Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Det har jag också hört - från Xenia i ett tidigare inlägg. Men ingen annanstans vad jag vet. Jag tycker f.ö. alla kollegor och personer runt omkring kan misstänkas.
Väldigt mycket hänger på kollegornas utsagor. Tänk om de hittat på alltsammans?
Ägarens dotter är väl den enda vi med bestämdhet vet befann sig på baksidan av kaféet och alltså hade tillfälle. Motivet kan vi spekulera om.
Fast vet vi nåt med bestämdhet? Det är ju bara kollegornas utsagor vi kan luta oss mot

Jaså, bara från XeniaOnatopp? Ok. Där ser man. Men jag gissar att XO har någon källa.
Tror inte flickorna är inblandade. Men de kommer nog att tänka på dessa olycksaliga minuter länge, stackarna. Tror jag, skulle gjort det själv om det hade varit jag. Vilken hemsk klump i magen.
Fast tänk ändå: Om M Sved*ng väntade där bakom som du skriver. Men varför? Och hon åkte själv moped. Fick hon hjälp av de andra flickorna då tänker du? Visst händer konstiga saker men det verkar inte särskilt troligt även om mamma Sved*ngs enligt min mening lite udda sätt att uttrycka sig kanske skulle få en förklaring. Men detta skulle ha kommit skvaller om tror jag, om det fanns någon slags ilska flickorna emellan. Nej, det låter inte som någon särskilt trolig teori.
Vem spammar tråden nu? Jo, jag.
Annars tycker jag att det där som några skrivit om en takbox är intressant. Något slags box verkar vara inblandad om man ska se till alla olika inlägg om just boxar (eller skåp).