2015-08-03, 12:12
Medlem
kemis**apsel.info

legit? påstår sig ha en hejvilt massa produkter i lager
2015-08-05, 10:49
Medlem
Om jag beställer Phenmetrazine från Hydrachems säg; idag, och väntar med att hämta ut paketet till tisdag nästa vecka.

Vad händer då?
2015-08-05, 11:56
Medlem
hej!!

har köpt affe 2ggr av kickass... de har varit jäkligt snabba att skicka iväg beställningen men kvaliteten eller hur man ska säg är inte bra

Känner i princip inget alls o då bankar jag i mig rejäla bomber , det enda jag känner är lite värmekänsla o lite hjärtklappning men det är oxå allt

som jag minns det när jag använde gatutjack så blev man hög som ett hus, kåt som en besatt, rysningar, pirr i kroppen, svårt att äta o sova plus alla andra effekter man fick/ska få av amfetamin.

Eftersom jag även kurar på DNP samtidigt kan det vara det preparatet som stör ut tjacket? eller har ovannämnda shop bara skitprodukter?

Hoppas någon kan tänkas veta vad problemet är, om det är hos mig eller hos shoppen o deras kvalitet

mvh
2015-08-06, 12:26
Medlem
Beställde 3-FPM via Hydrachems.se häromdan.
Det står sista uthämtningsdag på måndag 10 aug. Inga returer.

Kan jag alltså inte lösa ut mitt brev senare än måndag eller vad menas?
Och om jag inte skulle hämta ut det vad händer med brevet då? iom att det står inga returer.
2015-08-06, 13:25
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheSupervizor
Beställde 3-FPM via Hydrachems.se häromdan.
Det står sista uthämtningsdag på måndag 10 aug. Inga returer.

Kan jag alltså inte lösa ut mitt brev senare än måndag eller vad menas?
Och om jag inte skulle hämta ut det vad händer med brevet då? iom att det står inga returer.

Antar att butiken satt kort tid innan paketet skickas tillbaka, vanliga 12 dagar är ändrade. Breven hinner tillbaka i tid innan Lagen träder i kraft . Inga returer ät nog en uppmaning
2015-08-06, 14:13
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
hej!!

har köpt affe 2ggr av kickass... de har varit jäkligt snabba att skicka iväg beställningen men kvaliteten eller hur man ska säg är inte bra

Känner i princip inget alls o då bankar jag i mig rejäla bomber , det enda jag känner är lite värmekänsla o lite hjärtklappning men det är oxå allt

som jag minns det när jag använde gatutjack så blev man hög som ett hus, kåt som en besatt, rysningar, pirr i kroppen, svårt att äta o sova plus alla andra effekter man fick/ska få av amfetamin.

Eftersom jag även kurar på DNP samtidigt kan det vara det preparatet som stör ut tjacket? eller har ovannämnda shop bara skitprodukter?

Hoppas någon kan tänkas veta vad problemet är, om det är hos mig eller hos shoppen o deras kvalitet

mvh

Tråkigt, vill minnas att deras tjack var rätt bra.

Men ang. kvalitén på deras produkter i helhet börjar jag nu tveka på. Fick hem några xanax stavar och det är inte alprazolam i dom det kan jag säga direkt. Troligtvis någon rc-benso för något känner jag men tabletterna är mjöliga och ser inte riktigt ut som äkta xanax.

Vågar man testa deras LSD?

Tråkigt tycker de har varit pålitliga hittills och hat ändå en del beställnigar gjorda hos de.
2015-08-06, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
hej!!

mvh
Även jag har handlat tjack från dem två gånger, någon månad emellan, var lika utbankat båda gångerna, så tror inte det är hos dig felet är.
2015-08-06, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Antar att butiken satt kort tid innan paketet skickas tillbaka, vanliga 12 dagar är ändrade. Breven hinner tillbaka i tid innan Lagen träder i kraft . Inga returer ät nog en uppmaning

Hmm. Behöver mer tid och pengar..
Nån som vet mer om de returnerar tidigare?
Senast redigerad av ImTheSupervizor 2015-08-06 kl. 21:18.
2015-08-08, 13:18
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Flugsvamp och Agora.
SÖK på .onion i darknettråden så finner du adresserna dit!
Direktlänk till darknettråden finner du i min signatur

Man tackar. Agora hade stängd reg med svampen var helt ok.
2015-08-08, 18:08
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Tråkigt, vill minnas att deras tjack var rätt bra.

Men ang. kvalitén på deras produkter i helhet börjar jag nu tveka på. Fick hem några xanax stavar och det är inte alprazolam i dom det kan jag säga direkt. Troligtvis någon rc-benso för något känner jag men tabletterna är mjöliga och ser inte riktigt ut som äkta xanax.

Vågar man testa deras LSD?

Tråkigt tycker de har varit pålitliga hittills och hat ändå en del beställnigar gjorda hos de.

Säljer dom sånt skittjack och såna flubb-stavar ska man nog akta sig för att köpa hallucinogener av dom.
2015-08-08, 18:45
Medlem
Kan bara säga att kickass tjack är värdelöst, åtminstone de tre försändelserna jag köpte. Dålig /utebliven effekt.

Det hände var att tungan ser alldeles vit o död ut o det beror inte på nån muntorrhet utan nått som de bankat ut tjacket med.

Det sk tjack jag har kvar från dem kommer omgående förstöras.

Så jag varnar er från att köpa från kickass. Finns förmodligen betydligt bättre shopp att köpa från.

Kan bara hoppas att min tunga läker så jag kan börja äta riktig mat, slipper smärtan o kan börja känna smaker igen.

Så till sist, om de är snabba att leverera sina varor så är åtminstone deras tjack rena vidriga skämtet som bara Gud vet vad de har spätt ut det med för lösningsmedel
2015-08-11, 15:55
Medlem
Scraps avatar
Nu ska snart 3-FPM klassas. Kan det komma sig att polisen då får en giltig anledning att slå till mot diverse shoppar och därmed också få tillgång till deras databaser med användare? Därmed skulle de kunna se vilka som nyligen beställt 3-FPM och fånga dessa människor. Är det rimligt eller nojar jag bara?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in