44 016 besökare online
986 375 medlemmar • 51 501 592 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Droger Centralstimulantia
Svara på ämne
Ämnesverktyg
NiklasKn
Medlem
Hejsan på er dos-nissar har några frågar men börjar med att säga att jag har inte tagit dos på kanske 4 år, Tills i torsdags då jag kom hem till en polare o jag var lite nere så han fick den briljanta iden att vi skulle ta dos, Jag ba; Dos? Hur fan fick du för dig de? Min vän; Ja asså jag fick en o en halv gubbe av en polare härom veckan men jag hade tänkt o beckna de men vafan vi kör på ikv, äru på? Blir lite tveksam för har inte tagit dos på flera år, så jag sa åt han att han fick börja men han kör ju IV så de såg lite skjukt ut när han slog i sig dos Har sett han skjuta i sig morfin osv, Men aldrig dos så de var lite roligt o se Men aa sagt är sagt så han fixar upp en 0.2a kanske som jag kör rektalt och aa de slutar med att vi dosar på tills fredag kväll då jag åker hem. Fick några imovane av han också så jag kunde sova så jag somnade ca 03:00 inatt då Men jag tänkte de att den första "röv-pannan" jag tog var runt 18:00-19:00 i torsdags sen aa en jävla massa röv nissar till efter de då men den sista "röv-nissen" jag tog var runt 17:30-18:00 igår fredags. Är det lugnt o käka 200mg tram o dra lite båt nu? Tänkte mest på trammen så de inte slutar med att man får ett krampanfall bara fatt man har lite dos kvar i kroppen?

Skulle va skit nice med snabba svar

Mvh

Ps: Skulle försöka äta något för en stund sen så rosta 2 mackor o efter första halva mackan så dra åt helvete vad ont i gommen jag fick? Jag krigade i mig resten av mackorna men helvete vad de gjorde ont! :O Någon som har koll på varför? Är de tackvare doset de gör så ont?

Pzout8s
Senast redigerad av NiklasKn 2015-08-29 kl. 15:10.

jackedd
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av flashgrenade
Minst en veckas uppehåll behövs för att det skall ge någon märkbar toleranssänkning, mer än 3 veckors uppehåll ger liten extra effekt på toleransminskningen.
Okej, inte mer än så alltså. Vet du på ett ungefär hur mycket 3+ veckor extra uppehåll gör?
Ska man hålla sig borta från annat under tiden med eller kan man köra på? Typ koffein osv?

svenskman38
Medlem
svenskman38s avatar
blev jag blåst?

Hej skulle hämta affe fick vitt pulver utan ingen lukt alls
Luktar inget osmakar inget
Blevjag blåst?
Skadet inte ha stark lukt o smak?

Allwayz0ntop
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av svenskman38
Blevjag blåst?
Finns bara ett sätt att ta reda på sett, pröva att dra ett streck!

reservoarpenna
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av svenskman38
Blevjag blåst?

Rent amfetamin varken luktar eller smakar något särskilt, eller i varje fall gör inte Metamina det. Har aldrig varit med om något gatutjack utan lukt eller smak, antagligen blev du blåst men det skadar knappast att testa.

Svara på ämne
Svara Topp Dela