Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-08, 17:18
  #769
Medlem
Arthur Dents avatar
Google har lite problem med sina sökresultat, tydligen blev svaret judarna om man ställde frågan vilka som styr Hollywood. Men detta är nu korrigerat.

http://therealistreport.com/google-o...ish-supremacy/
Google quickly issued a statement promising to deal with the problem, and noting “that the views expressed by such sites are not in any way endorsed by Google.” By Friday afternoon, Israel-time, the search was no longer producing the offensive result.

The problematic result did not appear to have been a function of deliberate outside skewing of Google’s algorithm, or Google bombing, but rather was evidently a consequence of lots of readers posing variations on the “Who Runs Hollywood?” question, and trending in relatively large numbers to the New Observer article and other like it.

Indeed, even after Google’s evident Friday recalibration, ordinary Google searches for the same question, “Who Runs Hollywood?” produced prominent links to such articles as “Travolta says Gay Jews run Hollywood” and “Is it true that Hollywood is run by Jewish people?” The top search results as of this writing, understandably, however, were several articles highlighting the whole “Who Runs Hollywood?” direct answers search result affair.
Citera
2015-09-08, 20:29
  #770
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
http://www.timesargus.com/apps/pbcs....57/1002/NEWS01

Tyskland kommer att arbeta för att inom EU "harmonisera" europeiska lagar när det gäller frågan att förneka förintelsen.

"it can't be the case that it should still be acceptable in Europe to say the Holocaust never existed and that 6 million Jews were never killed", säger Brigitte Zypries.

Är det rätt eller fel? Själv bryr jag mig mindre om principfrågan (folk kan inte räkna med att få vräka ur sig vad som helst) än om sakfrågan. Problemet är att judar tar över europeisk politik, om än per ombud. Vi bör säga stopp medan tid ges. Kommer Sverige att reagera, eller accepterar vi? Kommer debatten på flashback att påverkas om lagarna drivs igenom?

Lite väl konspiratorisk där ja. Om det nu vore som du säger, då skulle för det första inte Israel ha ryggen emot väggen som de har haft sedan 1948.

För det andra, vem är det som invaderar västvärlden ,och vi är dumma som spån som går på dessa muslimska gråtvalser.

För det tredje, Palestinierna får skylla sig själva då de aldrig velat skriva under ett fredsavtal med Israel.

För det fjärde, så kan vi ta en titt på de senaste ett hundra årens nobelpristagare, 150 pris har gått till Judar, host host, errrmmm, 7 pris har gått till muslimer. Vi har 1,5 miljarder muslimer på denna planeten,och vi har 20-30 miljoner Judar. Vem är tillgången, och vem är belastningen?

För det femte, hur skulle jag kunna tycka illa om ett folk, Judarna, som har givit mig så mycket glädje i mitt liv som de har gjort. Jag kan ju dra några stycken, Bob Dylan, Brian Epstein, Albert Einstein, Sigmund Freud.

Jomen, de är så kåta på pengar. Ja, vem vill inte tjäna pengar. Det vill väl alla, utom du då.
Citera
2015-09-09, 18:09
  #771
Moderator
impieteers avatar
Försök hålla er till topic.
/ Mod
Citera
2015-09-09, 19:32
  #772
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
För det fjärde, så kan vi ta en titt på de senaste ett hundra årens nobelpristagare, 150 pris har gått till Judar, host host, errrmmm, 7 pris har gått till muslimer. Vi har 1,5 miljarder muslimer på denna planeten,och vi har 20-30 miljoner Judar. Vem är tillgången, och vem är belastningen?
Går lättare bli berömd om man blir hypad av sina judekompisar som äger medier och bokförlag. En sån som Freud har knappt åstadkommit något av vetenskapligt värde och var inte först med att syssla med psykologi ändå så blir han berömd.

Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
För det femte, hur skulle jag kunna tycka illa om ett folk, Judarna, som har givit mig så mycket glädje i mitt liv som de har gjort. Jag kan ju dra några stycken, Bob Dylan, Brian Epstein, Albert Einstein, Sigmund Freud.
För som politisk kraft vill dom dig inte något väl.

Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Jomen, de är så kåta på pengar. Ja, vem vill inte tjäna pengar. Det vill väl alla, utom du då.

Nej. Judar vill tjäna pengar för att använda dem som ett maktverktyg. Gojer vill tjäna pengar för att köpa sig prylar för dom.
__________________
Senast redigerad av niobium 2015-09-09 kl. 19:36.
Citera
2015-09-10, 21:53
  #773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Går lättare bli berömd om man blir hypad av sina judekompisar som äger medier och bokförlag. En sån som Freud har knappt åstadkommit något av vetenskapligt värde och var inte först med att syssla med psykologi ändå så blir han berömd.

För som politisk kraft vill dom dig inte något väl.



Nej. Judar vill tjäna pengar för att använda dem som ett maktverktyg. Gojer vill tjäna pengar för att köpa sig prylar för dom.

Åfan? Det råder delade meningar om Sigmund Freud, dock tror jag att han ville hjälpa folk.

Du som verkar påläst om Judarnas finansiella maktutövning, kan du redovisa något konkret fall där

Judar har varit illvilliga i sin finansiella maktutövning? Den ende jag kan komma på är George Soros.
Citera
2015-09-11, 00:18
  #774
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Du som verkar påläst om Judarnas finansiella maktutövning, kan du redovisa något konkret fall där
Mest berömda i modern tid är väl Rotschild, Warburg, Schiff. Vad de har sysslat med finns massvis skrivet om på nätet och även videos på youtube. Grunden för judiskt penningtrixande skapades under medeltiden när katolska kyrkan förbjöd tagande av ränta på lån för kristna medan judar fick göra det.
Citera
2015-09-14, 05:26
  #775
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
DN:s judiske chefredaktör Peter Wolodarski beklagar sig dels över stigmatiseringen av sitt broderfolk zigenarna och det s.k. näthatet. Om de svenska gojerna inte slutar upp med att uttala sig negativt om allehanda resultat av det judiska väldet kan det bli nödvändigt för myndigheterna att nyttja juridiska åtgärder i ännu högre utsträckning än tidigare för att bestraffa dissidenterna.

http://www.dn.se/ledare/signerat/pet...amhallsklimat/

När en jude med mycket makt som Peter Wolodarski hotar yttrandefriheten, så är det nog bra att beredd på det värsta. Den tanten som senare hängdes ut skrev efter Fredriks Reinfeldts tal "Öppna ditt Hjärta" såhär på bloggen snaphanen.dk och jag tycker hon känns som lite väl mycket rättshaverits men om resten var såhär så är stora delar av Flashback så och precis som Kvälltsidnings-attacken mot icke sionist kontrollerad media vara ett mål under detta "näthat"

Julia Ceasar, efter Reinfeldts "Öppna ditt Hjärta" tal en månad före valet: http://snaphanen.dk/2014/08/17/sonda...s-forsvarstal/

Även om jag inte håller med henne så VAD I HELVETE är de här journalister som hänger ut en anonym persons identitet. IGEN!
Som vän av yttrandefrihet måste man få uttrycka lustiga saker också och kommer hon ens få en HMF dom?

"Vi kan hitta er"
Citera
2015-09-14, 20:28
  #776
Medlem
Vi ser farliga tendenser i dagens samhälle när vi människor tror på sådana här konspirationsteorier.
Citera
2015-09-24, 00:53
  #777
Avstängd
Yttrandefrihetens största fiender slår till igen. Vi hittar följande artikel på den judiska nyhetssajten JTA:
Citat:
European rabbis called on governments throughout the continent to pass laws targeting hate speech against Jews.
Citat:
“We call on additional countries to follow the example set by France and Germany, and devise legislation that targets hate speech against Jews specifically,” CER President Rabbi Pinchas Goldschmidt told JTA Friday.
Citat:
“It is something that few countries have, but is necessary in light of the rise in anti-Semitic violence and hate speech, as we have witnessed this summer,” Goldschmidt said in reference to a surge in anti-Semitic expressions throughout Western Europe that coincided with Israel’s war in Gaza.
http://www.jta.org/2014/10/24/news-o...ic-hate-speech

Judar är upprörda över att icke-judar kritiserar deras folkmord på palestinierna. Det förnuftiga vore att sluta mörda palestinier, men det går ju inte så därför försöker de tysta sina kritiker.
Citera
2015-09-24, 10:35
  #778
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Judar är upprörda över att icke-judar kritiserar deras folkmord på palestinierna. Det förnuftiga vore att sluta mörda palestinier, men det går ju inte så därför försöker de tysta sina kritiker.
Vilket då folkmord? Det hela påminner om Sydafrika. Och ingen vettig människa har anklagat de vita där för ha bedrivit folkmord på de svarta.
Citera
2015-10-30, 12:40
  #779
Medlem
Arthur Dents avatar
Israels ambassadör i Sverige vill införa censur i den svenska skolundervisningen, tydligen undervisas barnen i anti-semitism. Det handlar om en dokumentärfilm som inte faller ambassadören i smaken.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21672550.ab

I ett skarpt brev till utrikesminister Margot Wallström, utbildningsminister Gustav Fridolin, skolverkets generaldirektör Anna Ekström och kommunstyrelsens ordförande i Göteborg Annelie Hulthén rasar Isaac Bachman mot den svenska filmen ”Även de döda har ett namn”.
Filmen är en dokumentär om den judiska barnläkaren Henry Ascher vars familj till stora delar dog under Förintelsen.[...]

– För det första är det högst anmärkningsvärt att ett främmande lands ambassadör lägger sig i vad svenska skolelever ska få se och inte se, säger Henry Ascher.
– För det andra är det väldigt förolämpande att anklaga en film om mig och min familj för att vara antisemitisk. För det kräver jag en ursäkt av Isaac Bachman.[...]

Det är inte första gången Israels Sverige-ambassadör lägger sig i svenska angelägenheter.
2004 blev dåvarande ambassadören Zvi Mazel rikskänd sedan han vandaliserat ett konstverk på Historiska Museet i Stockholm.
Citera
2016-02-09, 12:45
  #780
Medlem
Arthur Dents avatar
Nu begär den israeliska militären att bloggare och postare på sociala medier lämnar in sina inlägg för förhandsgranskning, underlåter du dig stämplas du som fiende till staten.

http://rense.com/general96/israelcensor.html

Israel is like other fascist police states, wanting criticisms of its ruthless policies suppressed.

Its new military censor, Col. Ariela Ben-Avraham, demanded bloggers and social media users submit their material for screening before posting.

Failure will be considered a crime. Regime critics risk prosecution, censorship now elevated to a higher level.

Israel wants control over pre-published material relating to its policies - vetted so anything it disapproves of gets trashed, the right of free expression abolished.[...]

New censorship rules accompany heightened Israeli persecution of Palestinians, brutalizing them, killing them extrajudicially in cold blood.

Regime critics and human rights defenders are targeted, called traitors, recklessly accused of incitement, Israel’s latest catch phrase, labeling defenders of fundamental freedoms enemies of the state.

Israeli contempt for international law mandated human and civil rights belies its Big Lie about being democratic - in name only. Hard truths expose its viciousness.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback