2015-10-02, 01:51
Medlem
bajsfittkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transistor
Nja sker? r inte en av grundreglerna inom kulturen att om man torskar banderollen s lgger man ner?
Hoppas jag inte r den enda som inte hrt detta ens?
Citera
2015-10-02, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagall123
Frn Intefanvetjag bland annat
"Pressmeddelande!
Alejandro Cortes r, sedan ca ett r tillbaka, INTE medlem i Wisemen Gteborg! Han r INTE en talesman fr Wisemen Gteborg och hans ord skall absolut INTE tas som en korrekt stndpunkt fr vad vi som organisation och grupp str fr! Han har deltagit i Debatt p eget bevg och deltagandet r absolut inte sanktionerat av ledningen!

4-5 WM!"

Mycket mrkligt. Vilka kr han Isfalll fr s att han kan upprtthlla sin "hobby"? Ledare fr de yngre killarna i TFC, var med i kimura reportage (tror jag).

Knns som att han inte har ngot problem med att vilja synas iaf. Men frgan kvarstr, vad gjorde han isfall dr om han inte r med? Att stta sig i offentlig tv och prata ut utan sanktion r bland det vrsta man kan ta sig fr mot firman som grabb frutom att samarbeta med polis.
Senast redigerad av Tridnod 2015-10-02 kl. 02:33.
Citera
2015-10-02, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Mycket mrkligt. Vilka kr han Isfalll fr s att han kan upprtthlla sin "hobby"? Ledare fr de yngre killarna i TFC, var med i kimura reportage (tror jag).

Knns som att han inte har ngot problem med att vilja synas iaf. Men frgan kvarstr, vad gjorde han isfall dr om han inte r med? Att stta sig i offentlig tv och prata ut utan sanktion r bland det vrsta man kan ta sig fr mot firman som grabb frutom att samarbeta med polis.

Han kr inte med ngon och TFC var lnge sedan. Han fick lmna wm fr ca ett r sedan.
Har du sett debatt frut? Det r en speciell typ utav mnniskor som sker sig till det programmet..
Citera
2015-10-02, 14:16
Medlem
Varfr fick han lmna WM?
Citera
2015-10-02, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KH87
Varfr fick han lmna WM?
Kommer inte frklaras p detta forum iaf. Cortes r en jvligt bra fighters och bra grabb. Det som skett har skett, och han tog sjlvmant sitt straff..
Citera
2015-10-02, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSmacko
Kommer inte frklaras p detta forum iaf. Cortes r en jvligt bra fighters och bra grabb. Det som skett har skett, och han tog sjlvmant sitt straff..

Ok tack fr ditt svar.
Citera
2015-10-02, 19:39
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Han kr inte med ngon och TFC var lnge sedan. Han fick lmna wm fr ca ett r sedan.
Har du sett debatt frut? Det r en speciell typ utav mnniskor som sker sig till det programmet..

Tjena,

Jag hrde talas om det hr programmet, ja, men har nnu inte sett det. Vet du om det finns ngon lnk till det?
Citera
2015-10-02, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Tjena,

Jag hrde talas om det hr programmet, ja, men har nnu inte sett det. Vet du om det finns ngon lnk till det?

http://www.svt.se/debatt/se-program/...autostart=true Om det r debatt du menar.
Citera
2015-10-02, 22:19
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Frn Intefanvetjag bland annat
"Pressmeddelande!
Alejandro Cortes r, sedan ca ett r tillbaka, INTE medlem i Wisemen Gteborg! Han r INTE en talesman fr Wisemen Gteborg och hans ord skall absolut INTE tas som en korrekt stndpunkt fr vad vi som organisation och grupp str fr! Han har deltagit i Debatt p eget bevg och deltagandet r absolut inte sanktionerat av ledningen!

4-5 WM!"

Haha! Har Wisemen en "ledning"?
r den demokratiskt framrstad?
Har alla medlemmar en rst var, eller finns det ngot system i stil med att man fr en rst per r man varit medlem, eller kanske en fr varje box man deltagit i?
Nr ledningen har mte, sitter man vid ett runt bord, eller har man en ordfrande som sitter p kortsidan av ett lngbord?

Fr att vara lite allvarlig. Vad menar egentligen med "ledningen"? Nr jag krde s fanns det givetvis en person som var den som styrde upp resor och box, och det fanns s klart de som var mer aktiva n andra och drfr hade mer att sga till om, men det var ingenting som var riktigt uttalat. Det fll sig naturligt.
r Wisemen s toppstyrt som det lter p intefanvetjag-bloggen?
Citera
2015-10-03, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Tjena,

https://www.youtube.com/results?sear...ry=tfc+wisemen
Citera
2015-10-03, 00:44
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Haha! Har Wisemen en "ledning"?
r den demokratiskt framrstad?
Har alla medlemmar en rst var, eller finns det ngot system i stil med att man fr en rst per r man varit medlem, eller kanske en fr varje box man deltagit i?
Nr ledningen har mte, sitter man vid ett runt bord, eller har man en ordfrande som sitter p kortsidan av ett lngbord?

Fr att vara lite allvarlig. Vad menar egentligen med "ledningen"? Nr jag krde s fanns det givetvis en person som var den som styrde upp resor och box, och det fanns s klart de som var mer aktiva n andra och drfr hade mer att sga till om, men det var ingenting som var riktigt uttalat. Det fll sig naturligt.

Jag vet inte vilka du krt fr, men du kan vl inte tycka att det r bra att ha endast en toppkille?
Citera
2015-10-03, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi

Ngot riktigt mste dom ju gra med tanke p att dom r den hrdaste firman i Norden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in