Citat:
Ett totalt innehållslöst klankande på mig. Du har inget belägg för vad du säger, och inlägget innehåller inga argument i sakfrågan, Lisas öde. Om du tröttnar på mina länkar, läs en annan tråd.Nej du kör med en egen personutredning som grundar sig på brist på kunskap. Sen lägger du till osannolika händelseförlopp, som du ändrar allt eftersom. Det har man sett flertal exempel på.
Tröttsamt att du länkar GW:artikeln hela tiden. Personutredningen har inget som helst med att göra om du döms eller inte. Vilket du verkar tro. Så den tar jag med en nypa salt, som dom flesta normala skulle göra. Tycker du på allvar att det finns något som talar för din godsägarteorio? Har du tillgång till någon bevisning som vi inte har? Det är förtal mot en 80-åring som aldrig varit anklagad eller misstänkt. Trolla fram en rättspsykiatrisk undersökning istället, det är mer intressant än en personutredning.
Tröttsamt att du länkar GW:artikeln hela tiden. Personutredningen har inget som helst med att göra om du döms eller inte. Vilket du verkar tro. Så den tar jag med en nypa salt, som dom flesta normala skulle göra. Tycker du på allvar att det finns något som talar för din godsägarteorio? Har du tillgång till någon bevisning som vi inte har? Det är förtal mot en 80-åring som aldrig varit anklagad eller misstänkt. Trolla fram en rättspsykiatrisk undersökning istället, det är mer intressant än en personutredning.
Citat:
Vad talar för att det var extremt överdrivet, och inte en god väns ord. NB har jobbat hos AJ i tre år, har de inte hunnit bli goda vänner under tiden?Alla tänker inte som dig, du vet inte hur en 80-åring tänker. Nu råkade han ta upp handsken och gav den till Polisen, han får bli straffad för att vara lite trög. Men att bli straffad som en GM utan bevis, det är inte rätt. Finns inga bevis och han har aldrig varit skäligen misstänkt. Då får man nöja sig med det kan man tycka.
Jag har redan läst det där. Tror du på allt som sägs, en arbetsgivare talar ofta gott om sina anställda. Framförallt med rädsla för att bli inblandad. Har du Källa på att dom har varit goda vänner från någon annan än AJ? Det kan ju såklart aldrig vara så att AJ överdrev en smula, det finns såklart inte på kartan för dig. Krävs inget geni för att se alla hans lovord om NB, det var väldigt många. Det såg extremt överdrivet ut.
Jag har redan läst det där. Tror du på allt som sägs, en arbetsgivare talar ofta gott om sina anställda. Framförallt med rädsla för att bli inblandad. Har du Källa på att dom har varit goda vänner från någon annan än AJ? Det kan ju såklart aldrig vara så att AJ överdrev en smula, det finns såklart inte på kartan för dig. Krävs inget geni för att se alla hans lovord om NB, det var väldigt många. Det såg extremt överdrivet ut.
Om orden är överdrivna, är det ett argument för min hypotes, ett indicium för att AJ skyddar mannen som utförde ett brott för hans räkning. Varför skulle AJ annars överdriva?