Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-07, 00:02
  #1285
Medlem
Förr kunde man se om ens skickade meddelande har blivit läst men jag tycker senaste månaden har det samma färg om det är läst eller oläst? Eller har jag fel?
2015-09-11, 21:04
  #1286
Medlem
ercys avatar
Mina prenumerationer försvinner

Hej!

Jag har under den senaste veckan varit med om vid flera tillfällen att trådar som jag prenumererar på försvinner från fliken "prenumerationer" om jag postar i dessa trådar.

Kan jag fixa detta på något sätt?
2015-09-12, 04:44
  #1287
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ercy
Hej!

Jag har under den senaste veckan varit med om vid flera tillfällen att trådar som jag prenumererar på försvinner från fliken "prenumerationer" om jag postar i dessa trådar.

Kan jag fixa detta på något sätt?
Tagits upp tidigare i denna tråden, kolla inställningarna du har om trådprenumerationer stängts av.
2015-09-12, 09:42
  #1288
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Tagits upp tidigare i denna tråden, kolla inställningarna du har om trådprenumerationer stängts av.
Det finns ingen inställning som stänger av prenumeration när man postar. Däremot kan det här hjälpa: (FB) Den officiella forumbuggtråden.
2015-09-12, 14:38
  #1289
Medlem
InternetExplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Hej, jag har fått ett märkligt problem, jag kan inte öppna mina PM! Jag ser att jag får PM och gör som jag alltid gjort tidigare klickar på brevet, det händer ingenting.

Men om jag skickat ett PM till någon och denna besvarar så kan jag gå ner till kontrollpanelen och se det under prenumerationer. Vad kan detta vara? Det är ju trots allt viktigt att PM funkar, det finns ju vissa som man mer eller mindre flitigt PM:ar med!

Är det någon som har lösning på detta problemet så är jag tacksam, har haft det så i ett par dygn nu!

Edit: Har inte kollat igenom hela tråden, så jag vet inte om någon har tagit upp detta tidigare. Är för trött för att gå igenom tråden.

Jag har också detta problem just nu. Det blev så idag. Stod först att jag hade 2 PM, vilka jag inte lyckades öppna. I inkorgen fanns inga nya meddelanden. Nu har jag fått ett tredje, vilket inte heller syns.

Detta börjar bli riktigt irriterande.
2015-09-12, 15:00
  #1290
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InternetExplorer
Jag har också detta problem just nu. Det blev så idag. Stod först att jag hade 2 PM, vilka jag inte lyckades öppna. I inkorgen fanns inga nya meddelanden. Nu har jag fått ett tredje, vilket inte heller syns.

Detta börjar bli riktigt irriterande.
Jag upplever också detta problem, men bara med ett PM. Jag hoppas att det har med detta att göra, (FB) Flashback tillfälligt offline idag, och att det löses så fort underhållet är klart.

Edit: Löst nu.
__________________
Senast redigerad av XeniaOnatopp 2015-09-12 kl. 15:09.
2015-09-12, 16:12
  #1291
Medlem
InternetExplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Jag upplever också detta problem, men bara med ett PM. Jag hoppas att det har med detta att göra, (FB) Flashback tillfälligt offline idag, och att det löses så fort underhållet är klart.

Edit: Löst nu.

Jo, nu löstes det här också! Tänkte också att det kunde ha med underhållet att göra.
2015-09-12, 19:41
  #1292
Medlem
XeniaOnatopps avatar
(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad anges som sista inlägg i kontrollpanelen, kl 19:28, men samma minut skrevs detta: (FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad och kom senare. Jag har uppdaterat båda vyerna, och har aldrig stött på ett liknande fenomen tidigare. Vådan av förändringar i programvara?
2015-09-12, 19:48
  #1293
Medlem
gato12s avatar
Det är lite hela havet stormar i de nya trådarna just nu, inläggen hamnar inte i ordning.
2015-09-12, 21:04
  #1294
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Det är lite hela havet stormar i de nya trådarna just nu, inläggen hamnar inte i ordning.

Inget hamnar i ordning i någon tråd, inte bara de nyaste. Det har garanterat med arbetet de gjorde med servrarna idag, så bara ge sig till tåls och hoppas på att de löser det snart. De jobbar på't iaf.
2015-09-13, 14:25
  #1295
Medlem
Jag vill erinra mig att det var strikt med versaler och gemener när man skrev in sitt användarnamn i inloggningsfönstret. Detta gäller inte idag, är det medvetet eller en bugg?
2015-09-14, 15:57
  #1296
Medlem
Sedan hela sajten krånglade för någon dag sedan så laddar nu avatarerna trögt. Tar typ ett par sekunder innan alla avatarer syns. Tror inte det är min dator och undrar om någon annan upplever samma sak?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback