2015-08-18, 18:14
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Den dagen individen slutar misshandla och våldta sin näste så slipper vi andra slösa resurser på dem.

Floskler. Alla vet om att det finns fler kvinnor som vill bli misshandlade än män som vill misshandla. Det är därför kvinnor flockas kring män som sitter i fängelse för våldsbrott.
Citera
2015-08-18, 20:38
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Floskler. Alla vet om att det finns fler kvinnor som vill bli misshandlade än män som vill misshandla. Det är därför kvinnor flockas kring män som sitter i fängelse för våldsbrott.
Jaha nu förstår jag. Du är en gammal kåkfarare som raggat brudar genom kriminalitet och tuff yta.
Ja varför sitter män i fängelse för våldsbrott? Fått för lite stryk eller?
Citera
2015-08-18, 21:12
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Jaha nu förstår jag. Du är en gammal kåkfarare som raggat brudar genom kriminalitet och tuff yta.
Ja varför sitter män i fängelse för våldsbrott? Fått för lite stryk eller?

Du pratar strunt som vanligt. Nej, jag har aldrig suttit i fängelse. Du kan dock inte förklara bort fenomenet att kvinnor flockas kring män som sitter i fängelse. Sedan är det ironiskt att du än en gång tycker jag borde bli slagen. Hur kan en person som du jobba med personer som blivit misshandlade?
Citera
2015-08-18, 23:22
Medlem
lupacs avatar
Citat:

Källa på det, tack. Att fler kvinnor vill bli misshandlade än män som vill misshandla faller påminnelse orimlighet.
Citera
2015-08-18, 23:26
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ja, precis, här säger du det:

Försök förklara bort det.

Det är skillnad på vanliga gräl och verbala trakasserier. Läs igenom definitionen av psykisk misshandel ännu en gång. Jag sa inget om att det skulle vara vanliga gräl.
Citera
2015-08-18, 23:53
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Du pratar strunt som vanligt. Nej, jag har aldrig suttit i fängelse. Du kan dock inte förklara bort fenomenet att kvinnor flockas kring män som sitter i fängelse. Sedan är det ironiskt att du än en gång tycker jag borde bli slagen. Hur kan en person som du jobba med personer som blivit misshandlade?

Ja hur kan jag huwa. Har aldrig sagt att jag jobbar med misshandlade. Våld Ja!
Läs rätt. Frågade dig om de män som slåss har fått för lite stryk?
Citera
2015-08-19, 00:09
Medlem
Citat:
Ja hur kan jag huwa. Har aldrig sagt att jag jobbar med misshandlade. Våld Ja!
Läs rätt. Frågade dig om de män som slåss har fått för lite stryk?

När jag var yngre så umgicks jag med suspekta människor varav de allra flesta både slogs ofta och misshandlade andra utan någon uppenbar anledning. De fick själva stryk vid åtminstone ett tillfälle vardera men det hjälpte inte det minsta. Polis och fängelse hjälpte inte heller.

Att de betedde sig som de gjorde hade förmodligen mycket att göra med deras egna uppväxt och hur de blivit behandlade men jag är övertygad om att det stadiga tillflödet av de allra vackraste kvinnor var en stor motivator i sig självt.

Det var sällan långvariga relationer men uppenbarligen var aggressivt beteende väldigt attraktivt.
Citera
2015-08-19, 00:31
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
När jag var yngre så umgicks jag med suspekta människor varav de allra flesta både slogs ofta och misshandlade andra utan någon uppenbar anledning. De fick själva stryk vid åtminstone ett tillfälle vardera men det hjälpte inte det minsta. Polis och fängelse hjälpte inte heller.

Att de betedde sig som de gjorde hade förmodligen mycket att göra med deras egna uppväxt och hur de blivit behandlade men jag är övertygad om att det stadiga tillflödet av de allra vackraste kvinnor var en stor motivator i sig självt.

Det var sällan långvariga relationer men uppenbarligen var aggressivt beteende väldigt attraktivt.

Ja det handlar oftast om uppväxten och då bådas uppväxt.
Både offrets och förövarens.
Men ingen människa vill ha stryk av någon.
Tror man det så slår man själv.
Citera
2015-08-19, 00:36
Medlem
Citat:
Ja det handlar oftast om uppväxten och då bådas uppväxt.
Både offrets och förövarens.
Men ingen människa vill ha stryk av någon.
Tror man det så slår man själv.

Jag vet att dessa kvinnor inte trodde att de skulle få stryk, så vitt jag vet så fick ingen av dessa stryk heller men det var uppenbarligen attraktivt att andra fick stryk.
Citera
2015-08-19, 00:41
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Jag vet att dessa kvinnor inte trodde att de skulle få stryk, så vitt jag vet så fick ingen av dessa stryk heller men det var uppenbarligen attraktivt att andra fick stryk.

Frågade du dem? Eller tror du bara det?
En stark o orädd man kan inge respekt och få en kvinna att känna trygghet. Men då denna egenskap vänds mot kvinnan så blir det tvärtom. Mannen blir livsfarlig.
Ingen frisk människa vill ha stryk,vill du ha stryk?
Citera
2015-08-19, 00:50
Medlem
Citat:
Frågade du dem? Eller tror du bara det?
En stark o orädd man kan inge respekt och få en kvinna att känna trygghet. Men då denna egenskap vänds mot kvinnan så blir det tvärtom. Mannen blir livsfarlig.

Fanns inga tecken på det.

Citat:
Ingen frisk människa vill ha stryk,vill du ha stryk?

Hur tänker du nu? Har du fantiserat ihop en dialog som aldrig skett mellan dig och mig nu eller?
Citera
2015-08-19, 01:01
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Fanns inga tecken på det.

Hur tänker du nu? Har du fantiserat ihop en dialog som aldrig skett mellan dig och mig nu eller?

Nej! Jag frågade dig om du vill ha stryk eftersom du pratar om människor som fått stryk o anser att de sökt sig till det av fri vilja.
Väljer man en så att säga Tuff man så vill man ha stryk också. Har du intervjuat slagna kvinnor? Slagna barn? De är ju också utsatta för misshandel men du kanske anser att de också väljer sina föräldrar för att få sig en rökare mellan varven. Eller hur tänker du?
Eller tror du endast att det måste vara så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in