2015-10-06, 13:54
Medlem
KamratBruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 133542
Den enda konkreta lösningen på invandringsfrågan är att avskaffa det monetära systemet och bekämpa ner de sk sionistiska staternas arméer (dvs Israel och Nato) så det ekonomiska och militära förtryck som råder i de delarna av världen som folk utvandrar ifrån upphör.

Du är så slut i huvudet... om du kunde tänka längre än din näsa räcker så skulle du förstå att du gör precis lika lite för att åtgärda problemet som fotbollsgrabbarna på krogen eller barnen på ditt lokala dagis.

Vad jag vill och inte vet du inget om. Jag tog upp ett diskussionsämne utifrån den kultur som avhandlas i denna tråd och utvecklingen kring denna i väldigt många länder.
Din personliga åsikt om hur man löser saker är jag ointresserad av, det är heller inte ämnet för den här tråden.
Citera
2015-10-06, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
Vad jag vill och inte vet du inget om. Jag tog upp ett diskussionsämne utifrån den kultur som avhandlas i denna tråd och utvecklingen kring denna i väldigt många länder.
Din personliga åsikt om hur man löser saker är jag ointresserad av, det är heller inte ämnet för den här tråden.

Jag har inte sagt ett ord om vad du vill, och jag har inte sagt någonting om min personliga åsikt om hur man löser saker heller. Så precis som i ditt första inlägg så snackar du bara skit rent ut sagt.

Du skriver som en femtonåring med dålig självkänsla, dåligt självförtroende och dålig verklighetsuppfattning.

Vill du göra något bra för ditt land? I så fall kan du börja med att sluta skriva på internet för du skämmer ut Sverige och Svenskarna.
Citera
2015-10-06, 14:34
Medlem
Citat:
Jag har inte sagt ett ord om vad du vill, och jag har inte sagt någonting om min personliga åsikt om hur man löser saker heller. Så precis som i ditt första inlägg så snackar du bara skit rent ut sagt.

Du skriver som en femtonåring med dålig självkänsla, dåligt självförtroende och dålig verklighetsuppfattning.

Vill du göra något bra för ditt land? I så fall kan du börja med att sluta skriva på internet för du skämmer ut Sverige och Svenskarna.

Av ren nyfikenhet, men ungefär hur många WM bor det i Stockholm och hur många FB bor det i Göteborg?
Citera
2015-10-06, 14:42
Medlem
Förövrigt så är firmakgrejen en officiellt opolitisk subkultur.

Den sk nationalistiska scenen i Sverige är i princip lika död som Karl den tolfte och huliganerna vill slåss, inte misshandla tonårstjejer. Och eftersom det inte finns något motstånd värt att möta i slagsmål bland sk nationella, invandrargäng eller extremvänster grupper så har firmorna inget där att hämta.

Jag ber om ursäkt för att jag var så dryg men jag vidhåller att du borde sluta skriva på internet eftersom du som sagt skämmer ut dig själv och det du utger dig för att representera.
Citera
2015-10-06, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Av ren nyfikenhet, men ungefär hur många WM bor det i Stockholm och hur många FB bor det i Göteborg?

1 wiseman i sthlm, inga fb i gbg tror jag.
Citera
2015-10-06, 15:29
Medlem
Kersers avatar
Firman boys är i aldra högsta grad politiska och visar gärna detta öppet på matcher. Hur ser aiks ultras på det och vad gör dom för att motverka detta beteende?
Citera
2015-10-06, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Firman boys är i aldra högsta grad politiska och visar gärna detta öppet på matcher. Hur ser aiks ultras på det och vad gör dom för att motverka detta beteende?

Du får gärna förklara hur de visar det öppet, och nej att "heila på matcherna eller gruppfoton"' är det ingen som orkar diskutera igen
Citera
2015-10-06, 16:55
Medlem
Citat:
1 wiseman i sthlm, inga fb i gbg tror jag.

Jag tror att det är fler..
Citera
2015-10-06, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Jag tror att det är fler..

Du kan ha rätt.
Citera
2015-10-06, 18:54
Medlem
KamratBruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser

Skulle inte säga att vare sig FB eller någon annan firma är det minsta politiska. Högerarmar på bilder och ett "sieg heil" är inte att vara politiska. Det är en jargong som funnits i samtliga supportergrupper värda namnet i det här landet långt innan de flesta i denna tråd var födda.
Även om man inte är det som grupp så finns det gott om nationellt sinnade folk så väl där som i övriga firmor jag räknade upp ovan.
Citera
2015-10-06, 19:54
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
Skulle inte säga att vare sig FB eller någon annan firma är det minsta politiska. Högerarmar på bilder och ett "sieg heil" är inte att vara politiska. Det är en jargong som funnits i samtliga supportergrupper värda namnet i det här landet långt innan de flesta i denna tråd var födda.
Även om man inte är det som grupp så finns det gott om nationellt sinnade folk så väl där som i övriga firmor jag räknade upp ovan.

En politisk tendens som firman har är dock att en del av deras frontfigurer springer runt med "Good Night left side" t-shirts på matchdagar. Om MFFare skulle haft "Good night right side" hade det tagit hus i helvete.

Menar dock inte att hela FB är politiskt.
Citera
2015-10-06, 21:41
Medlem
Hur kommer det sig att Malmö scenen har helt försvunnit de senaste åren? Konstig med inga firmor alls? (Hör ej om några iaf) rätt pinsamt att det ej finns några. Någon som vet varför? Varför la t.ex. True rockers ner? Vart är Malmö?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in