickeballs avatar
Här frodas härliga homo-erotiska fantasier.

Rykte... hmm. Får se om det dyker upp någon bättre information.
Citera
2015-10-27, 20:01
  #6
Avstängd
Magnus och Kivian är de gripna. Det är lätt att gissa vem den tredje är. Våldtäkten klassas som grovt. Det var Marianne och dem som kontaktade polisen när mannen kom tillbaka och bad om hjälp, de visste direkt vilka de var.

Föga förvånande att de åkte fast. Vi vet ju hur begåvade den duon är. De var på Blåglaset, drog upp mot skogen mellan köpcentret och klubben och hade mannen med sig.

Vet någon något mer om brottsoffret?
Citera
2015-10-27, 20:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittsoppa
Fyfan alltså.. vissa får allt kul. Inte för jag är bög men det där lät fan hett
nej du verkar vara super straight. Wtf är de för jävla fråga från början. Tror du(hoppas du?) att BO kommer in i tråden och ger dit en utförlig återgivning av händelsen?
ont. någon som hört om fler blivit gripna? Om dem plockade 2 av killarna borde resterande bara vara en tidsfråga.
Citera
2015-10-27, 23:01
  #8
Medlem
Guldkrakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktdemokraterna
Magnus och Kivian är de gripna. Det är lätt att gissa vem den tredje är. Våldtäkten klassas som grovt. Det var Marianne och dem som kontaktade polisen när mannen kom tillbaka och bad om hjälp, de visste direkt vilka de var.

Föga förvånande att de åkte fast. Vi vet ju hur begåvade den duon är. De var på Blåglaset, drog upp mot skogen mellan köpcentret och klubben och hade mannen med sig.

Vet någon något mer om brottsoffret?

Du verkar veta lite om fallet?
Vet du vilka GM Är?

Jag har fått fram lite mer info av högkalibrig art.
Det har hänt, det verkar det inte råda något tvivel om.
Inväntar mer info under morgondagen.
Jävla mörkningar från polis och media hela tiden..
Citera
2015-10-27, 23:07
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lantzman
negrer givetvis.........

Nej, ena är halvsvensk/halvfinsk tror jag. Morsan är svensk iallafall. Kivian är mulatt. Båda pundartyper.

Citat:
Ursprungligen postat av Guldkrakan
Du verkar veta lite om fallet?
Vet du vilka GM Är?

Jag har fått fram lite mer info av högkalibrig art.
Det har hänt, det verkar det inte råda något tvivel om.
Inväntar mer info under morgondagen.
Jävla mörkningar från polis och media hela tiden..

Kivian är ju inte 18 ännu (tror jag), då går de inte ut med info. Brukar ändå se honom inne på blå. Han kanske känner vakten. Frågan är om klubben har något med fallet att göra?

Magnus och Kivian var ökända tonårspundisar. Kleptomaner båda två. Vettefan vad de håller på med nu för tiden, gick i samma klass på mellanstadiet.

Magnus var en skum jävel när vi var mindre. Gick alltid runt i MLP-tröjor och lekte med tjejerna. Kivian ser inte så jävla straight ut han heller.
Citera
2015-10-28, 16:30
  #10
Medlem
shutthefuckups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktdemokraterna
Nej, ena är halvsvensk/halvfinsk tror jag. Morsan är svensk iallafall. Kivian är mulatt. Båda pundartyper.



Kivian är ju inte 18 ännu (tror jag), då går de inte ut med info. Brukar ändå se honom inne på blå. Han kanske känner vakten. Frågan är om klubben har något med fallet att göra?

Magnus och Kivian var ökända tonårspundisar. Kleptomaner båda två. Vettefan vad de håller på med nu för tiden, gick i samma klass på mellanstadiet.

Magnus var en skum jävel när vi var mindre. Gick alltid runt i MLP-tröjor och lekte med tjejerna. Kivian ser inte så jävla straight ut han heller.
killarna kommer nog att få häcken full i fängelset. Straff eller belöning?
Citera
2015-10-28, 18:21
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Direktdemokraterna
Nej, ena är halvsvensk/halvfinsk tror jag. Morsan är svensk iallafall. Kivian är mulatt. Båda pundartyper.



Kivian är ju inte 18 ännu (tror jag), då går de inte ut med info. Brukar ändå se honom inne på blå. Han kanske känner vakten. Frågan är om klubben har något med fallet att göra?

Magnus och Kivian var ökända tonårspundisar. Kleptomaner båda två. Vettefan vad de håller på med nu för tiden, gick i samma klass på mellanstadiet.

Magnus var en skum jävel när vi var mindre. Gick alltid runt i MLP-tröjor och lekte med tjejerna. Kivian ser inte så jävla straight ut han heller.


Har du någon facebook-länk eller dylikt som man kan fördriva tiden med?
Citera
2015-10-28, 19:29
  #12
Medlem
Jag fått höra att det var 3 mörkhyade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback