12 073 besökare online
986 375 medlemmar • 51 492 372 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Samhälle Företagsskvaller

Porrsurfare hängs ut på svensk sida

flashback.se

Under söndagskvällen publicerade företaget JD Finance en ny lista med personer och företag, som man påstår har laddat ner porr från deras sida utan att betala.

Läs hela artikeln
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Yppz
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av rhdf
Kan ju bli spännande med tanke på de "påstådda" kopplingarna till OG i den här härvan.

Med tanken på att OG är inblandat i ett av företagen JDFinance så är det nog inte så otroligt "tanke"
och Lars B är en av dessa. Frågan är då hur mycket Turken är inblandad med dessa 6 personer eller fler. Tror tyvärr inte bara dessa dömda är skyldiga till detta. Utan många fler är inblandade.

Turphiee
Medlem
Turphiees avatar
Det här tänker iallafall jag använda mig av ifall någon från dessa bolag mot all förmodan stämmer mig i en rättslig process. Fram tills dess fortsätter jag bestrida fakturorna samt polisanmäler.

http://lawline.se/blogg/olagligt-att-streama-film

Yppz
Medlem
Ja man får nog hålla koll på allabolag hur de byter företag. Bra information du hittat. Kan vara användbart.

Såg att de nya företagen ligger nu i konkurs. Var inte länge dessa höll för S.C och A.L

Men några pengar får dessa inte från mig. Någon som får fler krav på sig?

Hur ser det ut för de övriga herrarna och damen som är dömda?

Har roat mig lite med att kolla in sociala medier på folket i husen. Många av dem finns på Facebook

Svara på ämne
Svara Topp Dela