26 958 besökare online
987 303 medlemmar • 51 547 069 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Livsstil Hår- och kroppsvård
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Peyz
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Demma
Låt säga det har en halveringstid på 30-60min, ja men då är det ju uppenbarligen något annat som sker med kroppen som gör att man får bättre pigment, men du får ju inte full effekt livet ut?

Tro vad ni vill, jag är en man of science och jag tvivlar starkt på att man måste stressa till solariet inom 1h av injektion

Wtf? Vad är det som är sorgligt? En random efterbliven dude som till synes inte verkar ha ett liv, går in i en tråd om melanotan han själv inte använder (varför? Har du ett så tråkigt liv?) och sitter och bashar på random folk utan någon som helst kunskap eller inblick i ens liv och dömer ut alla som använder det och snackar om att vi är sorgliga?

Flashback. Det finns bra mycket nötter här. "Double standard" på dig själv lilla vännen

Fyfan för folk som använder diverse krämer!!!!! Ännu värre om folk som käkar grönsaker va? Bara skärpmat eller mammas hemmalagade tacos i lilla pojkrummet

man of science, knappast.. du är en man bakom flötet som inte ens förstår att ett vattenlösligt preparat tas upp väldigt fort av kroppen och sen åker ut väldigt fort. Anledningen till att man inte behöver stressa är för att mt2 är ett otroligt potent preparat och man kan gott och väl sola några timmar efter injekt.. Det är dock vist att börja sola precis efter injektion eftersom man då får ut så mycket mer av det. Samt att man kan använda en betydligt mindre dos för att uppnå samma resultat.

dessutom börjar du snacka om halveringstid när jag inte ens har nämnt något om halveringstid. Utan jag pratar själva upptaget av mt2 i kroppen. det är två skilda saker som du inte verkar förstå. Anatomi och fysiologi är något du ska läsa på om du är intresserad av vetenskap och inte ditt foliehatt hittepå...

Det är väldigt uppenbart att du har svaga kunskaper om denna substans. Även fast det finns en hel uppsjö med tydlig och adekvat information på internet.
Vilket tyder på att är väldigt omogen och har mycket att läsa på.
Mao vi pratar inte ens samma språk.
Senast redigerad av Peyz 2015-08-13 kl. 16:42.

AfterEight-
Medlem
AfterEight-s avatar
Har precis börjat läsa lite om melanotan och är rätt sugen på att prova. Vill inte få någon ordentlig solbränna, men allt som oftast så är jag kritvit i ansiktet trotts mycket sol.

Vill bara köra på väldigt låg underhållningsdos alltså. Hur mycket ska man ha? Något man bör tänka på när man tar det?

Läste någon blogg där de verka som de skiljer på preparaten från olika ställena, att man mådde minst illa på vissa ställen etc. Någon speciell som kan rekommenderas?

Strawberryn
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av AfterEight-
Har precis börjat läsa lite om melanotan och är rätt sugen på att prova. Vill inte få någon ordentlig solbränna, men allt som oftast så är jag kritvit i ansiktet trotts mycket sol.

Vill bara köra på väldigt låg underhållningsdos alltså. Hur mycket ska man ha? Något man bör tänka på när man tar det?

Läste någon blogg där de verka som de skiljer på preparaten från olika ställena, att man mådde minst illa på vissa ställen etc. Någon speciell som kan rekommenderas?

Börja med 0,2 mg så märker du om du behöver justera och ta mer. Ju mindre dos som sagt desto mindre biverkningar. Tänk aseptiskt vid injektionstillfället och variera insticksstället så är det inget annat speciellt du måste tänka på.

Kortspelet
Medlem
Before&After på en man som tog melanotan
https://www.reddit.com/r/WTF/comment...man_injecting/

Strawberryn
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Kortspelet
Before&After på en man som tog melanotan
https://www.reddit.com/r/WTF/comment...man_injecting/

Sorry felpost

Peyz
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av AfterEight-

jag räknar inte mg. Fyller flaskan/vialen till max eftersom mt2 redan är superpotent och jag tycker höga doser ger en ful och ojämn bränna. Syns det direkt att det är en onormal solbränna vid högre doser.

Fyller flaskan till max och tar 4-5 enheter var fjärde dag. Funkar fin fint för mig. Solar inget extra och använder fortfarande solkräm faktor 15. när du är nöjd räcker de med 5 enheter per vecka.
Enligt mig då.

Har riktigt dåligt pigment annars och alla mina kompisar säger att det ser ut som en normal bränna jag har.
Senast redigerad av Peyz 2015-08-16 kl. 23:16.

pmsl
Medlem
Om någon känner folket bakom http://melanotan-store.se be dom tömma inkorgen den är full och går ej att meddela dom enligt instruktioner att melatonatet är betalt, visste inte riktigt vart jag skulle skriva detta men chansar här eller om någon mod kanske kan flytta inlägget till doping shop tråden.

bielle
Medlem
Hallå! Vill gärna ha svar av någon som VET detta, inte spekulerar. Jag har sökt massor men folk säger olika. Försäljning är olagligt, innehav är inte olagligt. Hur är det med köp? Gör man som köpare vid beställning något olagligt som man kan åka dit för?

Tack på förhand och om någon vill svara här eller på pm skulle jag bli tacksam!

Mansory
Medlem
Hur vet man att ens m2 e dåligt, precis öppnat en ny burk och tog ganska stor dos. Mådde illa efteråt i 2o min. Sofar so good, men nu dagen efter ser ja inte någon skillnad alls? Är de skit ja fått då? Förra burken fungerade hur bra som helst.

Strawberryn
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Mansory
Hur vet man att ens m2 e dåligt, precis öppnat en ny burk och tog ganska stor dos. Mådde illa efteråt i 2o min. Sofar so good, men nu dagen efter ser ja inte någon skillnad alls? Är de skit ja fått då? Förra burken fungerade hur bra som helst.

Menar du verkligen att du sett resultat från en dag till en annan av mt2? Att du mådde illa hörs bara som att det var riktiga grejer du fick eftersom du tog för stor dos. Ju högre dos desto större biverkningar.

Mansory
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Strawberryn
Menar du verkligen att du sett resultat från en dag till en annan av mt2? Att du mådde illa hörs bara som att det var riktiga grejer du fick eftersom du tog för stor dos. Ju högre dos desto större biverkningar.

Ja, innan när ja körde typ en gång i veckan såg ja resultat efter 1-2 dagar. Eller menar du de va placebo? Oavsett så hade ja ändå förväntat mig större skillnad på en dag med tanke på att dosen ja tog var så stor. Skitsamma ska ta en spruta innan solariet ikväll och sen gym, så e man fresh på gymmet Håller tummarna på de ska bli bra resultat.

Svara på ämne
Svara Topp Dela