Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-03, 03:40
  #1573
Medlem
Men har inte några barn eller så? Hon verkar jämngammal med min morsa.. Om min mamma hade kommit ut på det sättet, på äldre dar hade det känts lagom skämmigt..
Citera
2015-09-03, 03:50
  #1574
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borlange
Men har inte några barn eller så? Hon verkar jämngammal med min morsa.. Om min mamma hade kommit ut på det sättet, på äldre dar hade det känts lagom skämmigt..

På vilket sätt skulle det vara skämmigt? Skulle min mamma komma ut med att hon skrivit en så bra, kritiskt granskande och sanningssägande blogg skulle jag blivit grymt stolt över henne!

Nu är hon tvärt emot, tyvärr. Lurad av stat och media och vägrar säga något sant om invandringen.
Citera
2015-09-03, 03:53
  #1575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Du ser ingen skillnad alls på bidragsparasiter och förtidspensionärer? Att bli förtidspensionär är rätt svårt, det är inget man blir över en natt. Att bli bidragsparasit däremot, då räcker det med att sätta foten innanför socialkontorets dörrar och börja uppbära bidrag. Speciellt om du är en invandrad jävel, då kastas nästan pengarna över dig.

Ddt där stämmer inte Stockis, och det vet du om.. ingen invandrare kommer ta ifrån dig dina tribal-tatueringar, så sluta va så rädd..
Citera
2015-09-03, 03:54
  #1576
Medlem
geir44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Möjligtvis men nu är det nämligen Barbro som jag pratar om och ingen annan. Fortfarande förändrar det inte faktumet att det är komedi som bäst när hon spyr ut hat mot bidragstagare men gör det samtidigt själv...

De har ikke krav på bidrag! De kan bygge ut sine egne ordninger i sina hemländer.
__________________
Senast redigerad av geir44 2015-09-03 kl. 03:56.
Citera
2015-09-03, 03:55
  #1577
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borlange
Ddt där stämmer inte Stockis, och det vet du om.. ingen invandrare kommer ta ifrån dig dina tribal-tatueringar, så sluta va så rädd..

Vad snackar du nu om? Vilket stämmer inte? Vilka jävla tribaltatueringar? Vad är jag rädd för?
Du får förtydliga dig.
Citera
2015-09-03, 03:59
  #1578
Medlem
[quote=st0ckis|54568980]Vad snackar du nu om? Vilket stämmer inte? Vilka jävla tribaltatueringar? Vad är jag rädd för?
Du får förtydliga dig.[/QUOT

Stå upp när det gäller! Vad betyder nåt för dig? Tycker du att du är en stolt svensk man om du inte kan stå ut med utmärglade flyktingar från Syrien?
Citera
2015-09-03, 04:08
  #1579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manne1337
Efter senaste dagarnas händelse kommer nu Expressens hämnd: man hänger ut Julia Caesar med både namn och bild!!

http://unvis.it/www.expressen.se/kul...-julia-caesar/

Vad tycker ni? Tankar och åsikter? Gick Expressen för långt

Notera att det är Annika Hamrud som skrev artikeln..

Fjantigt. Kan inte en en makthavare som Julia ta det, så blir jag allvarligt brydd, vad är det för pack som skapar opinion?
Citera
2015-09-03, 04:10
  #1580
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis
I vilken parallell värld lever du? Har du varit död eller jävligt frånvarande i typ ett decennium? Man har alltså jagat svårt sjuka, människor minuter från döden, under "Allians"-tiden för att de ska bidra till samhället och välfärden. Jöberger kom uppenbarligen undan, how come?

Vad f-n gjorde hon under tiden som sjukpensionär? Hon överlevde uppenbarligen eftersom hon fortfarande kan skriva så vad är problemet och när ska hon betala tillbaks till samhället?

Word
Citera
2015-09-03, 04:13
  #1581
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
http://unvis.it/www.expressen.se/nyh...gora-dig-sjuk/

Fria Tider gräver vidare. Expressen förvirrar läsarna.
Citera
2015-09-03, 04:16
  #1582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
http://unvis.it/www.expressen.se/nyh...gora-dig-sjuk/

Fria Tider gräver vidare. Expressen förvirrar läsarna.

haha.. det va ganska roligt! Men varför så konstig länk? Det är var väl samma som vanlige Expressen?
Citera
2015-09-03, 04:17
  #1583
Medlem
[quote=Borlange|54568986]
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Vad snackar du nu om? Vilket stämmer inte? Vilka jävla tribaltatueringar? Vad är jag rädd för?
Du får förtydliga dig.[/QUOT

Stå upp när det gäller! Vad betyder nåt för dig? Tycker du att du är en stolt svensk man om du inte kan stå ut med utmärglade flyktingar från Syrien?

Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
http://unvis.it/www.expressen.se/nyh...gora-dig-sjuk/

Fria Tider gräver vidare. Expressen förvirrar läsarna.

Har du någon media som i alla fall skenbart är objektiv? 3
Citera
2015-09-03, 04:22
  #1584
Medlem
[quote=aktamig|54569015]
Citat:
Ursprungligen postat av Borlange



Har du någon media som i alla fall skenbart är objektiv? 3
Hur menar du nu? Är vissa medier mer objektiva än andra enligt din moraliska kompass?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback