Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-15, 09:50
  #11713
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kortspelet
Before&After på en man som tog melanotan
https://www.reddit.com/r/WTF/comment...man_injecting/

Sorry felpost
2015-08-16, 23:12
  #11714
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfterEight-
Har precis börjat läsa lite om melanotan och är rätt sugen på att prova. Vill inte få någon ordentlig solbränna, men allt som oftast så är jag kritvit i ansiktet trotts mycket sol.

Vill bara köra på väldigt låg underhållningsdos alltså. Hur mycket ska man ha? Något man bör tänka på när man tar det?

Läste någon blogg där de verka som de skiljer på preparaten från olika ställena, att man mådde minst illa på vissa ställen etc. Någon speciell som kan rekommenderas?


jag räknar inte mg. Fyller flaskan/vialen till max eftersom mt2 redan är superpotent och jag tycker höga doser ger en ful och ojämn bränna. Syns det direkt att det är en onormal solbränna vid högre doser.

Fyller flaskan till max och tar 4-5 enheter var fjärde dag. Funkar fin fint för mig. Solar inget extra och använder fortfarande solkräm faktor 15. när du är nöjd räcker de med 5 enheter per vecka.
Enligt mig då.

Har riktigt dåligt pigment annars och alla mina kompisar säger att det ser ut som en normal bränna jag har.
__________________
Senast redigerad av Peyz 2015-08-16 kl. 23:16.
2015-08-20, 12:21
  #11715
Medlem
pmsls avatar
Om någon känner folket bakom http://melanotan-store.se be dom tömma inkorgen den är full och går ej att meddela dom enligt instruktioner att melatonatet är betalt, visste inte riktigt vart jag skulle skriva detta men chansar här eller om någon mod kanske kan flytta inlägget till doping shop tråden.
2015-08-21, 17:06
  #11716
Medlem
Hallå! Vill gärna ha svar av någon som VET detta, inte spekulerar. Jag har sökt massor men folk säger olika. Försäljning är olagligt, innehav är inte olagligt. Hur är det med köp? Gör man som köpare vid beställning något olagligt som man kan åka dit för?

Tack på förhand och om någon vill svara här eller på pm skulle jag bli tacksam!
2015-09-02, 19:10
  #11717
Medlem
Hur vet man att ens m2 e dåligt, precis öppnat en ny burk och tog ganska stor dos. Mådde illa efteråt i 2o min. Sofar so good, men nu dagen efter ser ja inte någon skillnad alls? Är de skit ja fått då? Förra burken fungerade hur bra som helst.
2015-09-03, 18:26
  #11718
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hur vet man att ens m2 e dåligt, precis öppnat en ny burk och tog ganska stor dos. Mådde illa efteråt i 2o min. Sofar so good, men nu dagen efter ser ja inte någon skillnad alls? Är de skit ja fått då? Förra burken fungerade hur bra som helst.

Menar du verkligen att du sett resultat från en dag till en annan av mt2? Att du mådde illa hörs bara som att det var riktiga grejer du fick eftersom du tog för stor dos. Ju högre dos desto större biverkningar.
2015-09-03, 18:36
  #11719
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberryn
Menar du verkligen att du sett resultat från en dag till en annan av mt2? Att du mådde illa hörs bara som att det var riktiga grejer du fick eftersom du tog för stor dos. Ju högre dos desto större biverkningar.

Ja, innan när ja körde typ en gång i veckan såg ja resultat efter 1-2 dagar. Eller menar du de va placebo? Oavsett så hade ja ändå förväntat mig större skillnad på en dag med tanke på att dosen ja tog var så stor. Skitsamma ska ta en spruta innan solariet ikväll och sen gym, så e man fresh på gymmet Håller tummarna på de ska bli bra resultat.
2015-09-09, 19:13
  #11720
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ja, innan när ja körde typ en gång i veckan såg ja resultat efter 1-2 dagar. Eller menar du de va placebo? Oavsett så hade ja ändå förväntat mig större skillnad på en dag med tanke på att dosen ja tog var så stor. Skitsamma ska ta en spruta innan solariet ikväll och sen gym, så e man fresh på gymmet Håller tummarna på de ska bli bra resultat.

Nej jag säger inte att det är placebo. Blev bara väldigt förundrad om du ser resultat efter en enda injektion utan att sola, för det antog jag att du menade.
2015-09-09, 19:51
  #11721
Medlem
Påverkar det också andra saker som hårväxtens färg? Melatonan menar jag.
2015-09-09, 20:48
  #11722
Medlem
Vilket mirakelmedel detta är.


Har nu kört två veckor och resultatet är mycket positivt och jag är sjukt nöjd med min fina färg.
Kör från melanotan-store och jag är sjukt nöjd samt snabb leverans.
Några nya leverfläckar har ploppat upp men inget som stör mig.

Jag har från start kört 0.5mg och jag undrar om jag ska köra samma eller mindre/mer när jag snart ska börja köra en till två ggr i veckan?
2015-09-10, 21:32
  #11723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberryn
Nej jag säger inte att det är placebo. Blev bara väldigt förundrad om du ser resultat efter en enda injektion utan att sola, för det antog jag att du menade.

Jaja, de ju inte första gången ja tar Har ju lite i mig men de va ett tag sen ja tog innan den sprutan, typ 2 veckor sen. Tycker de mesta har försvunnit då. Men saken e att denna vialen låg i min bil. Vissa dagar blev de rätt varmt i bilen när vårsolen gassade. Va säkert en 30+ i bilen så de ja är rädd för är att m2 tagit skada av de. Har bara tagit två sprutor. Tänkte köra en 0.5 imon innan solariet se om de är krut i de, annars slänger ja nog skiten.

Btw vilken sida beställde du från sist och hur längesen va de?
2015-09-10, 21:32
  #11724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashysia
Påverkar det också andra saker som hårväxtens färg? Melatonan menar jag.

Skägget kan bli aningen mörkare, men håret är som vanligt

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback