Citat:
Ursprungligen postat av
FuckPF
Win 7 är ett utmärkt OS.
Största skälet enligt mig är väl directX12. Men spelar du inte så är det skit samma.
Jag kör med Start 10. Då får man en startmeny som i Win 7.
Det tycker jag med, tack.
Okej, det var då som jag anade. Nej, jag spelar inte, bara min lille son. Dyker det upp spel som kräver directx12 så kanske det DÅ är ett skäl till att uppgradera hans burk i alla fall.