2015-10-03, 08:38
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Haha! Har Wisemen en "ledning"?
Är den demokratiskt framröstad?
Har alla medlemmar en röst var, eller finns det något system i stil med att man får en röst per år man varit medlem, eller kanske en för varje box man deltagit i?
När ledningen har möte, sitter man vid ett runt bord, eller har man en ordförande som sitter på kortsidan av ett långbord?

För att vara lite allvarlig. Vad menar egentligen med "ledningen"? När jag körde så fanns det givetvis en person som var den som styrde upp resor och box, och det fanns så klart de som var mer aktiva än andra och därför hade mer att säga till om, men det var ingenting som var riktigt uttalat. Det föll sig naturligt.
Är Wisemen så toppstyrt som det låter på intefanvetjag-bloggen?
Klart Nord-Europas bästa fram har en ledning. Har hört att det är många exmilitärer i ligan så kan tänka mig att ledningen är i ypperligaste klassen, gällande just att leda en grupp. Ni som har gjort Officerutbildningen vet vad jag menar.

Konstigt att vika ut sig i media med namn och bild kan jag tycka, särskilt om man har blivit kickad från en organisation som man säger sig företräda(ingå i). Men vissa gör väl allt för 15 min i rampljuset.
Citera
2015-10-03, 08:41
Medlem
5 killar från Kalmarfamiljen/Röd mani stötte på 5 riktigt välklädda Djurgårdskillar i Kalmar som uppgav sig vara UCS. Dessa fem var oerhört konfrontationsrädda och kom med fjantiga ursäkter till att inte vilja köra. Slutade med att en Djurgårdare fick smaka på stryk av en Kalmargrabb. De andra välklädda Djurgårdskillarna stod nästan och lipade. Fruktansvärt pinsamt hur så pass välklädda killar inte vågar stå upp för sig.
Citera
2015-10-03, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bojohnny
5 killar från Kalmarfamiljen/Röd mani stötte på 5 riktigt välklädda Djurgårdskillar i Kalmar som uppgav sig vara UCS. Dessa fem var oerhört konfrontationsrädda och kom med fjantiga ursäkter till att inte vilja köra. Slutade med att en Djurgårdare fick smaka på stryk av en Kalmargrabb. De andra välklädda Djurgårdskillarna stod nästan och lipade. Fruktansvärt pinsamt hur så pass välklädda killar inte vågar stå upp för sig.
Vilken jävla icke-händelse och vilket jävla namn, Röd mani.. Kan upplysa dig om att försöka anamma sagoscenens språkbruk inte är eftersträvansvärt.
Citera
2015-10-03, 15:00
Medlem
Citat:

Kan ha varit det sämsta jag läst på länge. Dagens ungdom flyger alltså på folk för att man är lite välklädd och går på fotboll? Börjar väl bli gammal kanske.....
Citera
2015-10-04, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Kan ha varit det sämsta jag läst på länge. Dagens ungdom flyger alltså på folk för att man är lite välklädd och går på fotboll? Börjar väl bli gammal kanske.....

Citat:

Killen som fick en smäll mordhotade 2 Kalmar. Så kan inte påstå att det var speciellt konstigt.

Dagen efter samlade Djurgården massa bondegårdare och gick flera mot en. Några tänkte dessutom knäcka en killes glasögon under boxet. Väldigt fina människor..en del har noll anknutning till Stockholm och DIF, födda och uppväxta i Kalmar. Lägger på lite stockholmsdialekt när DIF kommer ner och går flera mot en. Ger sig dessutom på vår klackledare Micke som de vet inte är någon som slåss. Så jävla pinsamt.

Riktigt vidriga människor.
Citera
2015-10-04, 12:22
Medlem
Transistors avatar
Citat:
Påstår man att man är UCS får man nog faktiskt vara redo att det kan smälla kan man ju tycka?
Citera
2015-10-04, 12:53
Medlem
Citat:
Killen som fick en smäll mordhotade 2 Kalmar. Så kan inte påstå att det var speciellt konstigt.

Dagen efter samlade Djurgården massa bondegårdare och gick flera mot en. Några tänkte dessutom knäcka en killes glasögon under boxet. Väldigt fina människor..en del har noll anknutning till Stockholm och DIF, födda och uppväxta i Kalmar. Lägger på lite stockholmsdialekt när DIF kommer ner och går flera mot en. Ger sig dessutom på vår klackledare Micke som de vet inte är någon som slåss. Så jävla pinsamt.

Riktigt vidriga människor.

"Några tänkte dessutom knäcka en killes glasögon under boxet"

Fy fan alltså, här har Polackerna lite att lära av Ultravåldscenen i Sverige. Seriöst va är det för babytråd detta nuförtiden.
Citera
2015-10-04, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transistor
Påstår man att man är UCS får man nog faktiskt vara redo att det kan smälla kan man ju tycka?

Är det så? Måste en Ultras alltid vara redo att slåss?
Citera
2015-10-04, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
"Några tänkte dessutom knäcka en killes glasögon under boxet"

Fy fan alltså, här har Polackerna lite att lära av Ultravåldscenen i Sverige. Seriöst va är det för babytråd detta nuförtiden.

Så efter man har slagit ner en person 3 mot 1, är det okej att knäcka killens glasögon då? Normalt.
Citera
2015-10-04, 16:53
Bannlyst
Stökigt på Solna station
Citera
2015-10-04, 17:22
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Stökigt på Solna station

un verkade ha glömt fb/ay hemma. Då var det inte lika skoj