Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-31, 17:52
  #15685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
Vad menar du med sporthojar? BMC (och HA) har väl krav på HD?


Deras prospect körde svarta sporthojar typ yamaha R1 eller liknande bandidoskillarna körde gubbhoj
Citera
2015-08-31, 17:54
  #15686
Medlem
Såg ett 10 tal Bandidos vid 10 tiden imorse i Sthlm city rulla på sina hojar, denna gång utan att fjanta runt med gasen. Vad gör dom här? Är de tillbaka i Sthlm? Har aldrig sett dom här förr.
Citera
2015-08-31, 22:19
  #15687
Medlem
EVO98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972
Deras prospect körde svarta sporthojar typ yamaha R1 eller liknande bandidoskillarna körde gubbhoj

De va förmodligen Buell dom körde, Bmc är en HD klubb eller bygge av annan Amerikansk V tvin,
Citera
2015-09-03, 20:45
  #15688
Medlem
HollywoodHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
http://www.bandidosmc.com/imgs/galle..._image_321.jpg

Killen i mitten har ett märke med "PR-TEAM" som jag aldrig sett förut.. Betyder det just PR (public relations) eller är det slang för något annat? "Pimped Ride" kanske

En har ju en Raiders keps som är väldigt vanligt bland Mongols-medlemmar Typ alla Mongols anhängare i Kalifornien bär något med Raiders.
Citera
2015-09-04, 06:26
  #15689
Medlem
Citat:
Tre män har anhållits i Halland misstänkta för att ha försökt pressa en person i Onsala, söder om Göteborg, på stora penningbelopp.
En av de anhållna männen är medlem i det kriminella mc-gänget Bandidos.
En annan har nyligen lämnat organisationen.
– De hade varit och ätit pizza, säger Lennart Johansson, advokat åt en av männen.

Citat:
En av de anhållna männen är en av Bandidos grundare i Göteborg med ett långt förflutet i stadens mc-miljö.
Mannen är tidigare straffad för bland annat utpressning.
– Jag har varit med i ett förhör och han förnekar brott. jag kan inte gå in på det nämnare, säger Bandidos-medlemmens advokat Göran Insulan.

http://www.expressen.se/gt/bandidos-...ressningsfall/
Citera
2015-09-04, 20:11
  #15690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972
Såg ett 10 tal Bandidos vid 10 tiden imorse i Sthlm city rulla på sina hojar, denna gång utan att fjanta runt med gasen. Vad gör dom här? Är de tillbaka i Sthlm? Har aldrig sett dom här förr.

Jag har också sett flera Bandidos medlemmar åka hoj i sommar i Stockholm. Har inte sett en enda HA på hoj i år.
Undrar också vad som händer?
Citera
2015-09-04, 20:17
  #15691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av igglepiggle
Jag har också sett flera Bandidos medlemmar åka hoj i sommar i Stockholm. Har inte sett en enda HA på hoj i år.
Undrar också vad som händer?


Dem har väl alltid funnits i Sthlm?
Citera
2015-09-05, 00:29
  #15692
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buskas
Dem har väl alltid funnits i Sthlm?
Alltid och alltid!? Det har väl HA också i så fall men är det någon som sett en enda HA på båge i Sthlm i år? De sitter inomhus nere i Saltsjö-boo och knarkar med Persbrandt är vad jag hört.
Citera
2015-09-05, 00:30
  #15693
Medlem
Krapulants avatar
Dubbelpost
Citera
2015-09-05, 01:00
  #15694
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Alltid och alltid!? Det har väl HA också i så fall men är det någon som sett en enda HA på båge i Sthlm i år? De sitter inomhus nere i Saltsjö-boo och knarkar med Persbrandt är vad jag hört.



Skulle fan inte förvåna mig. HA har blivit en knark klubb istället för hoj klubb. HA som alltid kallade Bandidos för ett gäng knarkare.

De Bandidos snubbar jag såg, såg ut som kopior av Jax i sons of anarchy snubbarna. Nyklippta, såg typ rena ut, vita gympa dojor.
Citera
2015-09-05, 01:48
  #15695
Medlem
IWasBornSixtySixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Alltid och alltid!? Det har väl HA också i så fall men är det någon som sett en enda HA på båge i Sthlm i år? De sitter inomhus nere i Saltsjö-boo och knarkar med Persbrandt är vad jag hört.

Är mycket i Stockholms trafik och snurrar och ja, visst ser ja klubben i fråga då och på två hjul.
Citera
2015-09-05, 10:58
  #15696
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Alltid och alltid!? Det har väl HA också i så fall men är det någon som sett en enda HA på båge i Sthlm i år? De sitter inomhus nere i Saltsjö-boo och knarkar med Persbrandt är vad jag hört.

Haha! Vilka kändisar hänger BMC med?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback