20 782 besökare online
979 819 medlemmar • 51 149 608 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Livsstil Hår- och kroppsvård
Svara på ämne
Ämnesverktyg
msstar
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av alleyezonme
Efter ett antal solningar, uppladdningskur och nu veckovis sprut så har jag uppnått en godkänd bränna.

Dock inget häpnadsväckande resultat än. Plus kitet jag fick senast från blibrunutansol.eu är väldigt kasst och ger ingen effekt alls, måste mejla dom och klaga.

Hur länge tog det innan du fick ditt paket ifrån blibrunutansol.eu?
Jag beställde därifrån i förrgår, betalade 00.01 idag och då ska ordern vara packad och skickas samma dag, ifall man betalar innan klockan 16.00 - vilket jag gjorde.
Har även kontaktat dom 2 ggr via hemsidan där dom uppger att dom svarar inom några timmar. Men jag har inte fått någon återkoppling alls ifrån dom.
Blivit blåst???

roaccutankillen
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av msstar
Hur länge tog det innan du fick ditt paket ifrån blibrunutansol.eu?
Jag beställde därifrån i förrgår, betalade 00.01 idag och då ska ordern vara packad och skickas samma dag, ifall man betalar innan klockan 16.00 - vilket jag gjorde.
Har även kontaktat dom 2 ggr via hemsidan där dom uppger att dom svarar inom några timmar. Men jag har inte fått någon återkoppling alls ifrån dom.
Blivit blåst???

Du får ju läsa lite iallafall

24 juli - 28 juli, det kommer gå att beställa under tiden och utskick för perioden kommer bli den 29 juli
7 augusti - 11 augusti, det kommer gå att beställa under tiden och utskick för perioden kommer bli den 12 augusti

msstar
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av roaccutankillen
Du får ju läsa lite iallafall

24 juli - 28 juli, det kommer gå att beställa under tiden och utskick för perioden kommer bli den 29 juli
7 augusti - 11 augusti, det kommer gå att beställa under tiden och utskick för perioden kommer bli den 12 augusti

Vart hittade du den där informationen? Jag hittar inte den någonstans. Länk?

roaccutankillen
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av msstar
Vart hittade du den där informationen? Jag hittar inte den någonstans. Länk?

Den är på deras första sida, du behöver knappt skuggläsa för att se det.

roaccutankillen
Medlem
Drop it ögondropar steriltvatten med 0.9% koksaltlösning. Funkar de elle?

clenkey
Medlem
Dosering mt2 på en man som är 188 cm väger 95 kg?

Uppladdningsfas, viktigt? Isf, hur många veckor?

Svara på ämne
Svara Topp Dela