2015-06-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Vafan..

jag försöker ta smslån men kan inte.. har någon betalningsanmärkning på mig och saknar jobb, men har bostadsrätt osv..

Behöver ett lån på 5000 i 30 dagar.. Hur gör ni som inte jobbar och ej har inkomst? Jag blir nekad hela tiden.
Utan inkomst lånar man inte pengar.
Tänkte du satsa allt på häst 7 i lopp 3 och betala tillbaka med vinsten?
Citera
2015-06-25, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Vafan..

jag försöker ta smslån men kan inte.. har någon betalningsanmärkning på mig och saknar jobb, men har bostadsrätt osv..

Behöver ett lån på 5000 i 30 dagar.. Hur gör ni som inte jobbar och ej har inkomst? Jag blir nekad hela tiden.

Låna på lägenheten då, du har ju en säkerhet. Det är ju en liten skitsumma det handlar om.
Citera
2015-06-25, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IraHayes
Utan inkomst lånar man inte pengar.
Tänkte du satsa allt på häst 7 i lopp 3 och betala tillbaka med vinsten?

Hehe precis, nä behvöer bara lite snabba pengar.

Inkomst har jag, dock jobbar jag inte
Citera
2015-07-18, 13:10
Medlem
Hej!

Det ligger nu till så att jag betalade dubbla hyror samt några andra grejer denna månad så det krisar nu lite innan löningen. Behöver buss och mat pengar så jag klarar mig till på fredag.

Skulle behövt låna 1000 kr, och jag har aldrig prövat sms lån förut.
Jag kikade upp det för drygt en vecka sedan och hittade en sida där man fick pröva låna 1000 kr utan någon ränta alls, och betala tillbaka 1000 kr 30 dagar senare, det var en pröva på första gång grej. Nu hittar jag tyvärr inte sidan igen, kanske någon vet vilken jag pratar om?

Om inte, finns det någon bra sida? Helst så lite ränta som möjligt.
Har inga betalningsanm.

mvh

edit, kan man få pengarna under en helg med swedbank?
Citera
2015-07-21, 17:26
Medlem
Vilka är bäst att ta smslån ifrån och hur fort går det?

Jag är i behov av lite pengar just nu, kmr få lön snart men skulle behöva lite nu så tänkte mig ett litet smslån, det jag vill veta är.

1: det finns så många olika "företag" att ta smslån ifrån men jag har ingen anning vilka man kan känna sig säkra med.

2. Hur lång tid tar det innan pengarna är i kontot?
Citera
2015-07-21, 17:44
Medlem
Finns några företag som erbjuder ett räntefritt första lån, ferratum vet jag har gjort det förut iaf.
Citera
2015-07-21, 17:44
Medlem
Rambovics avatar
http://monsar.com/sv/sms-laan?cmp=gsM5918&gclid=CNf7hb3I7MYCFesLcwodJD4Ahg
Citera
2015-07-21, 17:47
Medlem
Rambovics avatar
http://monsar.com/sv/laan/vivus

Mycket tillförlitliga!
Citera
2015-07-28, 12:30
Medlem
På något jävla vänster hamnade jag på -1000 på kontot. Har ingen aning hur det gick till, men sitter lite i skiten nu då jag fortfarande har en räkning på 500 att betala. Så måste se till att låna 1500 till nästa löning.
Är väldigt anti sms-lån, men har inget val nu. Många sidor jag är inne på ser så suspekta ut. Vilka sidor rekommenderas?
Citera
2015-08-04, 15:36
Medlem
Någon som vet en sida som är legit, bra, utan några krussiduller, där man kan få låna gratis tex 3000kr utan att man behöver betala ränta på det, så länge man betalar tillbaks inom tidsramen?
Citera
2015-08-04, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Någon som vet en sida som är legit, bra, utan några krussiduller, där man kan få låna gratis tex 3000kr utan att man behöver betala ränta på det, så länge man betalar tillbaks inom tidsramen?
Det dyker upp länkar då och då till sådana sidor.
Men du måste ha en jäkligt bra karaktär för att inte torska dit på det dom vill att du ska torska på. Vilket du troligen inte har om du är i behov av att låna. Om inta annat så har du gett företaget din adress och dina persomuppgifter.
Som du vet finns det ingen "gratis lunch".
Citera
2015-08-05, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IraHayes
Det dyker upp länkar då och då till sådana sidor.
Men du måste ha en jäkligt bra karaktär för att inte torska dit på det dom vill att du ska torska på. Vilket du troligen inte har om du är i behov av att låna. Om inta annat så har du gett företaget din adress och dina persomuppgifter.
Som du vet finns det ingen "gratis lunch".
Ah alltså jag fattar ju att det är sjukt dumt, pandoras box typ.

Men vad du än tror så är jag inte dat guy. Har tagit tag i mitt liv på sistone och varit lite dalar o toppar pga diverse saker och ekonomin har tagit en tillfällig krash. Varför jag söker lån egentligen är främst för att jag inte är säker på att jag har poängen för CSN, kommer saknas 1-5HP om jag inte klarar tentorna som kommer, vilket såklart är planen att klara, men WHAT IF. Tills jag då får in poängen (1-3 månader) så behöver jag leva på något. Har andra inkomster, extrajobbar och har ett litet företag som drar in ltie deg, så har nästan så jag kan leva på det just nu.

men OM det nu går att låna räntefritt så är det ju kalas, det tror jag även du fattar. Eftersom jag som sagt har garanterad inkomst på samma summa inom 30 dagar (vilket dom brukar ha..?) så är det inga hidden shit osv så borde det vara lugnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in