Flashback bygger pepparkakshus!
2015-05-24, 04:33
Medlem
Jasongenovas avatar
Har någon här lyckats bota sekundär hypogonadism med hjälp av HCG?
Citera
2015-06-12, 01:35
Medlem
Hej! Är mitt inne i en kur nu på 2ml/e5d testo-e med 50mged anavar och har nu cirka 25 dagar kvar utav 75. När ska jag börja med hcg? skulle jag ha kört det från början istället för att börja nu på slutet? eller funkar det lika bra att börja ta hcg med nolva efter mitt sista stick? tacksam för svar
Citera
2015-06-12, 18:37
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najpztah
Hej! Är mitt inne i en kur nu på 2ml/e5d testo-e med 50mged anavar och har nu cirka 25 dagar kvar utav 75. När ska jag börja med hcg? skulle jag ha kört det från början istället för att börja nu på slutet? eller funkar det lika bra att börja ta hcg med nolva efter mitt sista stick? tacksam för svar

Jag hade kört 2 veckor innan sista stick Testo E och fyra veckor framåt. Sen påbörjar du PCT med Nolva efter sista sticket HCG. 500iu e3d.
Citera
2015-06-20, 17:19
Medlem
The-beasts avatar
Har HCG som är utgånget enligt märkning, har det någon effekt kvar i sig även typ om det är utgånget 2013 (minns inte exakt när det gick ut)?
Citera
2015-08-27, 08:29
Medlem
Måste man blanda ut hcgn med extra vatten?

Om man bara blandar ut med en ml som ingår i paketet så blir 1 ml = 5000iu.
På insulin sprutan står det 1ml och graderat 10 - 100iu. Så en tiondel av insulinsprutan alltså 10 iu är 500 iu hcg?

Känns ganska simpelt att göra så? Eller finns det andra fördelar att späda ut med extra vatten?
Citera
2015-08-27, 08:45
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad
Måste man blanda ut hcgn med extra vatten?

Om man bara blandar ut med en ml som ingår i paketet så blir 1 ml = 5000iu.
På insulin sprutan står det 1ml och graderat 10 - 100iu. Så en tiondel av insulinsprutan alltså 10 iu är 500 iu hcg?

Känns ganska simpelt att göra så? Eller finns det andra fördelar att späda ut med extra vatten?

Nej. Simpelt och effektivt.
Citera
2015-08-27, 09:47
Medlem
Jag tänkte fylla alla nålar färdigt och frysa ner och ta upp dem när de behövs så de inte blir gamla. Kan jag ta en nytömd testo vial och spruta in 5ml HCG (HCG+Vatten) i den och sen fylla upp insulinnålarna från den? Det gör väl inget att någon minimal droppe testo följer med?
Citera
2015-08-27, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Jag tänkte fylla alla nålar färdigt och frysa ner och ta upp dem när de behövs så de inte blir gamla. Kan jag ta en nytömd testo vial och spruta in 5ml HCG (HCG+Vatten) i den och sen fylla upp insulinnålarna från den? Det gör väl inget att någon minimal droppe testo följer med?

Isf varför fryser du inte hcg "pulvret" åh tar upp efter behov ist?
Citera
2015-08-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Isf varför fryser du inte hcg "pulvret" åh tar upp efter behov ist?

Fast hur blir det enklare? Blir inte direkt lätt att mäta hur mycket pulver man tar per gång tänker jag? Svårare att hålla rent också.
Citera
2015-08-27, 19:36
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Fast hur blir det enklare? Blir inte direkt lätt att mäta hur mycket pulver man tar per gång tänker jag? Svårare att hålla rent också.

Hur mycket HCG har du? Alltså pulver. Frys in sprutorna bara och tina när det är dags.
Citera
2015-08-27, 20:20
Medlem
Citat:

Alla amp ja ha fått innehåller då 5000iu så förstår inte hur du tänker? Bara ta upp en amp åh fylla med 1ml bac vatten åh suga upp i sprutan? Ist för åh ha allt blandat i en skitig vial?
Citera
2015-08-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Hur mycket HCG har du? Alltså pulver. Frys in sprutorna bara och tina när det är dags.

Det är så jag tänkt göra, men jag ville ha en vial att blanda allt i och sen dra ur den med slin nålarna. Problemet med att blanda i en 5ml pumpar är att jag drabbas av någon sorts akut parkinsons när jag ska dra ut HCG med slin nålen från den så det blir mycket spill. Jag har 10000iu som jag ska använda i typ 18 veckor så även om jag blandar en flaska år gången hinner det bli gammalt om jag inte fryser ner utan bara tar när jag behöver.

Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Alla amp ja ha fått innehåller då 5000iu så förstår inte hur du tänker? Bara ta upp en amp åh fylla med 1ml bac vatten åh suga upp i sprutan? Ist för åh ha allt blandat i en skitig vial?

Du sa ju att jag skulle blanda ut lite pulver i taget när jag behövde. Jag tänkte att det är svårt att mäta. Det du beskriver nu är väl inte det du menade först? Fyller jag upp i sprutan och förvarar hinner det bli gammalt innan jag använt upp allt. Men jag får väl blanda i pumpen helt enkelt. Ville bara slippa tjorvet med att "flytta över" till insulinnålarna från dem, lättare från vial.
Senast redigerad av MostMuscular 2015-08-27 kl. 20:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in