Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-16, 20:09
  #1
Medlem
Hej jag och min vän busringde till en lärare och jag hade inte dolt nummer, vi upptäckte efter ett tag att jag inte hade dolt nummer så vi rinngde tillbaks till läraren för att säga att vi ringde fel men han blev mycket arg och visste att de va någon i skolan. jag har dragit ut min sim kort nu men jag vet inte vad jag ska göra kan han spåra mig iaf eller kan han polisanmäla bara för det?
snälla hjälp

Jag skäms jätte mycket !
Citera
2015-10-16, 20:13
  #2
Medlem
TrueCs avatar
Känner en kille som gjorde samma sak. Eller snarare kände.. Han är död nu. Han blev avstängd från skolan, omhändertagen med stöd av LVU lagen och sedan gick det bara utför. En bra grabb f.ö, men att ett sånt snedsteg kan få sådanda konsekvenser är obehagligt.
Citera
2015-10-16, 20:14
  #3
Medlem
Rigor Mortiss avatar
Hur gammal är du? Tolv?
Citera
2015-10-16, 20:15
  #4
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Vad sa du i ringningen?
Citera
2015-10-16, 20:16
  #5
Medlem
Schweppes99s avatar
hahaha, dragit ut simkortet..
Citera
2015-10-16, 20:16
  #6
Medlem
Vi sa ingenting för vi ångrade oss sedan såg vi att han ringde tillbaks då la vi på och såg att jag inte hade dolt och sedan ringde vi igen för att säga att vi ringde fel nummer
Citera
2015-10-16, 20:18
  #7
Medlem
har du abonnemang som du/förälder står på annars är det lungt
Citera
2015-10-16, 20:23
  #8
Medlem
Readyfreddies avatar
Över 18 år och busringer till sin lärare

Tror redan han har polisanmält det här intrånget och snuten är på väg i detta nu.
Citera
2015-10-16, 20:27
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonemate
har du abonnemang som du/förälder står på annars är det lungt


nej jag har inte abonnemang
Citera
2015-10-16, 20:33
  #10
Medlem
Shadowknights avatar
Vad sa ni?
Citera
2015-10-16, 20:34
  #11
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Känner en kille som gjorde samma sak. Eller snarare kände.. Han är död nu. Han blev avstängd från skolan, omhändertagen med stöd av LVU lagen och sedan gick det bara utför. En bra grabb f.ö, men att ett sånt snedsteg kan få sådanda konsekvenser är obehagligt.

Shit... för att summera...

Hej! Jag råkade busringa...

Du, jag kände en sådan kille... nu är han död...

Vet inte om jag skall skratta... eller gråta... detta kan vara fullständigt sant, detta kan vara det bästa jag hört på länge...
Shit vad svårt...
Citera
2015-10-16, 20:40
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowknight
Vad sa ni?


Först sa vi inget sen ringde han tillbaks men vi la på sen bestämde vi oss för att ringa tbx för att säga att vi ringde fel nummer men han blev jätte arg och sa att han visste att de var någon från skolan och att han inte skulle glömma de
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback