Citat:
Ursprungligen postat av
IraHayes
Det dyker upp länkar då och då till sådana sidor.
Men du måste ha en jäkligt bra karaktär för att inte torska dit på det dom vill att du ska torska på. Vilket du troligen inte har om du är i behov av att låna. Om inta annat så har du gett företaget din adress och dina persomuppgifter.
Som du vet finns det ingen "gratis lunch".
Ah alltså jag fattar ju att det är sjukt dumt, pandoras box typ.
Men vad du än tror så är jag inte dat guy. Har tagit tag i mitt liv på sistone och varit lite dalar o toppar pga diverse saker och ekonomin har tagit en tillfällig krash. Varför jag söker lån egentligen är främst för att jag inte är säker på att jag har poängen för CSN, kommer saknas 1-5HP om jag inte klarar tentorna som kommer, vilket såklart är planen att klara, men WHAT IF. Tills jag då får in poängen (1-3 månader) så behöver jag leva på något. Har andra inkomster, extrajobbar och har ett litet företag som drar in ltie deg, så har nästan så jag kan leva på det just nu.
men OM det nu går att låna räntefritt så är det ju kalas, det tror jag även du fattar. Eftersom jag som sagt har garanterad inkomst på samma summa inom 30 dagar (vilket dom brukar ha..?) så är det inga hidden shit osv så borde det vara lugnt.